תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 4 בספטמבר 2019

מה נשים צריכות לדעת על עור הפנים בגילאי 20-30-40-50 ומה כדאי להתחיל לטפל כבר בגיל צעיר כדי להראות צעירות בעתיד. מאת: מאת שרית יוכפז



מה נשים צריכות לדעת על עור הפנים בגילאי 20-30-40-50
ומה כדאי להתחיל לטפל כבר בגיל צעיר כדי להראות צעירות בעתיד

גיל ה-20
מאופיין בכך שעדיין חלק מהנשים הצעירות עוד סובלות מאקנה שסבלו ממנו עוד בבגרותן, בעקבות פעילות הורמונלית. כאקט מניעתי להתבגרות יתר של עור הפנים- נדרש להשתמש בקרם הגנה מותאם לסוג עור, במיוחד בגיל ה-20 בו עדיין סובלים מעור שמנוני ואקנה. מדובר בשימוש בקרם הגנה על בסיס יום יומי, קרם מקצועי המותאם אישית על ידי רופא מומחה. הקרם ימנע קמטים ופיגמנטציה בעתיד

טיפול מומלץ- למי שסבלה במיוחד ונשארו לה צלקות אקנה ישנו טיפול מיוחדRF Fractionnal  שהוא פילינג מכני לחידוש העור בשילוב מיזותרפיה מיוחדת למילוי השקעים של הצלקות.
המלצה נוספת היא לטיפול לנקבוביות פתוחות המבוסס על ניקוי עמוק וסידרת טיפולים עם מכשור RF Fractionnal  לחידוש העור וקבלת מראה זוהר.
לבסוף, כל אישה בעשור ה-20 יכולה לפנק את עצמה מעת לעת בטיפול פנים משולב עם טכנולוגיית מתקדמת מסוג גלי רדיו: מדובר בטיפול מהנה הנותן הזנה עמוקה לעור לפי צרכים ספציפיים שלו והבונה קולגן ומהווה נכס אמיתי לעתיד עור הפנים.
יש לזכור כי כל מה שנעשה בגיל צעיר יעזור לנו לשמור על תוצאות עור הפנים בגיל מבוגר יותר

גיל ה-30
גיל 30 מאופיין עם אלסטיות שהולכת ופוחתת בעור הפנים וישנן נשים שכבר בגיל הזה מתחילות לקבל קמטי הבעה (במצח, בין הגבות). כאקט מניעתי- טיפול זריקות בוטוקס לקמטי הבעה כדי שלא יעמיקו ויהפכו להיות בלתי הפיכים. המטרה היא לטשטש את הקמטים שכבר החלו להיווצר.
טיפול מומלץ- מומלץ לא לחכות לגיל 40 ולהתחיל לעשות טיפולים קלילים, בוני קולגן, כגון טיפול גלי רדיו בתדירות של פעם ב-6 שבועות, לצד פילינג מכני עוצמתי בטכנולוגיית ,RF Fractional לחידוש העור בתדירות של פעם בשנה.
כדי לטפל בבעיות פיגמנטציה ניתן לעבור טיפול IPL: מדובר בטיפול פוטו רג׳ובנישון על בסיס אנרגיית אור בפולסים חזקים, הפוגעים במלנין להבהרת כתמי שמש חומים (פיגמנטציה) וגם בכלי דם שטחיים להעלמת אדמומיות בעור (קופרוז).  כבונוס ״על הדרך״, טיפול זה גם בונה סיבי קולגן המייצרים אפקט של מתיחת עור ומאפשרים מניעה של צניחת העור.

גיל ה-40
מדובר בגיל ושלב בחיים המהווה לרוב טריגר להתחיל לטפל בעור הפנים. מחקרים מראים שכל אישה שלישית עושה הזרקות של בוטוקס ומילוי בחומצה היאלרונית לטיפול בקמטים שכבר החלו להיוותר בעשור הקודם, במיוחד במצח, לצדי הפה ומתחת לעיניים.
טיפול מומלץ- בנוסף להזרקות המטפלות בקמטים הנראים לעין,  מומלץ גם לטפל בשורש הבעיה שהיא הפחתת ייצור קולגן ואלסטין בגוף. אפשר להמשיך עם טיפול פילינג מכני פעם או פעמיים בשנה, אך רצוי מאוד גם לטפל בשכבות העמוקות של העור. זה מתאפשר עם טכנולוגיה הנקראת HIFUומבוססת על מפגש מבוקר של קרני אולטרא סאונד בעומקים שונים של הדרמיס, מה שגורם לבנייה עוצמתית של קולגן ואלסטין, לשמירה על מראה צעיר ורענן לאורך זמן עם אפקט של הידוק והרמת עור הפנים.
המלצה נוספת היא מיזותרפיה להזנה והחדרת חומרים פעילים לעור, בהתאם להמלצת הרופא.
טיפולים  אלו מאפשרים להאט את תדירות ההזרקות ולהגיע לגיל 50 עם עור מוצק וחיוני.

מבחינה אסתטית רפואית - בגיל 40 מתרחשים כמה דברים במקביל:
נשים חוות משבר גיל ה-40 ומבחינת עור הפנים מתחילות לאבד נפחים בגלל עליה וירידה במשקל הגוף בעקבות לידות, שתי התופעות הללו גורמות לנשים לעבור סדרות של הזרקות חומצה היאלורונית.
 אחרי סיום ההריונות קיימת תופעה הנקראת MOMY MAKE OVER
לנשים המעוניינות לטפל במתיחת בטן, עור רפוי, קרע בשריר, שדיים שנפלו מהנקות - המון שינויים שמתרחשים בגוף. אותן נשים עוברות תהליך כירורגי של מייק אובר ומעצבות את גופן מחדש- החל מהרמת שדיים בעזרת זריקות שומן ועד עיצוב ישבן בעזרת שומן שנלקח ממקום אחר בגוף.

גיל ה- 50
עם סיום העשור החמישי נשים רבות מתעניינות בניתוח מתיחת פנים המחזיק בתוצאה כעשור.
הניתוח מטפל בנפחים, ברפיון העור ובקמטים.
טיפול מומלץ- טיפול רדיאס לבניית קולגן וטיפול בנפחים, הזרקות מיוחדות המטפלות במרקם העור. כוח המשיכה הנו האויב הגדול של עור הפנים הצונח לו עם הגיל מטה, בנוסף קצב ייצור הקולגן הולך ופוחת עם הגיל והעור הופך לדק יותר.
חומר המילוי רדיאס נחשב כיום פופולארי למילוי, הרמה ומתיחה של עור הפנים. ברגע שהוא מוזרק הוא מוסיף נפח באופן מידי וכן  לאורך זמן. בנוסף ובזכות כדוריות הקלציום המתפזרות לתוך הרקמה 3 חודשים לאחר ההזרקה, החומר מעודד ייצור מוגבר של קולגן. העור יותר מוצק וגמיש מה שמקנה לו מראה של  עור צעיר יותר.
עד גיל 50 רוב הנשים מזניחות את אזור הצוואר והטיפול המומלץ הנו פילינג מכני והזרקות רדיאס לאזור הצוואר.

החומרים באדיבות אורית קליין מבעלי רשת EVO CLINIC לאסתטיקה רפואית


Evo Clinic ברח' החרושת 14 ברעננה (צמוד אל אסותא) משתרעת על שטח של 120 מ'ר ומציעה 5חדרי טיפול בסגנון אירופאי ומנוהלת מבחינה רפואית על ידי ד'ר ג'רמי נידם - כירורג פלסטי בעל שם עולמי. הקליניקה מציעה מגוון טיפולים תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר (באישור משרד הבריאות, FDA ו-CE), דוגמת Alma Laser SPA SHR, טכנולוגית RF Fractional , טכנולוגית RF Fractional בשילוב עם גלי רדיו או HIFU (High focalized Ultrasounds)  ועוד. כך תוכלו למצוא מחלקת  טיפולים לגוף ולפנים: טיפוליים דרמו קוסמטיים, טיפולים על ידי מכשור מתקדם, הזרקות, ניתוחים פלסטיים, במחירים הוגנים בהתאמה לשוק האירופאי, שירות VIP ויחס אישי.
Evo Clinic | רח' החרושת 14 רעננה | טל' 09-7742025 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה