תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 31 בדצמבר 2018

לאונרדו קוסמטיקה ממשיכה להפתיע עם 5 גוונים-מאת: שרית יוכפז



לאונרדו קוסמטיקה ממשיכה להפתיע עם 5 גוונים

לקראת חודש ינואר הקרוב וחגיגות השנה האזרחית החדשה, המותג המוביל בישראל בתחום הביוטי, לאונרדו קוסמטיקה, מתחדש ומשיק את קולקציית חמשת הגוונים ובנוסף יוצא עם מוצר חדש ומהפכני ומיתוג חדש בתחום טיפוח הפנים והקוסמטיקה.
לקראת ההשקה נערך יום צילומים מיוחד במינו בהשתתפות איריס בר, בעלת חברת ליאונרדו קוסמטיקה עצמה.
בר מאמינה כי אין כמו דוגמה אישית לשימוש במוצרים הנפלאים מאחוריהם היא עומדת, והיא דיגמנה בצילומי הקמפיין לצד דוגמניות וסלבס. איריס בר היא אשת קריירה מצליחה, עצמאית וחזקה, חיה ונושמת את תחום הקוסמטיקה והטיפוח ובעלת ידע רב וניסיון גם בתחום המכשור הטכנולוגי בעולם הקוסמטיקה.
לצד בר השתתפו בקמפיין אשר צילם שי יחזקאל, דוגמניות ודוגמנים מובילים וסלבס:
קסניה טרנטול – דוגמנית, יוצאת האח הגדול. קסניה בעלת עור פנים בהיר, גוף חטוב ואישיות נסיכותית.  היא מקפידה לשמור על מראה עור בריא, רענן, צעיר וזוהר הודות למוצרי ליאונרדו קוסמטיקה.
ניקולה וורד – דוגמנית, יוצאת התכנית הישרדות, המככבת בקמפיינים רבים, בארץ ובחו"ל. לניקולה מראה מזרח אירופאי והיא בעלת עור עדין וקטיפתי השומר על הרכות שלו באמצעות שגרת טיפוח אשר עושה שימוש יומיומי במוצרי ליאונרדו קוסמטיקה.
אריק - דוגמן בינלאומי עם מראה גברי מחוספס ומסוקס המוסיף טאץ' גברי וחם לקמפיין.
גליה מוצ'ה – דוגמנית בעלת מראה אותנטי, מיוחד ואקזוטי, המשתלבת נהדר עם היופי הארצישראלי המככב בצילומי הקמפיין.


במרכז הצילומים עומדת הקולקציה החדשה של LEONARDO SKIN CARE GROUP   המבוססת על חמישה גוונים יחודיים שפותחו לאחר מחקר מעמיק על גווני העור של נשים וגברים בישראל. הקולקציה מעניקה מענה שלם ומקיף למבחר גווני העור הקיימים בארץ, תוך התאמה למבנה הפנים הישראלי וכמובן להווי ולתרבות. התוצאה היא קולקציה המאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את המוצר המושלם עבורם. לצד זאת, חברת לאונרדו ממשיכה לטפח העצמה נשית, ישראלית ואותנטית באמצעות עשרות קוסמטיקאיות המשמשות כשגרירות המותג בישראל ומובילות את החזון של ליאונרדו קוסמטיקה לבצע מהפכה של ממש בתחום המיכשור, האמינות, הניסיון והדיוק של כל קולקציות המוצרים.






לצד קולקציית חמשת הגוונים, השיקו בלאונרדו את Midnight Rich מידנייט ריץ', קרם אנטי-אייגי'ניג עשיר לטיפול בלילה, המסייע בטשטוש קמטים והשבחת רקמת העור. הקרם העשיר נעים למגע ונספג בקלות והוא מסייע בהעלמת קמטים וקמטוטים. הפורמולה הייחודית עליה הוא מבוסס פעילה במשך שעות רבות ומועשרת בחומרים הפעילים: Matrixyl, Syn-Coll, Neodermyl, פפטידים, וויטמין B5 ושמן חוחובה.
הקרם מסייע למיצוק משמעותי של עור הפנים, מפחית ומונע קמטים ומעניק לעור מראה צעיר וחיוני. השפעת הקרם מצטברת ונראית לעין רצוי להשתמש בקרם יום יום לפני השינה.
    
לאונרדו קוסמטיקה מציגה שיטה פורצת דרך להסרת שיער


חגיגות השנה האזרחית החדשה מתקרבות ובקרוב נהפוך כולנו לאזרחי העולם של שנת 2019 – שנה בסימן חדשנות עתידנית, חידושים טכנולוגיים מרתקים והרבה שינויים בתחום הביוטי שעומדים לשנות את החיים של כולנו.
מותג הביוטי המוביל בישראל, לאונרדו קוסמטיקה, גאה לפתוח את השנה החדשה עם שיטה חדישה להסרת שיער. השיטה מצטרפת לקולקציות מוצרי הקוסמטיקה של לאונרדו ויחד איתן הופכות את המותג לאוטוריטה בתחום הלייף סטייל והטיפוח, תוך דגש על התייעלות ומיתוג הכולל בתוכו סל שירותים ומוצרים מושלם לכל לקוחה ולקוח.
תחום הסרת השיער התבסס בשוק הגלובאלי באמצעות טכנולוגיית הלייזר. טכנולוגיה זו מותגה כיעילה ביותר לטווח ארוך אך לא הרבה אנשים מודעים לכך שהדבר רחוק מלהיות אמת מוחלטת.
בלאונרדו קוסמטיקה חקרו את הנושא ומצאו מגוון מחקרים קליניים המוכיחים כי אין ללייזר יתרון משמעותי על-פני שיטות אחרות, למשל שיטת IPL. זאת ועוד, שיטות מבוססות IPL נמצאו כבטיחותיות יותר מלייזר ומעבר לכך דורשות טיפול שהוא משמעותית קצר יותר. כל השיטות מתבססות על פוטו אפילציה – טכנולוגיה החודרת לעומק סיב השערה ומחסלת אותו מהשורש. אולם, טיפולים בלייזר אורכים זמן רב והתוצאות שלהם שנויות במחלוקת – מה שלא קורה בטכנולוגיית IPL. הדבר נכון גם לגבי טכנולוגיית ALT Hyper Pulse והמחקרים המוכיחים זאת הולכים ומצטברים.

בנוסף לשיטה החדשנית להסרת השיער, ממשיכים בלאונרדו לייצר ולהפיץ מוצרי קוסמטיקה פרימיום וביניהם הקולקציה החדשה של LEONARDO SKIN CARE GROUP  המבוססת על חמישה גוונים יחודיים שפותחו לאחר מחקר מעמיק על גווני העור של נשים וגברים בישראל.

לצד טכנולוגיית IPL להסרת שיער וקולקציית חמשת הגוונים, השיקו בלאונרדו את Midnight Rich מידנייט ריץ', קרם אנטי-אייגי'ניג עשיר לטיפול בלילה, המסייע בטשטוש קמטים והשבחת רקמת העור. הקרם העשיר נעים למגע ונספג בקלות והוא מסייע בהעלמת קמטים וקמטוטים. הפורמולה הייחודית עליה הוא מבוסס פעילה במשך שעות רבות ומועשרת בחומרים הפעילים: Matrixyl, Syn-Coll, Neodermyl, פפטידים, וויטמין B5 ושמן חוחובה.

הקרם מסייע למיצוק משמעותי של עור הפנים, מפחית ומונע קמטים ומעניק לעור מראה צעיר וחיוני. השפעת הקרם מצטברת ונראית לעין רצוי להשתמש בקרם יום יום לפני השינה.

לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה