תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 26 בפברואר 2023

שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 יערך בתאריכים 19-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל תל-אביב. מאת: שרית יוכפז

    

                                                             צילום גלעד  קבלרו.


             שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 יוצא לדרך מאת: שרית יוכפז

19-22 מרץ 2023

נמל תל אביב, האנגר 11

שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 יוצא לדרך וייערך בתאריכים 19-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל  תל-אביב. שבוע האופנה ישודר במלואו בערוץ האופנה הישראלי, ערוץ 69 ב-HOT וב-yes. 

                השתתפתי במסיבת עיתונאים  חשובה - התקיימה הבוקר במשרדם של רני והילה רהב לרגל האירוע ניצח על האירוע מוטי   רייף. 


השנה, לצד 28 תצוגות אופנה של מעצבות ומעצבים ישראלים, וכהמשך לתפיסה הערכית של רייפ שהובילה עד עכשיו אג'נדות של גיוון ושבירת מוסכמות של אידאל היופי, יושק לראשונה FAC, (Fashion-Agenda-community), מיזם חדש וייחודי, המשלב תכנים חברתיים מגוונים מכל תחומי החיים, יחד עם חגיגה של נשיות ויופי. אירועי התוכן השונים יונגשו לקהל באופן ויזואלי ופרונטלי, במטרה ליצור חיבור חווייתי ותודעתי, לייצר שיח ולקדם מודעות סביב נושאים של שוויון חברתי ומגדרי, בריאות נשים, קיימות, חדשנות ועוד. לטובת המטרה החשובה הזו, כל אירועי התוכן יתקיימו בהשתתפותן של סלבריטאיות ונשים משפיעות מכל התחומים, שישתפו את הקהל בחוויות האישיות שלהן ויספרו את סיפורן האישי.

במסגרת שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 פרס מפעל חיים יוענק השנה למעצבת הגר אלמביק "לאלמביקה" על פועלה לאורך 35 שנות אופנה והיותה מעצבת האופנה הישראלית המצליחה ביותר בעולם, ויצואנית האופנה המובילה והגדולה ביותר מישראל.



                                                           צילום- אשכנזי

מעצבות ומעצבי האופנה המשתתפים בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023:

הגר אלמביק ל-"אלמביקה", אלון לבנה, דוד וקסלר, MOTHER OF ALL, E-fashionista,

רועי דרהי ל- Placebo, אריאל טולדנו, שחר אבנט, טובה'לה ונעמה חסין, fix  , חנה מרילוס, Dare, משכית, אהרון גניש בשיתוף רונית רפאל, בית הספר לעיצוב אופנה 'שנקר', רותם שאול, ינקי ונטף, התכשיטנית יפעת עובד ועמותת "רוח נשית" עם תצוגה ראשונה של VULEVU לאופנה וינטג' ויד שניה, אליזבת בראון ל- Mona Lizabeth , 

 Galaxy for the planet by Samsung, הילי ארי, עידן לרוס, House of Jaffa, 

ותצוגת Up Coming Designers בהשתתפותם של: גלעד קרשין, סתיו אופמן,  ירדן חנוכה JOR-D, סהר כהן TIKI BRANDS, נאור אהרון אהורניאן MIRZA.


                                                  צילום אבי ולדמן


יזם: מוטי רייפ  - רייפ אינטרטיימנט

מפיקה ראשית: דניאלה בסל לנדא

עורכת ראשית ומנהלת התוכן של FAC: יעל בן ישראל

חסות ראשית: קורנית דיגיטל

קריאייטיב: פרסונה: טל קליינבורט ואדווה אלמקיס

במאי תצוגות: נמרוד פלד 

איפור/שיער: בחסות אמן האיפור והשיער מיקי בוגנים

עיצוב קבלת פנים – מאיה גיגי משה, אלינור אבני (לנוריתמי), סמדר פורטנוי

קבוצת נגב – קבוצת נגב שמחה לקחת חלק בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023. לנגב חיבור טבעי לעולמות האופנה והעיצוב, ובהתאם נגב גאה לתמוך ולקדם מעצבים ויוצרים ישראלים.

נגב, שמה לה למטרה להביא את המוצרים החדשניים ביותר תוך שמירה על קיימות ושמה ערכים אלו בחזית המוצרים והמותגים שלה, לערכים אלו ניתן דגש מיוחד השנה בשבוע האופנה. 


                                                    צילום רותם שאול.


אירוע הגאלה ייערך ביום ראשון ה- 19.3.2023, בערב

במסגרתו יוענק פרס מפעל חיים למעצבת הגר אלמביק לאלמביקה

תוצג תצוגת האופנה של אלון ליבנה

והפתעות נוספות


מוטי רייפ יזם שבוע האופנה קורנית FAC תל-אביב 2023: 

"אני גאה ונרגש להכריז על שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023, שייפתח ב-19.3 ויתקיים בפעם ה-12. בימים היסטוריים אלה, שבהם המציאות הישראלית מאתגרת אותנו מתמיד, חשוב שנמחיש את הביחד שלנו, את התרבות המודרנית שלנו, את גאוות היצירה המקומית שלנו, את האופטימיות שמלכדת אותנו ואת החברות שבינינו. שבוע האופנה ממשיך השנה לחגוג את מעצבי האופנה הוותיקים לצד מעצבים צעירים וחדשים, בדגש על ערכים של קיימות, גיוון וקבלת השונה, הפעם במסגרת FAC, מיזם חדש וייחודי, שמטרתו לייצר שיח ולקדם מודעות בנושאים חברתיים חשובים, שיכולים להשפיע על החיים של כל אחד מאיתנו לחוד, ושל כולנו יחד כחברה. אני מודה מקרב לב לכל השותפים לעשייה, ליצירה ולחגיגה הזו ובמיוחד לכל הנשים המשפיעות שנרתמו לחלוק, לשתף ולספר - בזכותן המיזם החשוב הזה יוצא לדרך."


רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל אמר לרגל פתיחת שבוע האופנה

"כחברה ישראלית גלובלית המובילה את המהפכה הדיגיטלית בעולם האופנה והטקסטיל, תוך שמירה על ערכי הקיימות, קורנית גאה להוביל את שבוע האופנה בתל אביב בשיתוף עם מוטי רייף. קורנית מאפשרת יצירתיות ועיצוב ללא גבולות, מענה לטרנדים וייצור קולקציות בזמן אמת, על-פי דרישה ובאופן בר קיימא, תוך שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית ייחודית. שבוע האופנה הינו חלק אינטגרלי בקידום ערכים של חופש ביטוי, הכלה ורב גוניות, תוך שיתוף פעולה עם מעצבים פורצי דרך ביצירת קולקציות מרגשות ומעוררות השראה."  

עמר קולקה, סמנכ"ל החדשנות של קורנית דיגיטל: 

"אירועי השנה החולפת הוכיחו כי עולם האופנה נמצא בעיצומו של מהפכה - החל מדרישות השוק והצרכנים, דרך ערעור המודלים העסקיים והתפעוליים העומדים בבסיס התעשייה ועד לבחינה מחודשת של עצם גבולות ההגדרה 'אופנה מהי'. חדשנות טכנולוגית עומדת בבסיסם של פתרונות אלטרנטיביים ליצירת עתיד טוב יותר - עבור תעשיית האופנה, עבורנו כצרכנים ועבור כדור הארץ. שבוע האופנה בתל אביב מהווה נקודת השקה ייחודית של חדשנות, יצירתיות ועשייה ערכית, לטובת קידום החזון של יצירת עתיד טוב יותר"

קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) היא מובילה עולמית בתחום של פתרונות דיגיטליים וידידותיים לסביבה לייצור טקסטיל ואופנה על-פי דרישה. החברה יוצרת את מערכת ההפעלה לייצור אופנה על-פי דרישה עם פיתוח ושווק של פתרונות הכוללים מערכות הדפסה דיגיטלית, סוגי דיו, מתכלים, פלטפורמות תוכנה, ואקוסיסטם גלובלי שמנהל ומחבר יצרנים. מתוך מטה החברה בישראל ומשרדים בארה"ב, אירופה ואסיה, קורנית דיגיטל משרתת לקוחות ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף על האופן בו קורנית דיגיטל משנה את עולם האופנה והטקסטיל, בקרו ב-www.kornit.com


על אירועי התוכן בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023:

כשהמציאות הופכת לדמיון / בין המרחב הפיזי, הווירטואלי והדיגיטלי של עולם האופנה

מנחה: עמר קולקה, סמנכ"ל חדשנות קורנית דיגיטל 


כרטיס אדום / לא דיברנו על PMS. עד עכשיו

מנחה: ד"ר רונית אלמוג, רופאת נשים בכירה, בי"ח איכילוב


מה בוער / גיל המעבר הוא שינוי. לא מחלה

מנחה: גלית גוטמן 


ויהי עור / פסוריאזיס. מותר לדבר על זה ואפשר לטפל בזה

מנחה: הילה קורח 


יזמות נשית/ מוטי רייפ בשיחה עם יזמית הנדל"ן חני הורוביץ, החרדית שעשתה היסטוריה


שקופים / פגיעה מינית בילדים. לשבור את מחסום הסוד ומנגנון השתיקה

מנחה: גלית גוטמן 


החופש להיות / לחבר בין הראש שיודע ללב שמרגיש

מנחה: מוטי רייפ 


העתיד כבר כאן / פתרונות חדשניים בתחום סרטן השד

מנחה: שרון הנדלמן גוטליב, מייסדת ומנכ"לית Shela Health 

מסע אחר / זירת החדשנות בנושא פריון, פוריות וטיפולי פוריות


מנקים את הרשת / שיימינג, אלימות ובריונות מקוונת. זיהוי והתמודדות


More Science and Less Silence / A New Era for Menopause

Sharon Handelman Gotlib - Co-founder and CEO Shela Health, in conversation with            Dr. Cecilia Caetano - Head Global Medical Affairs Menopause, Bayer



                                                          משמאל הילה רהב שרית יוכפז ומוטי רייףצילם: ערן

                                                                 -שרית יוכפז   במסיבת עיתונאים .צילם ערן


על התצוגות בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023: 

רועי דרהי PLACEBO – לראשונה מוצגת תצוגת האופנה המשלבת תצוגת מסלול עם תצוגה דיגטלית, בשיתוף קורנית דיגיטל. 

רועי דרהי מעצב האופנה ומייסד פלסבו, גויס על ידי H&M מיד עם סיום לימודיו בשנקר ב 2016, ועבר לשטוקהולם כדי להיות חלק מצוות עיצוב המותג. מסע האופנה הדיגיטלי של דרהי התחיל לפני ארבע שנים עם הדחף להמציא מחדש אופנה בת קיימא. כיום דרהי הוא המנהל הקריאטיבי של פלסבו ומרצה במחלקת האופנה של שנקר.

במסגרת שבוע האופנה תצוגת האופנה של רועי דרהי PLACEBO תהיה לתצוגה הראשונה אי פעם בישראל אשר משלבת את עולמות הדיגיטל עם המסלול. קולקציית "בבילון – מגדל בבל", תמחיש את תנועת האופנה בין הפלטפורמה הפיסית על המסלול לבין הדיגיטלית על המסך. בקולקציה זו, פלסבו תציג את הגרסה הדיגיטלית המורחבת של בגד פיזי על ידי שילוב טכנולוגיה בתהליך העיצוב והייצור.  

Up Coming Designers מעצבים צעירים מציגים לראשונה:

גלעד קרשין Gilad Karshin Up Coming Designers – קרשין, בן 19 בלבד, מציג קולקציה צעירה, בועטת ועכשווית עם פרשנות אישית ל- school girls, תוך שימוש בפרינטים מגוונים, צבעוניות ייחודית וגזרות המשלבות עולמות שונים. זו תהיה התצוגה הראשונה של קרשין, שנמשך לעולם העיצוב כבר מגיל 8.

סהר כהן - TIKI BRANDS – המותג הצעיר TIKI BRANDS הוקם במטרה לתמוך בחולי ומחלימי סרטן. בין הצועדים ישתתפו חולים, מחלימים ובני משפחות שאיבדו את יקיריהם. קו אופנה צעיר, איכותי, שמשלב בין עולמות הסטריט לגלישה.

סתיו אופמןSTAV OFMAN -  - תצוגת הקוטור של סתיו אופמן מציגה איזון מרהיב בין היוקרה והשפע של בית המלוכה השמרני של אנגליה לבין התרבות הנועזת של העולם מודרני של 2023. לעיצובים יש רקמות עשירות בחרוזים ואבנים בטכניקה חדשנית, פיתוחי נפח עשויי טולים עוצרי נשימה וגזרות המושפעות מהמאה ה-19.

ירדן חנוכה - JOR-D  - עם סיום לימודיה בשנקר בשנת 2021, הקימה ירדן חנוכה את המותג ג׳ורדי - אופנת רחוב גבוהה לגברים, בדגש על דפוסים ותשומת לב מוקפדת לפרטים. על המסלול תוצג הקולקציה הראשונה לגברים ״ready to wear״ עם עיצובים המותאמים לקהל היעד, המחברת בין אופנת הרחוב הגבוהה לעולם ההייטק.

נאור אהרון אהרוניאן -MIRZA  - MIRZA נקרא על שם סבו הפרסי של אהרוניאן, שהיה ידוע בטעמו המשובח. הקולקציה האלגנטית שתוצג על המסלול, לעונת אביב-קיץ, עוצבה בבדים וגזרות בהשראת העולם הפרסי, מחאת העם האיראני, והכמיהה לחופש. בהתאם הפריטים השונים עוצבו בחלקם מבדים נושמים, כמו פשתן ואורגנזה, בהשראת הרוח והמדבר, בגווני אדמה, לצד בדים השזורים באבנים יקרות, עם שילובים של פרווה ועור סינתטיים כסמל לעושר של פרס בעברה. אהורניאן יחשוף את הקולקציה בתצוגת אופנה מיוחדת ומקורית, שתבליט את השראותיו האישיות וחזון המותג.

ALEMBIKA  - הגר אלמביק 

בערב הגאלה החגיגי של שבוע האופנה יוענק פרס מפעל חיים למעצבת הגר אלמביק, על 35 שנות יצירה ועשייה והצלחתה הגדולה בארץ ובעולם. את החגיגה תציין אלמביק על המסלול עם קולקציית אביב-קיץ 23, שתזמין את הקהל לצלול אל העולם האימפרסיוניסטי שלה: מסע אל מקורות ההשראה שטובלים ביופיו של הטבע, בהתפעלות מהאנרגיה של העיר ומהקסם שבתרבויות רחוקות.

כמו תמיד, הבגדים של אלמביקה נועדו לשרת את האישה שבמרכז, לתת לה ביטוי ולאפשר חופש ותנועה שטבולים בסגנון הייחודי של המותג, בצבעוניות השמחה ובמקורות ההשראה שלו. אלו הם בגדים שנשים לובשות, אוהבות ונהנות בהם, בגדים שמשדרים ביטחון, חופש ואהבה.

שנקר המחלקה לעיצוב אופנה

תצוגת האופנה של המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר, המחלקה לעיצוב אופנה מהמוערכות בעולם האופנה, חושפת את עבודותיהם של סטודנטים משנים ב' ג ' ו ד' מקשת הקורסים המוצעים במחלקה. אלו, מציגים תעוזה ומקוריות לא מרוסנת הפועמת בליבם של המעצבים הצעירים המלווים יד ביד בצוות המרצים המוביל בתחומו. התצוגה בחסות חברת איי אנ גי ספורט יבואנית נעלי on ישראל.

'טובהל'ה' בעיצובן של טובהל'ה ונעמה חסין 

המעצבות נעמה וטובהל'ה חסין חוגגות את קולקציית קיץ 2023 בסימן חגיגות 75 למדינת ישראל, "עוד לא אבדה תקוותינו"! בקולקציה צבעונית, ססגונית ומנצנצת שמייחלת לימים טובים יותר ומתרפקת על הנוסטלגיה של העבר והשורשים בקיבוץ 

אהרון גניש בשיתוף רונית רפאל

מעצב האופנה אהרון גניש, מושפע מעולמות ילדותו הסגורים, הישיבות, ומדרשי חז״ל, ולוקח אותנו אל מרחב חדשני, בפרשנות אישית אל מי שהוא היום, במטרה לספר סיפור דרך הבגד ולהרגיש דרכו. הקולקציה שתוצג בשבוע אופנה יוצאת למסע מתוך הפסוק מספר דברים "קוּמִי אוֹרִי כִּי בָא אוֹרֵךְ", העוסק בעליית האור על פני החושך, ומאפשר לבחון איתו את קוד הלבוש ממנו הגיע. 

אלון ליבנה

מעצב האופנה המוביל אלון ליבנה יציג לראשונה במעמד ערב הגאלה החגיגי, וישיק את קולקציית סתיו חורף 2024 - קולקציית ערב המשולבת עם קולקציית READY TO WEAR   תוך חיבור בין עולמות האופל, האבסטרקט והנשיות על כל גווניה. 

דוד וקסלר: - שובו של דוד: ״בגדים מהעתיד״ בשיתוף קורנית דיגיטל

דוד וקסלר, בין המעצבים הבולטים ביותר בתחום אופנת הקיימות ושימוש בחומרים ממוחזרים, בוגר שנקר וסנט מרטינס בלונדון, מציג השנה קולקציית אופנה ממוחזרת שעוצבה עם בינה מלאכותית. וקסלר מותח קו בין עבר-הווה-עתיד תוך שאילת שאלות על עתידה של האופנה במציאות של ימינו. בגדים ישנים שעבר זמנם, זוכים לחיים מחודשים תוך דיאלוג עם בינה מלאכותית ושימוש בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות. המעצב עומד בתווך ומתמרן בין הגורמים השונים והמציאות- ליצירת קולקציה שהחומר מכתיב ומובלת על ידי הקיים והדמיוני כאחד. 

חנה מרילוס  - בשיתוף קורנית דיגיטל

מעצבת האופנה שהגיעה מעולם דתי אורתודוקסי ולא למדה אופנה מעולם, החלה לעצב כתחביב עבור חברים ולמשפחה ומהר מאוד הפכה למותג. כיום יש לה קהל לקוחות גדול ונאמן בישראל וגם מעבר לים בניו יורק, ברחבי ארה"ב ובאירופה. הפעם היא מציגה קולקציית הוט קוטור בתפירה עילית של שמלות ערב וכלה ולמרות שבתחילת דרכה הקפידה מריליוס לשמור על צניעות בעיצוביה התואמים את התרבות בה היא חיה וגדלה, בשבוע האופנה הקרוב היא מרחיבה את גבולות הגזרה, תוך שמירה על ערכיה העיצוביים באופן מתוחכם המאזן בין שני העולמות. קולקציית האופנה בעיצובה של חנה מרילוס משלבת ביצירתה שימוש בהדפסה דיגיטלית של קורנית דיגיטל. 

ינקי ונטף - YANKY & NATAF – בשיתוף קורנית דיגיטל

זוג המעצבים ינקי גוליאן ונטף הירשנברג למותג YANKY & NATAF , בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, יציגו השנה את סיפורם האישי של האנשים הקרובים אליהם ביותר דרך הבגדים, על רגעי הקושי והכוח להתגבר עליו, בהשראת סמלי ניצחון, עולמות של ספורט תחרותי וקמעות מזל.

Mona Lizabeth בעיצוב אליזבת בראון 

קולקציית גן האגם של MonaLizabeth עוצבה בהשראת הברבור השחור שרוצה להפוך לברבור לבן. במשך מאות שנים ברבורים היו מוגדרים ברבורים לבנים ולאחר מכן גילו שברבור יכול להיות גם שחור. הברבור השחור הוא מטאפורה לאירועים חריגים, בלתי צפויים וטראומתיים, שהם בעלי השפעה דרמטית על חיינו. בפרשנותה האישית, אליזבת בראון הופכת הטרנספורמציה של הברבור באופן הפוך, מלבן לשחור ומאמינה שכל האירועים החריגים שקורים לנו בחיינו מחשלים ומחזקים אותנו והופכים אותנו לשלם החזק. 

משכית

על המסלול של משכית תוצג קולקציית אביב - קיץ 2023, באוצרות חדשה ומפתיעה: הקולקציה הצעירה והנחשקת M BY MASKIT, קולקציית הג’ינס וקולקציית הקוטור היוקרתית של בית האופנה. כידוע, בית האופנה שואב השראות מנופים מקומיים והפעם יהיו אלה נופי הצללים של ההרים בשעת הדמדומים - רקמות והדפסים שנוצרו בעבודת יד מרהיבה יקשטו את הפריטים הרכים, משחקי שכבות ושקיפויות.

רותם שאול – "כל אחת והפרחים שלה" – בשיתוף קורנית דיגיטל

מעצבת האופנה הצעירה, בוגרת שנקר, שהשתתפה בשבוע האופנה הקודם במסגרת תצוגת ה - UP COMING DESGINERS  משיקה לראשונה קולקציה עצמאית משלה, הכוללת שמלות וחליפות לאירועים מיוחדים, בהשראת הציטוט "יש פרחים בכל מקום למי שרוצה לראותם" של הצייר אנרי מאטיס. לדבריה "כל אישה יכולה להביט במראה ולהחליט מה היא רואה: האם את "הפגמים", שלא פעם מפריעים לה, או את "הפרחים" - הבחירה לראות את הטוב. מאחורי כל אחת יש סיפור חיים, "כל אחת והפרחים שלה". דרך העיצובים כל אישה יכולה להרגיש נוכחת ושלמה כמו פרח מוגן." שאול יוצרת מתוך חשיבה סביבתית, תוך בחירת חומרים ידידותיים לסביבה מבלי להתפשר על איכותם.

MOTHER OF ALL – גולן טאוב ונועה פסטרנק גבאי

המותג הפועל בעיקר בזירה העולמית אך גם בישראל, ידוע בעיצובים הנועזים שלו לצד גזרות קלאסיות ובבחירות צבע נועזות לצד פריטים מונוכרומטיים, המטשטשים את הקווים בין בגדי ערב ליום יום. סלבריטאיות רבות בעולם נמנות עם חובבי המותג, בהן קורטני קרדשיאן, אירינה שייק, אשלי פארק ועוד. הפעם Mother of all יציגו קולקציה בצבעי פסטל רכים לצד צבעי פופ ססגוניים, בשילוב דגמי קאט-אאוט שחורים.

אריאל טולדנו  

אין גיל לאהבה ואין גיל לחתונה. מעצב אופנה אריאל טולדנו חוגג השנה את שמלות הכלה וחגיגת הנישואין בכל עשור בחיים: חתונה ראשונה, שניה, שלישית ורביעית. כל אחת יכולה להיות כלה בכל גיל, בכל צבע, בכל מגדר. 

יום ההשראה הבינלאומי טלי דביר לבנת 

אירוע תוכן "יום ההשראה הבינלאומי" ביוזמת האמנית טלי דביר לבנת, הנותן ביטוי ליצירה מולטי דיסציפלינרית מתחומי המחול, ציור, אופנה, פיסול, שירה, סיפורת, קולנוע ומשחק. סביב יום ההשראה נבנתה קהילת יוצרים אשר נפגשת מדי שנה ליצירה תחת נושא מרכזי. השנה יום ההשראה עוסק ב"מסעות" ועל בימת המסלול יעלו 12 "שמלות מסע", אותן יצרו 12 מעצבי אופנה בהשראת 12 השבטים, שיספרו את סיפור החיבור והשסע הגלוי אל מול הנסתר, היום יותר מתמיד. אוצרת ומפיקה גילי סיון. 

Dare 

Dare הוא קולקטיב של חברים, יזמים, מעצבים שהחליטו השנה להגשים את חזונם האישי במקום של אחרים. במטרה לייצר אופנה שתשאיר זיכרון, חיבור וטעם של פריט ייחודי, אייקוני שאינו נשאב למנהרת הזמן של האופנה המהירה.  בשבוע האופנה יציגו קולקציית אופנה לגברים בשם INFUSION המשלבת חומרים ונושאים שונים. 

שחר אבנט 

מעצבת האופנה הצבעונית תציג קולקציית שמלות כלה ושמלות ערב, שכולה חגיגה למוטו המוביל של אבנט  love yourself . גם השנה אבנט תציג את הקולקציה החדשה עם דוגמניות ממגוון המידות והגילאים בהתאמה ללקוחותיה מכל שכבות הגיל והמידות. 

יפעת עובד תכשיטים עם תצוגת יד שניה ווינטג' VULEVI  - עמותת "רוח נשית"

קו התכשיטים הייחודי של המעצבת יפעת עובד קם לחיים בשאיפה ליצור תכשיטים אלגנטיים בעיצוב אישי שיגרמו לכל העונדים אותן התרגשות ותחושה מלאה של עצמאות וחופש ביטוי. הערכים החשובים ביותר עבור יפעת הוא חופש הביטוי, העצמה נשית וחיבור בין אישי. על המסלול יפעת עבוד תציג לצד חנות הוינטג' והיד השניה VU LE VU המחזיקה בגדי וינטג' יוקרתיים, מקוריים וייחודיים. תצוגה זו היא ערב התרומה השנתי של עמותת רוח נשית בשבוע האופנה. 

אושרית סרוסי VULEVU 

אושרית סרוסי שכנא, בעלת בוטיק בגדי היד שניה ופריטי וינטג' VULEVU  תהיה לתצוגה הראשונה במסגרת שבוע האופנה, אשר משלבת פריטי יד שניה ווינטג' על מסלול התצוגות. תצוגת האופנה של VULEVU תהיה חלק מאירוע האופנה של התכשיטנית יפעת עובד עם עמותת "רוח נשית". 

Fix

לראשונה המותג הבועט והטרנדי להלבשה תחתונה, פיג'מות ובגדי הים,  fix הפונה לדור הZ,  ייקח חלק בשבוע האופנה עם קולקציית יוניסקס בתצוגת אופנה ייחודית, א-בינרי מגדרי,  במגוון רחב של מידות.

הילי ארי HILI ARI  - IMAGINE PEACE

מעצבת המותג הילי יעקובי תציג קולקציה מונוכרומטית המורכבת ממערכות לבוש מחויטות לצד בגדי ערב ודגמי קז׳ואל עם נגיעות מעולמות הפאנק והרוקנרול.  קולקציה המניעה לפעולה: למצוא את השקט בתוך הרעש האינסופי. להתחבר לעצמי. לתרגל נוכחות כמו היעלמות.

עידן לרוס

"אני מסתכל על הקולקציה כעל דרך אחרת להסתכל על משהו 'יפה'. לא מעוניין בהכרח בקיטש או טעם רע, פשוט נקודת מבט אחרת. קול חדש לכלות ובגדי ערב".

House of Jaffa

האוס אוף ג׳אפה הוא מותג ישראלי יפואי היוצר מלתחה אסקפיסטית, עכשווית, בת קיימא. המעצבים שואבים השראה ממוטיבים מקומיים מסורתיים ואווירה ים תיכונית ומתרגמים אותם לביגוד מודרני, חופשי, סקסי בעל טייסט אירופאי. 

המותג נוסד על ידי צמד המעצבים גולן פרידמן ואדי גברילידיס ב2022 וכבר הספיק להציג בשבועות האופנה בלונדון ותל אביב.  המותג זכה לאחרונה בתחרות החממה למעצבים צעירים של מפעל הפייס. ונבחר על ידיי מועצת האופנה של אנגליה לייצג את בריטניה ולקחת חלק בתצוגה בשבוע האופנה בפריז. למותג קהל אדוק של סלבים ומשפיענים מקומיים ובין לאומיים כמו רן דנקר, אגם בוחבוט, הראל סקעת, וויני הארלו, אלני פוריירה עוד.

E-FASHIONISTA וקבוצת עזריאלי 

קבוצת עזריאלי תערוך תצוגת אופנה שכולה על טהרת אופנת היד שנייה והמחדוש, בהמשך למיזם re:wear by Azrieli פופ-אפ אופנה מקיימת נודד אשר בנוי מחומרים טבעיים וממוחזרים, המהווה מתחם מכירה עבור חנויות יד שנייה, וינטג' ומעצבות ממחדשות.  החיבור של קבוצת עזריאלי עם עדן קלינה בעלת אתר E-FASHIONISTA  החל עם פתיחת חנות הפופ אפ בלוקיישן הראשון, מאז הפופ אפ Re:wear by Azrieli המשיך לארח את עדן גם במיקום השני בקניון עזריאלי תל אביב, אז היה אתר E-FASHIONISTA המוכר הבלעדי.

כעת קבוצת עזריאלי מגיעה לראשונה לשבוע האופנה תל אביב 2023 עם התצוגה הכי מסקרנת במהלכה תארח את עדן קלינה ואתר Efashionista:  Re:wear by Azrieli X Efashionista  תצוגת אופנה שכולה על טהרת אופנת היד שנייה והמחדוש, במהלכה תצעדנה 30 אושיות רשת על המסלול כשלגופן פריט אייקוני מהארון הפרטי שלהן שמחודש ועוצב מחדש. בתום האירוע, כל פריטי התצוגה ופריטים נוספים מהארון של המשפיעניות ימכרו בפופ-אפ ייחודי ב- Re:wear pop up by Azrieli  בקניון עזריאלי בתל אביב כשכל ההכנסות ממכירת הפריטים מהתצוגה קודש לקרן אמהות בשיתוף עם קרן תל אביב.

                                                      טובלה ונעמה  חסין - צילום ולדמן

Galaxy for the planet by Samsung

ענקית הטכנולוגיה סמסונג ישראל בתצוגת אופנה ייחודית של 18 מעצבות ומעצבים שיציגו כיצד ניתן להפוך רשתות דייג ממוחזרות לפרטי לבוש אופנתיים. הדוגמנים והדוגמניות שיצעדו על המסלול יהיו גיבורים מעוררי השראה שניצחו את בריונות הרשת.

פעילות זו מתכתבת עם אג'נדת הקיימות של החברה ופעילותה הבינלאומית לניקוי רשתות דייג ופלסטיק מהאוקיינוסים ושילובם כרכיבים במכשירי הסלולר שהיא מפתחת



על FAC:      FASHION   AGENDA   COMMUNITY

FAC הוא מיזם אופנה ייחודי, המשלב תכנים חברתיים, מגוונים ומעמיקים מכל תחומי החיים, ביחד עם חגיגה של אופנה, נשיות ויופי. אירועי התוכן השונים יונגשו לקהל באופן ויזואלי לצד פרונטלי, תוך שימוש בפלטפורמות שונות, לצד אירועי אופנה שיימשכו כמה ימים. גולת הכותרת של המיזם היא שימוש בסלבריטאיות - בנשים מפורסמות, משפיעות ומובילות דעה מכל התעשיות, בשילוב נשות/אנשי מקצוע מהתחומים השונים, במטרה ליצור חיבור חווייתי ותודעתי בין נשיות ויופי לבין אג'נדות חברתיות ואקטואליות ולקדם מודעות ולייצר שיח סביב נושאים של שוויון חברתי, שוויון מגדרי, בריאות נשים, קיימות, חדשנות ועוד. קהל היעד של המיזם הוא נערות ונשים מגיל 16 עד 100.

@kornitfashionweek

@kornitdigital

@mottyreif

#fashionweektelaviv23

#kornitfashionweektelaviv

TikTalk kornitfashionweek 

כרטיסים לחלק מהתצוגות בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023

ניתן לרכוש באתר האנגר 11. מחיר הכרטיסים: 100 – 400 שקלים 

החל מיום ראשון ה26.2.2023 מהשעה 18:00

https://hangar11.co.il/events/fashion-week-2023/

מומלץ.

                 מאת: שרית יוכפז 

חדשות עולם היופי, אופנה, קוסמטיקה ועיצוב

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה