תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות

יום רביעי, 31 ביולי 2013

הבושם החדש לגבר -מרצדס בנץ הושק במסיבת עיתונאים בבית מרצדס .הגיעו לאירוע.סלבס. ועיתונאים מאת:שרית יוכפז



מרצדס - ניחוח של יוקרה באוויר

מותג רכבי היוקרה מרצדס-בנץ משיק בושם חדש לגבר

מרצדס – כוכב חדש באוטוסטרדת הבישום

לגבר המצליחן, הבטוח בעצמו, שמבין באיכות. לגבר שמחפש שלמות ומעריך פריצות דרך טכנולוגיות.... ויש לו סטייל, הכי סטייל!

מרצדס הפך למילה נרדפת ליוקרה, איכות, אלגנטיות וסטייל. המכוניות של מרצדס בנץ בנו את המוניטין הזה בזכות סגנון נצחי ועיצוב כריזמטי שאין לו מתחרים – והפכו אותו למותג של סגנון חיים, קונספט חדש שפורץ את סביבת תעשיית המכוניות ויוצר מוצרי קצה יוקרתיים ברמה גבוהה עבור קהל הלקוחות שמעריך איכות ללא פשרות.




בושם לגבר מרצדס

הגבר של מרצדס-בנץ - הוא אינדיבידואליסט, מצליחן ובעל חוש טוב לסגנון, כריזמה ותחכום.  ההצלחה היא החותם שלו, בעסקים, אבל לא רק. בסגנון החיים שלו יש מקום גם למפגשים חברתיים אלגנטיים ופעילויות ספורט. והוא תמיד בעניינים - מתמצא בטכנולוגיות חדשות ודורש את האיכות הגבוהה ביותר.
הוא נוהג במרצדס-בנץ, ומאמץ את סגנון החיים המוקפד והסטייליסטי, בלי להתנצל על ההצלחה, בלי להיכנע לטרנדים. בשבילו? רק הטוב ביותר. יש לו ביטחון, הוא מוכשר, ומחפש אחר שלמות בכל פנייה.

הבושם שלו? מרצדס-בנץ.

הניחוח:  מרצדס-בנץ פנתה לבשם-העל, המאסטר אוליבייה קרספ, שיצר ניחוח נאמן לערכי המותג: מצוינות, שמדגישה את האישיות האסרטיבית הרעננה. תווי הריח משלבים פירות הדר,  ברגמוט מקלבריה ומנדרינה מאיטליה עם תמצית עלי הסיגליות שהצדדים הירוקים שלהם עוטפים את התווים העליונים של הניחוח במקוריות.
כמחווה לטכנולוגיה ואיכות הבושם של מרצדס-בנץ מציג  גם חומרי גלם טבעיים, המשדרים אותנטיות ואלגנטיות, משולבים עם משחק חדשנות באמצעות האמונה בכוחן של מולקולות בלעדיות . אוליבייה קרספ  בחר במרכיבים סינתטיים כדי להציף רגשות וגוונים חדשים בבושם. המולקולות הופכות את הניחוח לטהור יותר, יוצרות נפח ותחכום, ממריצות את הרעננות ויוצרות אפקט התזה עוצר נשימה.
חתימת הניחוח חזקה, מושכת, מאוזנת ומשאירה חותם עמוק  של ניחוח עצי ורענן – כוח משיכה שקשה לעמוד בפניו.



העיצוב: בדומה למרצדס-בנץ - קווים מלוטשים, מומחיות על טכנית, תפקודיות, ארגונומיה וביצועים. הבקבוק מתוחכם, מלוטש, יוקרתי וגברי,  בסגנון עכשווי מובהק, הכוכב המפורסם של מרצדס עם שלושת החודים, מופיע בבסיס הבקבוק, ומוטבע כמו חותמת מעל המכסה השחור הכבד מוקף בעיגול כסוף דמוי צמיג הסוגר את הבקבוק.

יחסי ציבור לאירוע היפה והנוצץ גיל-עד  תקשורת.  ביציאה כנרת. אפרת ומארי היפות .חלקו
 בשמים למזכרת.

הגיעו לאירוע היוקרתי. אנשי תקשורת ועסקים. סלב ואומנים. ניתן לרכוש את הבושם לגבר ברשתות הפארם והמשביר לצרכן מומלץ.

0 תגובות:

פרסום תגובה