תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 6 באוקטובר 2019

גויה קוסמטיקה משיקיםאת קארטין פורטה תכשירי שיער- מומלץ. מאת: שרית יוכפז

אין תיאור זמין לתמונה.
גויה קוסמטיקה משיקים את  קארטין פורטה צילום: שרית יוכפז

קיבלתי 3 תכשירי שיער של ג'ויה. לקראת ראש השנה ושמחתי  לנסות אותם.
קבלתי: שמפו של ג'ויה, מסיכה לשיער וקרם לחות  מצוינים. .
 אני מכירה  ומשתמשת במותג  זה ואוהבת את התכשירים הסדרה החדשה. 
מארזים יפים  בצבע וורוד

אני משתמשת בסדרה הנוכחית שהושקה בימים אלו. 
 ונהנת וממליצה לכם  להשתמש עושה טוב לשיער.

אין תיאור זמין לתמונה.

אני  משתמשת במוצרים כימיים שמטבעם גם פוגעים בשיער טבעי.   צובעת שנים רבות  את השיער, יש לי שיער ארוך שעבר פסים  החלקה שאני צריכה לתחזק ,
יש  לי בעיות נשירה    וחשוב לי  לתחזק  את  שיער . זה הלוק   והכתר היופי  לאישה בכל גיל.

 חשוב שלא יהיו בו קשרים שיראה שופע זוהר עם לחות  וחשוב לי שיראה   במיטבו.

 זה הלוק  שאני משאירה לסובבים אותי. ואוהבת להצטלם באירועים ואני כתבת גם לנושא יופי אופנה קוסמטיקה עיצוב . ורוצה ומייחלת שהשיער שלי יהיה   מטופח, זוהר , בריא , חיוני וכמובן יפה. 
נתתי גם לשתי בנותי לנסות גם להן שיער ארוך והן  אמהות ולוקחות הורמונים.

כולנו ממליצות בחום על תכשירי  קארטין פורטה של ג'ויה 
השיער הוא הכתר שלנו.  וחשוב להשתמש במוצרים טובים
  לקוראות  בלוג   "חדשות עולם היופי אופנה קוסמטיקה ועיצוב-שרית יוכפז 
קוד ההטבה: kf10   - זה קוד לטובת הקהל 
הקוד מקנה לגולשות מתנות בכל רכישה באתר: סרום אינטנסיב 55 מ"ל + 2 דוגמיות של מסכות מהסדרה
·         הסדרה נמכרת באתר החדש: https://joya-act.co.il ובחנויות המובחרות בלבד.
אתר של ג'ויה . 


קישור לאתר של ג'ויה- https://joya-act.co.il/
 #joyacosmetics#
ממליצה  בחום .

מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה