תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 29 באוקטובר 2019

מפעל הפיס ממשיך לתמוך במעצבי האופנה הישראלים ומשיק זו השנה החמישית את פרויקט "חממת מפעל הפיס לאופנה" מאת שרית יוכפז



עינת דקלה
מפעל הפיס מכריז על זוכי "חממת מפעל הפיס לאופנה 5" אשר יצטרפו לנבחרת  בוגרי החממה שהצליחו בגדול –
שחר אבנט, הד מיינר, אלירן נרגסי, טלי קושניר, גלי שנפלד, בעלי מותג "הולילנד" ואחרים

שמות הזוכים הם: אריאל טולדנו, נדיר שושני, ניב קרן, אהרון ישראל גניש, אור איידלמן, דיקלה עינת

ששת המעצבים זכו כל אחד במענק כספי בסך של 120,000 ₪
לעיצוב קולקציות שיחשפו לראשונה בשבוע האופנה תל אביב 2020
  בניהולו ויוזמתו של מוטי רייף, במסגרת תצוגת האופנה Upcoming Designers תוך ליווי עסקי ומקצועי של המעצבים המובילים




מפעל הפיס ממשיך לתמוך במעצבי האופנה הישראלים ומשיק זו השנה החמישית את פרויקט "חממת מפעל הפיס לאופנה". במסגרת הפרויקט, הזמין מפעל הפיס מעצבי אופנה ישראליים להגיש הצעות לעיצוב קולקציית הלבשה חדשה, הכוללת לפחות 10 מערכות לבוש.

לאחר בחינת ההצעות, בחרה ועדה אמנותית מקצועית אשר מונה מעצבי אופנה מובילים ודמויות בולטות בעולם האופנה הישראלי 6 מעצבי אופנה אשר זכו כל אחד במענק כספי בסך 120 אלף ₪ לעיצוב והפקת קולקציית ההלבשה החדשה.
שמות הזוכים הם: אריאל טולדנו, נדיר שושני, ניב קרן, אהרון ישראל גניש, אור איידלמן, דיקלה עינת.

הקולקציות החדשות של ששת המעצבים יחשפו לראשונה בשבוע האופנה תל אביב 2020 בניהולו ויוזמתו של מוטי רייף, במסגרת תצוגת האופנה Upcoming Designers, הזוכה מדי שנה להצלחה רבה.

הועדה האמנותית שבחרה את המעצבים:
שגיב גלעם – מצטרף השנה לראשונה לוועדה. עבד במשך 18 שנה במותג האופנה קסטרו, כמנהל הקריאטיבי של המותג, כמו כן שימש כמעצב הראשי של קו הגברים – 'קסטרו מן' והקים את השלוחה של הסטודיו לעיצוב של קסטרו בסין, בה התגורר כשלוש שנים.
ששון קדם – אמן רב פנים ומעצב אופנה מצליח, יוצר גם למחול (בת שבע, ניר וליאת בן גל, רינה שיינפלד, ורטיגו), לתיאטרון ('מדיאה' בתיאטרון גשר), למופעי מוסיקה (הפרויקט של עידן רייכל), לקולנוע (סודות), ולטלוויזיה (בטיפול, בנות הזהב, בובות).
קלודט זורע - אמנית ומעצבת אופנה צרפתייה-ישראלית, חיה ועובדת בישראל וביפן. מרצה באקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" בירושלים, והמנהלת האמנותית של מוזיאון "בית העיר" תל אביב.
דוד עדיקא -  צלם, ראש מחלקת צילום בבצלאל וחבר מועצת הפיס לתרבות ולאמנות.
מוטי רייף - אחד מהמפיקים המובילים בישראל, עם מעל 25 שנות נסיון בתחום. בבעלותו חברת רייפ אנטרטיינמנט המתמחה בהפקת אירועי אופנה. מיוזמי שבוע האופנה הישראלי GINDI TLV FASHION WEEK.

המעצבים שנבחרו יזכו ללווי מקצועי צמוד ע"י חברי הועדה האמנותית. כמו כן, יקבלו ליווי עסקי ע"י מיכל צ'יטיאט  - לשעבר סמנכ"לית בית האופנה 'רונן חן' וכיום יועצת למעצבים מקומיים לפרוץ אל השוק הבינלאומי. צ'יטיאט תלווה את המעצבים הנבחרים גם בתהליך הכנת הקולקציה החדשה וגם בשלבי הייצור המתקדמים..

חממת הפיס לאופנה נחשבת להצלחה גדולה. חלק מהמעצבים שזכו בשנים עברו הפכו לשמות בולטים בתעשיית האופנה וחלקם אף הוזמנו להציג בתערוכות מובילות בחו"ל, ביניהם: שחר אבנט, הד מיינר, טלי קושניר, קים דרור, ענת משולם ודור חן עם המותג Holyland Civilians.

הזוכים בחממת הפיס לאופנה 1:
הד מיינר, אלירן נרגסי, רותם וניר גואטה למותג Hannah , גל שנפלד למותג Mews, אסף ריב, יען לוי ותמר לויט למותג Muslin Brothers, נדב רוזנברג למותג Northern Star  ורחל כהן למותג  Common Raven.
הזוכים חממת הפיס לאופנה 2:
סבינה מויאל מוסייב; אלישע אברז'יל; דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז עם המותג TRES; הילי יעקבי וארי שוסטרוביץ' עם המותג HILI ARI; טלי קושניר (ט.ק); ענת משולם ודור חן עם המותג Holyland Civilians.

הזוכים חממת הפיס לאופנה 3:
שחר אבנט עם המותג SHAHAR AVNET, עדי בנג'ו עם המותג Adi Benjo, דנה כהן, מוריאל דז'דטי, אריאל בסון בעל סטודיו ARIEL BASSAN, וערן שני עם המותג ERRANT.
הזוכים בחממת הפיס לאופנה 4:
קים דרור בעלת קימקה סטודיו, שירלי לסרי  בעלת המותג "פטי פואה", מיכל ירסאנש מנגיסטו, שאדי עבד, ערן צמח ושרה אנשין בעלי המותג KAETE DAN, שירן ראובן בעלת המותג mamo וענר שבח בעל המותג aner 5777.

דולין מלניק, מנהלת אגף התרבות והאמנות במפעל הפיס:
"תצוגת האופנה Upcoming Designers של נבחרת חממת הפיס לאופנה, הפכה לגולת הכותרת בשבוע האופנה תל אביב. בארבע השנים האחרונות זכתה החממה להצלחה גדולה שלימדה אותנו כי תמיכת מפעל הפיס בשיתוף עם מעצבי אופנה ותיקים, עשויה להפוך את צעדיהם הראשונים של מעצבי אופנה בישראל לבטוחים ויציבים ועם זאת יצירתיים ומעוררי השראה. אנו מזמינים מעצבים ומעצבות אופנה ישראלים להגיש מועמדות לחממה במטרה שיצאו איתנו ועם אנשי המקצוע הטובים בארץ, למסע מרגש של אופנה ויצירה".

צילום :גיא דויטש
מאת שרית יוכפז


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה