תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 10 בדצמבר 2018

המותג לי קופר משיק: ליין חולצות קטיפה חדש ואופנתי לחורף 2019 מאת: שרית יוכפז



המותג לי קופר משיק:
ליין חולצות קטיפה חדש ואופנתי לחורף 2019

המותג "לי-קופר", המתמחה בג'ינס וידוע באיכויות ובשימוש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות לייצור בדי ג'ינס ייחודיים משיק קולקציה ייחודית של חולצות המתכתבת עם טרנד הקטיפה שכבש את העולם.


בד הקטיפה הוא פריט מאסט בכל מלתחה, מככב העונה בחולצות ובגדי גוף ומשווה להן מראה רך ונשי היישר ממסלולי האופנה העולם.

הקולקציה עשירה ומגוונת וכוללת חולצות בגזרת טי שרט וחולצות בגד גוף וניתן להרכיב בעזרתן מראה מדויק ולא מתאמץ. הקסם הרומנטי, עשיר והתקופתי של הקטיפה מודגש בקולקציה בשימוש בגווני בורדו יין משכרים, שחור קלאסי וכן ירוק זית עמוק.

בין הפריטים ניתן למצוא: חולצת קטיפה שחורה בגזרת טי עם כיתוב מגניב, בגד גוף עם שרוולים ארוכים בצבעים שונים ועוד.


מידות הקולקציה-
טופים: XS-L

טווח מחירים:
69.9-199.9 ₪
צילום נועה סלטי


רשת האופנה  לי קופר יוצאת במבצע מיוחד לחג החנוכה על קולקציית סתיו-חורף 2018/19. במסגרת המבצע רוכשים ב-500 ומשלמים רק 350 ₪! כולל ג'ינסים!

קולקציות לי קופר, לנשים וגברים, מציעה מעילים, סוודרים, סריגים, ג'קטים, ג'ינסים, חצאיות, שמלות ועוד.  

המבצע בתוקף החל מה-02.12.18 עד ה-11.12.18 או עד גמר המלאי
 *לדגמים שבמבצע *אין כפל מבצעים

רשת לי קופר במבצע על

קולקציית החורף




רשת לי קופר במבצעי סוף עונה על קולקציית סתיו-חורף 2018/19.
במסגרת המבצע: בקניית פריט אחד 20% הנחה, בקניית 2 פריטים 30% הנחה ובקניית 3 פריטים ומעלה 40% הנחה

קולקציות "לי קופר" מובילות את הטרנדים החמים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.


המבצע בתוקף החל מה-11.12.18 עד ה26.12.18
*הזול מביניהם *לדגמים שבמבצע *אין כפל מבצעים *לא כולל ג'ינסים

 בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ 


 בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ 



להשיג ברשת לי קופר


מומלץ 



 @leecooperisrael

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה