תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 5 בספטמבר 2019

מותג האופנה לילדים KIDS-KIWI משיק קולקציית סתיו -חורף 2019/20 מאת: שרית יוכפז






מותג האופנה לילדים KIDS-KIWI

משיק קולקציית סתיו -חורף 2019/20

ממיטב הטרנדים המובילים בעולם

FREE STYLE – LIGHT MAGIC– CYBER GAMES-FANTASY 

בנוסף העונה משיקה הרשת קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה ייחודי עם הדוגמנית רוסלנה רודינה








משיק קולקציית סתיו -חורף 2019/20


מותג האופנה לילדים KIDS-KIWI משיק קולקציית סתיו -חורף 2019/20 ממיטב הטרנדים המובילים בעולם  FREE STYLE – LIGHT MAGIC– CYBER GAMES-FANTASY. בנוסף העונה משיקה הרשת קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה ייחודי עם הדוגמנית רוסלנה רודינה.

בקולקציה מגוון רחב של דגמים במידות  NB ועד מידה  16 –לילדים המתבגרים שכוללים ג'ינסים, חולצות , מכנסיים אוברולים ועוד. הקולקציה מחולקת לפי קטגוריות נושאFREE STYLE ,LIGHT MAGIC ,CYBER GAME ,FANTASY ומבטאת בתוכה את המגמות המובילות בעולם האופנה העונה הקולקציה מציעה מענה לילדי בר גיל בר המצווה המתבגרים בקולקציה בוגרת וחצופה.
  
קולקציית בייבי בנות ומתבגרות לחורף  2019

FREE STYLE/CYBER GAME: הקולקציה בהשראת משחקי הרחוב בשילוב אלמנטים מחוספסים מעולם ה STREET LIFE
בקולקציית הבנות: הצבעים השולטים הם שחור ולבן ואפרסק עם נגיעות של אפליקציות מגוונות של תחרה סברובסקי ופנינים בהדבקות מיוחדות. הגרפיקות מורכבות מטכניקות של פאייטים מתחלפים דפוסים כגון לאופרד על ג'ינסים בשילוב שטיפות מגוונות.
בקולקציית הבנים - דפוסים קאמופלאז טונאלי, שילוב של שחור לבן, ג'ינסים עם שטיפות, חולצות טי-שירט עם גרפיקות שונות וסטים של עליונית ומכנס תואם.
הקולקציה עוצבה בטכניקות חדשות על גבי הטישרטים בשילוב יהלומים, הדפסי פלוק,  קולקציה קולית בהשראה חזקה שנשאבה מעולם הרחוב על כל פניו וגווניו .

LIGHT MAGIC - קולקציית החג, מתאפיינת בצבעוניות רכה ופסטלית הצבעים השולטים בקולקציה לבן, ורודים מעושנים, אפורים רכים  בבנים בנוסף צבעים מאפיינים הם תכלת קאמל ונייוי.

בקולקציית הבנות נעשה שימוש בבדי פיפיטה טקסטוראלים, אפליקציות פאייטים, שמלות חגיגיות בשימוש תחרה וטולים מענינים. שימוש בבדי קטיפה רכים והטבעות עם דפוס מנצנץ. החומרים מעניקים תחושה זוהרת  ורכה כאחד.

בקולקציית הבנים- ניתן למצוא קטגוריה חדשה של ז'קטים מחויטים ווסטים חגיגיים , מכנסי סיגר פין סטרייפ, חולצות מכופתרות עם פפיונים ועניבות .בנוסף עיצבנו סריגים קלילים שמתאימים מעל חולצות מכופתרות, טי שירטים שמתאימות לכל אירוע חגיגי.

FANTASY- קולקציה בהשראת טבע וחיות, הצבעים השולטים בקולקציה צבעים חמים, ירוק זית, בריק, בורדו ,חרדל וכחולים שימוש בהרבה ג'ינסים שטופים,  בדים דמויי עור וסוייד רכים בשילוב פרוות.

בקולקציית הבנות נעשה שימוש בפרוות מנומרות בשילוב עם חלקות בווסטים וז'קטים בשילוב אפליקציות תואמות. שימוש בחומרים מגוונים וסריגים בטכניקות מעניינות כגון צמות וג'אקארדים שמשדרים חמימות חורפית.

בקולקציית הבנים ניתן למצוא ז'קטים מדמוי עור וזמש, ג'ינסים שטופים, חולצות מכופתרות משובצות שמתאימות למגוון סריגים בטכניקות שונות גם בבנות וגם בבנים מגוון רחב של מעילים מעוצבים בהשראת עולם הטבע והספורט שמתאימים לבילוי פנאי ולבית ספר במחירים אטרקטיביים.

New- Born
בקולקציית הניו בורן קולקציה שלמה של קטיפות רכות בשילוב בדי קווילט רכים בצבעים רכים ונעימים.  הקולקציה מורכבת מבגדי גוף, מכנסי רגלית ואוברולים. ניתן לשלב עיצובים על בסיס Mix & Match. ובכל הפריטים מקפידים להשתמש בבדי סריג רכים ונושמים  100% כותנה.
החורף ניתן למצוא מגוון רחב של מארזי ביגוד ראשוני, חליפות ברית בריתה לבייבי בנים ולבייבי בנות בבדים רכים, נעימים ובגזרות התואמות לרך הנולד.  

טווח המחירים:
מכנסיים טווח מחירים החל מ 49.90 ₪
חצאיות טווח מחירים   החל מ 39.90 ₪
חולצות  טווח מחירים  החל מ 39.90 ₪
שמלות טווח מחירים   החל מ 49.90 ₪
סריגים החל מ 39.90 ₪
מעילים החל מ 99.90 ₪

טווח מידות
ניו בורן עד  מידה 3
4 עד מידה 16


מומלץ בחום.

רשת Kiwi - פריסה ארצית 100  סניפים.
צילום:  דניאל אליסטר 

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה