תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 17 בדצמבר 2018

המעצבת רעומה זק"ש מציגה קולקציית סתיו-חורף 2019. מאת: שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Shiraz Sachs Klier‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏

                                 במרכז: מעצבת במרכז רעומה זק"ש ושירז בהצגת קולקציית החורף 2019


המעצבת רעומה משיקה קולקציית חורף ישראלי בהשארת ארץ ישראל היפה – נוף ילדות, כלניות, נרקיסים ורקפות

מעצבת האופנה רעומה, משיקה בימים אלו את קולקציית חורף 2019 המשלבת קולקציה מיוחדת של פרחי ארץ ישראל בהשראת ימי ילדותה ואהבתה לארץ. הקולקציה בנויה מחולצות, עליוניות, חצאיות, אפודות ומגוון ג'קטים מבדי כותנה, קטיפה, ויסקוזה ולייקרה, המצוירים ומודפסים בדפוס דיגיטלי. העונה, בחרה רעומה כפרזנטורית את פאולה רוזנברג, מנחת טלוויזיה, מטפלת, מרצה ואישה חזקה. הבחירה בפאולה נולדה מתוך רצון להעביר את המסר כי הנשים של ימינו, אשר נדרשות לשלב בין קריירה למשפחה, בין תזונה, ספורט וחיי חברה - רוצות להרגיש טוב עם עצמן ולהיות יפות מבפנים ומבחוץ.


העונה, המעצבת בחרה להשתמש מלבד פרחי ארץ ישראל, בצבעים חרדל, חום, בורדו, חציל ואפור המאפיינים את קשת הצבעים בעיצוביה וברוח הטרנדים העונתיים. "בחרתי לעצב פריטים הניתנים לשילוב אחד עם השני, בסדרות קטנות וייחודיות, ליצור מערכת לבוש מגוונת וייחודית" סיפרה רעומה.
רעומה מקפידה מאז ומתמיד להשתמש רק בבדים עשירים, רקמות, הדפסים וטקסטורות ייחודיות הנעשות על ידי רעומה . הנוחות בקולקציה היא ערך עליון בעיצובים ובהתאם למטרת העל של רעומה - להמשיך ולספק לקהל הלקוחות הנשי שלה פריטי אופנה המיישרים קו עם עולם האופנה העשיר מעבר לים אך עם שימת דגש לגוף האשה.

                                                  צילם צחי  וזאנה

על קולקציית פרחי ארץ ישראל:
בד הנרקיסים צויר בהשראת ימי ילדותה של רעומה. בגבעת עדה, ביער, גדלו מרבדי פרחי בר ונרקיסים -  זו השראה לעיצוב הבד הייחודי בו נרקיסים ישראליים משתקפים במי הביצה וביניהם מתעופפות ציפורי דרור.
                       




מהרקפות הוורודות, עיצבה רעומה בד ייחודי במראהו של ראשי הפרחים וממנו עיצבה חולצות מכופתרות אופנתיות. בנוסף, עיצבה בדי רשת עליהם רקפות בר- מהן יצרה שמלות, עליוניות וג'קטים, אשר מתאימים MIX & MATCH.
   



ביקור ב"דרום אדום" בחורף האחרון, במרבדי הפריחה עם משפחתה, גרמו לרעומה להתרגשות אדירה מיופיו של הטבע ובפרץ יצירתיות יצרה את בדי הכלניות האדומות. ציורי הכלניות הודפסו בדפוס דיגיטלי על בדי שיפון שקופים ובדי ויסקוזה טבעית המלטפים את הגוף, ומהם נוצרה קולקציה מיוחדת של חולצות מכופתרות וחצאיות בסדרת קפסולה קטנה.
        

בנוסף לרעומה מבחר בגדי ערב לאירועים בגזרות מחמיאות לקווי המתאר הנשיים המעניקים מצד אחד מראה זוהר, נשי ורך ומאידך, מראה אלגנטי וסקסי. בין הפריטים : שמלות, אוברולים וסטים של מכנסיים, חצאיות וחולצות, ואף שפע ג'קטים ומעילים מיוחדים.
  
קולקציית מכנסיים וחצאיות עם גזרות מנצחות מחטבות עם מותן גבוהה, לחלקם חגורת גומי מאחור שמאפשרות נוחות בישיבה במשרד ובטיסה, מושלמות לטיול בחו"ל.
  



קולקציית ג'קטים ומעילים משולבים בסוגי בדים שונים בהדפסים וטקסטורות מעניינות, נעימים וייחודיים ומתאימים לחורף הישראלי בגזרות שמחמיאות לגוף הנשי.
  
חולצות בשילובי בדים מיוחדים בגזרות מחמיאות, יצירות אומנות לבישות.
  
קולקציית הבייסיק פרטי בסיס מחטבים ומחמיאים, כל מה שצריך בשביל להיות לבושה טיפ טופ. הפריטים בצבעים שחור וכחול בלבד, מעשירים כל מלתחה.
בקולקציה גופיות עם מחשופים נכונים מבדים נשפכים, מכנסיים נוחים, טייצים, חצאיות מחטבות, עליוניות.
 
טווח מחירים:
חולצות וטוניקות                          249 ₪ - 699 ₪
ג'קטים, עליוניות ומעילים   349 ₪-949 ₪
חצאיות ומכנסיים                         249 ₪  - 699 ₪
שמלות ואוברולים                                    599 ₪ -1199 ₪
טווח מידות:
40- 50


ניתן להשיג:
בבוטיקי רעומה ברחבי הארץ
לרשימת הבוטיקים: www.reuma.co.il
אתר  www.reuma.co.il
פייסבוק – reumadesign@ אינסטגרם – @reumadesign  צילום: צחי וזאנה

אודות:
רעומה זק"ש, 59, אם לארבע בנות וסבתא לארבעה נכדים, הקימה את המותג רעומה לפני כ-30 שנים. לאורך השנים פיתחה רעומה סגנון ייחודי המאופיין בשימוש בבדים נוחים ומחמיאים ועיצוב גזרות נכונות המותאמות לגוף האישה. ההתמחות במידות בינוניות 40-50 הפכה את רעומה לרשת מובילה בתחום האופנה מיוחדת לנשים. העיצובים המרהיבים משווקים בעשרות חנויות ברחבי הארץ ובחו"ל בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.
למידע נוסף: שירז 052-8668723 ,shiraz@reuma.co.il

מומלץ בחום
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת  חדשות עולם היופי אופנה קוסמטיקה ועיצוב..

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה