תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 27 בדצמבר 2018

BeGood ניו יורק מביאה בשורה חדשנית לעולם האופנה ביגוד ניו יורק מלווה אותך כל היום בטוטאל לוק מושלם. מאת: שרית יוכפז




ביגוד ניו יורק מלווה אותך כל היום בטוטאל לוק מושלם

את קמה בבוקר, מתארגנת במהירות, שמה את הילדים במסגרות, טסה למשרד, יש גם ישיבה חשובה, אחר הצהריים הולכת לצעידה עם חברה ובערב יושבת עם בן הזוג לקפה. נשמע לך מוכר?
ועוד לא הזכרנו אירועים, מסיבות, חגיגות יום הולדת, פגישה עסקית קריטית ואת המנוי לחדר הכושר. בקיצור, את אישה עם המון עיסוקים וכל עיסוק כזה דורש אאוטפיט שונה לגמרי, אבל מכיוון שאת עסוקה, גם אין לך זמן לחקור מותגי אופנה שונים ולהבין מה הם יכולים להציע לך לכל שלב ביום...
זו בדיוק הסיבה שבזכותה את הולכת להתאהב ב- BeGood ניו יורק, המותג היחיד שמציע לך פריטי מאסט – הכל במקום אחד. ביגוד ניו יורק הולך להפוך את הארון שלך לאוצר של אאוטפיטס איכותיים, עם רמת גימור מעולה ועיצובים סופר מדליקים.



המותג שואב את ההשראה שלו מהטרנדים במובילים באופנה הבינלאומית ובפרט מהסטייל האורבני הניו-יורקי. הוא דואג לשמור על היופי והרעננות שלך לאורך כל שעות היממה ונותן לך מענה של 24/7 לכל סיטואציה בחייך.
בנוסף, BeGood ניו יורק מביאה בשורה חדשנית לעולם האופנה, המבוססת על פרי פיתוח שוויצרי ואיטלקי, ועומדת לחולל מהפך של ממש. פריטי הלבוש בקולקצייה עשויים בטכנולוגיה מופלאה בשם Dermofibra Cosmetics, המספקת תוצאות נראות לעין תוך 10 ימים בכל מה שקשור להקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן. הבד הייחודי ממריץ את המיקרו-סרקולציה באזורים אלו באמצעות  קריסטלים אורגניים ומיקרוספרות מלאות ברכיבים המזינים את עורך וממריצים אותו, כמו אלוורה, קפאין, ויטמיןA  וויטמין E.



כל המוצרים של מותג BeGood ניו יורק פותחו באותו האופן: טכנולוגיה יעילה, קבועה ובלתי-מוגבלת שיש לה תוצאות בולטות ומוכחות בשטח.
הקולקציה מורכבת מטייצים בעיצוב ספורטיבי ומגוון פרינטים מעניינים לצד פריטים במראה חלק וצבעוניות מאופקת של כחול, שחור ואפור על גווניו. מעבר לטכנולוגיה החדשנית, הטייצים מעוצבים בצורה המותאמת לכל שעות היום ויכולה להשתלב בצורה הרמונית עם בגדי ספורט, בגדי קז'ואל ובגדי ערב.


בנוסף, בקולקציה גם בגדי ספורט מעולים לצעידות, אימונים וריצות ובגדי בית נוחים ומשוחררים שגורמים לך להיראות נפלא גם בשעות המנוחה שלך.

השילוב של הסטייל הבלתי מתפשר יחד עם רכיבי הטיפוח הייחודיים, תורמים לשיפור המראה ותחושת העור והמבחר העצום הופך את המותג לכל מה שאת צריכה בארון שלך, כדי להתלבש כמו שמתלבשים בשנת 2019.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
במסיבת עיתונאים להשקת   begood -עם גולן נהרדעא רותי פיורה היבואניות  בארץ ושרית יוכפז
עיתונאית.

מומלץ בחום.

BEGOOD NEW YORK-

072-3939525

www.begoodny.co.il
Instagram- begoodny.israel
Facebook- Begood NY Israel

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה