תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 17 בינואר 2019

אתר הנעלים הגדול בישראל: STEP IN מתרחב לקטגוריות חדשות בנוסף ל-40 מותגי ההנעלה ישווק לראשונה גם מותגי ביגוד לכל המשפחה בשלב הראשון ישווקו המותגים: לי קופר וסולוג/מאת: שרית יוכפז




אתר הנעלים הגדול בישראל: STEP IN
מתרחב  לקטגוריות חדשות
בנוסף ל-40 מותגי ההנעלה ישווק לראשונה
 גם מותגי ביגוד לכל המשפחה

בשלב הראשון ישווקו המותגים: לי קופר וסולוג
  


לאחר שהשיק את המהפכה בעולם האון ליין: "לא משלמים לפני שמודדים", אתר הנעלים הגדול בישראל: STEP IN מקבוצת בריל מתרחב  לקטגוריות חדשות , בנוסף ל-40 מותגי ההנעלה ישווק לראשונה  גם מותגי ביגוד לכל המשפחה. בשלב הראשון ישווקו המותגים: לי קופר וסולוג.  
 


לפני כחצי שנה השיקה קבוצת בריל את אתר הנעליים הגדול בישראל, תחת השם:  STEPIN,  המאגד תחתיו 150 נקודות מכירה של מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים,   עם למעלה מ 1,500 דגמים בקטגוריות שונות: נעלי ספורט, נעלי נוחות, סניקרס, נעלי עקב, נעלי מטיילים, נעלי אופנה, נעלי הליכה, נעלי ילדים ועוד, ביניהם מותגים המיובאים, משווקים ומיוצרים ע"י קבוצת בריל, כמו: ניין ווסט, אן קליין, גאס, מארק פישר, האש פפיש, קאטרפילר, לי קופר, גלי, קנדל וקיילי, טימברלנד, איזי ספיריט   ועוד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים.

השבוע ישיק האתר גם מותגי אופנה לנשים, גברים וילדים, הראשונים מבניהם הוא מותג האופנה הבינלאומי "לי קופר" ומותג אופנת הילדים סולוג.

הקולקציות החדשות כוללות מגוון רחב של פריטים במחירים מיוחדים לאתר לדוגמא: סריגים לילדים החל מ-29.90 ₪, חולצות לילדים החל מ-24.90 ₪, מעילים לילדים החל מ-79.90 ₪, ג'ינסים לילדים החל מ -39.90 ₪ מכנסי גי'נס לנשים החל מ-129.90 ₪, מכנסי גי'נס לגברים החל מ-199.90 ₪ חולצות לאישה ולגבר החל מ- 69.90 ₪ ועוד.

האתר יכלול באופן קבוע מבצעים, הטבות והנחות משמעותיות  למותגי האופנה לי קופר וסולוג. בנוסף, באתר יהיה ניתן למצוא קולקציות מעונות קודמות ופריטים ייחודים שלא ניתן להשיג בחנויות הרשת.

גם מותגי האופנה: לי קופר וסולוג ייהנו מהשירות החדש של האתר "לא משלמים לפני שמודדים", המאפשר הזמנת פריטים בהזנת כרטיס אשראי בלבד, ללא חיוב במעמד

ההזמנה, הפריטים מגיעים עד 3 ימי עסקים באמצעות שליח או לוקר לבחירת הלקוח ומרגע קבלת החבילה ניתן להחליט אילו פריטים רוכשים  ואילו פריטים מחזירים.

השירות החדש מאפשר ללקוח 72 שעות בהם יוכל למדוד ולבחור את הפריטים ולהחליט מה מתאים לו ומה לא.

תהליך ההחזרה פשוט ומתבצע באמצעות לחיצה על לינק אשר נשלח ללקוח ב SMS, מסמנים את הפריטים שרוצים  להחזיר ובוחרים בשיטת ההחזרה:  איסוף  על ידי שליח  או החזרה באמצעות אחת מ- 150 נקודות מכירה בפריסה ארצית מלאה - מרגע סימון המוצרים להחזרה, יש ללקוח עוד 48 שעות נוספות עד הביצוע הפיזי של ההחזרה ( על ידי שליח/ באמצעות אחד הסניפים), והחיוב יתבצע רק על הפריטים שהלקוח מעוניין להשאיר אצלו

"לאתר החדש של בריל יש מספר  יתרונות בולטים" אומר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל"  העיקרי הוא מענה על שני חסמים מאוד נפוצים של הצרכן הישראלי, הראשון הוא הפחד להזמין מהאינטרנט לשלם מראש טרם בדקנו את המוצר כמו בחנות הפיזית, ואז לקבל פריט שלא מתאים לנו , והשני הוא  הפרוצדורה בהחזרת הפריטים שלצערנו במקרים רבים מסורבלת ומצריכה מהלקוח זמן וטרחה. באמצעות השירות החדש האתר מציע את האפשרות לשלם רק אחרי שמודדים ,עם  תהליך החזרה פשוט ונוח ללא התערבות שרות לקוחות ולא מטריחה את הלקוח".

אתר האופנה STEPIN מציע חוויית קנייה נעימה, נוחה, קלה ובטוחה בשילוב שירות אמין, ידידותי ומהיר. האתר יספק את המוצרים עד 3 ימי עבודה,  באמצעות  שליחות עד הבית או איסוף מלוקר לנוחיות הלקוח  ובקרוב אף בכל אחת מ-150 נקודות המכירה. המשלוח ללא תשלום לרכישה מעל 200 ₪ - עד הבית. החלפתם תתאפשר עד 365 ימים באחת מתוך 150 חנויות הרשת של גלי או ניין ווסט.

קבוצת בריל הינה אחת מהקבוצות המובילות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה  פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה בישראל את רשת ניין ווסט, רשת גלי, רשת סולוג, רשת לי קופר, רשת שואוף, איזי ספיריט ואן קליין וכן מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה וטימברלנד בישראל.
 מומלץ.

כתובת האתר: https://www.stepin.co.il/

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה