תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 3 בינואר 2023

רשת Trek Market "טרק מרקט" לטיולים ומחנאות משיקה **שני מותגים בינלאומיים חדשים: מאת: שרית יוכפז


 


 הייתי במסיבת עיתונאים  אירגנה אתי סנגור יח"צ גילוי נאות-האירוע התקיים  בפ"ת  -בדאון טאון .

המגוון יפה שיק ואיכותי. אהבנו..Trek Market "טרק מרקט" היא רשת ייחודית, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת

אנו בתחילת החורף ונוהגים לצאת לטיולים .לסקי. לחו"ל וקר..


רשת Trek Market  "טרק מרקט" לטיולים ומחנאות משיקה **שני מותגים בינלאומיים חדשים: מותג מוביל בעל מודעות אקולוגית, ומותג  שחרט על דיגלו מחיר הוגן לצרכן




המותגים החדשים: Trespass, המתמחה בייצור ביגוד מטיילים והנעלה, ומציעה מוצרים איכותיים, פרקטיים ואופנתיים במחיר שווה לכל נפש; Thermowave, בגדים תרמיים דקים מאוד – וחמים מאוד, עשויים מחומרים חדשניים בטכנולוגיה מתקדמת, תוך ההקפדה על ערכי הקיימות האקולוגיים * שבתאי קמחי, מנכ"ל ומייסד הרשת: "קטגוריה זו נמצאת בצמיחה וקהל הלקוחות מחפש פריטי לבוש מתוחכמים, המיוצרים תוך ההקפדה על ההגנה על איכות הסביבה;

 

צפי העלייה במחזור המכירות לחורף הקרוב נמדד במיליוני שקלים * מוצרי Trespass נמכרים במחירים   של מעילים החל מ-  175  ₪ ,מוצרי Thermowave – החל מ-139 ₪

 

 



רשת Trek Market  "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות החדשנית, שמעניקה חוויה של חו"ל במחירי חו"ל, חונכת סניף חדש במתחם הקניות דאון טאון בפתח תקווה, בהשקעה של 2 מיליון ₪. הסניף המרווח משתרע על שטח של 200 מ"ר ומעוצב בהתאם לקונספט עיצובי אחיד המאפיין את כל חנויות הרשת – עיצוב נגיש וידידותי, שיעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית. הסניף בעל תקרה גבוהה, קירות שחורים ואלמנטים עיצוביים ייחודיים עם ניחוחות של חו"ל.

לרגל הפתיחה, רשת טרק מרקט משיקה גם שני מותגי-על בינלאומיים חדשים, המוצעים לראשונה בישראל, ונוספו למגוון המותגים בחנויות הרשת:

·       Trespass- חברה בריטית בינלאומית נודעת לביגוד מטיילים וציוד, המציעה איכות בלתי מתפשרת במחירים נוחים. לחברה מאות סניפים בכל רחבי אירופה

·       Thermowave – מותג יוקרה אירופי, חברה עם מסורת בת 92 שנה לייצור אקולוגי של בגדים תרמיים ברמה עילית מצמר מרינו אוסטרלי וניו-זילנדי.

שבתאי קמחי מייסד ומנכ"ל רשת Trek Market אמר כי 

"אנחנו שמחים ונרגשים להביא ארצה שניים מהמותגים המובילים היום בעולם בתחום הציוד למטיילים. מותג יוקרה מהשורה הראשונה כמו Thermowave היה עד היום מחוץ להישג ידם של הישראלים – ומדובר באחד היצרנים המתקדמים ביותר טכנולוגית בתחום. פריטי הלבוש שמיוצרים על ידי Thermowave משמרים את כל ערכי הקיימות האקולוגיים, ומצד שני – הם פשוט חוויה ללובש. מצד שני, Trespass מביאה לארץ קולקציה אופנתית ואיכותית, ליין שלם של פריטי לבוש ואביזרים מהאופנה האחרונה, שמתאימים גם לפעילות בחיק הטבע וגם כלבוש יומיומי, לעבודה – וכל זאת – במחיר נוח והוגן, נמוך יותר מבאמזון."

המנכ"ל מעריך, כי "העלייה הצפויה במחזור המכירות של הרשת לחורף הקרוב נמדדת במיליוני שקלים."

 




Trespass


Trespass מתמחה בייצור ביגוד מטיילים והנעלה, ומציעה מוצרים איכותיים, פרקטיים ואופנתיים במחיר שווה לכל נפש. פריטי הלבוש המיוצרים על ידי החברה נהנים הן מגזרות אופנתיות והן מאיכויות טכניות מעולות, ולכן מתאימים לשימוש במגוון פעילויות: לעבודה, לטיולים וליום יום.

בין המוצרים המובילים של Trespass שיימכרו ברשת - מעילים לגברים ונשים, ביגוד סקי, נעלי הרים, מכנסי מטיילים, אקססוריז כמו כובעים כפפות וצעיפים, תרמילים למוצ'ילרים ותרמילים לשימוש יומיומי, חולצות מנדפות ועוד.   

הקולקציה פונה לקהל רחב ומגוון בשל תפיסת התמחור האטרקטיבית שלה והגזרות האופנתיות מאוד שהיא מציעה. מוצריה יכולים לשמש כביגוד יום יומי נוח ופרקטי, לעבודה או חופשה, ולא רק למטיילים או לחופשות סקי.

הסכם  שיתוף הפעולה שנחתם בין טרק מרקט ל- Trespassכולל גם התייחסות לעלויות השינוע וההפצה, כך שיתאפשר לשמור על רמת מחירים נוחה גם בישראל.

בהתאם לאסטרטגיית המחירים של טרק מרקט, המחירים בישראל יהיו זהים ואף נמוכים מאלה של מוצרי החברה באמזון! בטרק מרקט, מבינים שהצרכן הישראלי צמא לחוויית קניה, למוצרים ולמחירים כמו אלה שהוא נתקל בהם בחו"ל, ולכן בוחרים בקפידה מותגים, שיאפשרו לצרכן לקנות גם בישראל במחירים סבירים. 

דוגמאות למחירים לצרכן:

מעילים אופנתיים – 150 ₪ - 400 ₪ למעילים הטכניים ביותר

חולצות קיץ מנדפות אופנתיות - 40 ₪ – 90 ₪ בלבד

Trek Market "טרק מרקט" מתכננת להרחיב את היצע פריטי הלבוש והאביזרים של Trespass בחנויות הרשת, ובהמשך אף לפתוח חנויות מותג עצמאיות של Trespass בדומה לקיים בעולם.

 

Thermowave

הבגדים המעולים שמייצרת Thermowave הם בגדים תרמיים דקים מאוד – וחמים מאוד. הודות לחומרים המיוחדים והחדשניים בהם משתמשת החברה, כמו צמר המרינו ותרכובותיו השונות, הבגדים אינם מסורבלים ואינם גורמים להזעה ויחד עם זאת מחממים מאוד. לכן, למרות שבמקורם הבגדים מיועדים למקצוענים, הם מתאימים גם לשימוש יומיומי, לעבודה, לשופינג, לצבא וכד'.

 

הקולקציה כוללת ביגוד טרמי סינטטי כגון חולצה או מכנס במחירים החל מ139 ש"ח

כמו כן ביגוד טרמי מצמר מרינו כמו חולצות ומכנסים במחירים החל מ269ש"ח


הקיימות מצויה בליבת פעילות החברה. ב-Thermowave, מבינים את החשיבות של שימור כדור הארץ עבור הדורות הבאים. לכן, החברה מבטיחה שכל תהליך המשמש ליצירת העיצובים החדשניים שלה מבוצע בהתאם לתקני הקיימות הגבוהים ביותר.

למרות הטכנולוגיה המתקדמת, החומרים המשובחים וההקפדה על הקיימות המושקעים בכל בגד – מחירי הפריטים מתוצרת  Thermowave מתחילים ב-  139 ₪ בלבד!

 

Thermowave מייצרת ביגוד תרמי ברמה עילית ומעידה על עצמה כי היא לא מאמינה בעמידה בציפיות, היא מאמינה בלהתעלות עליהן. החברה מחדשת את מוצריה באופן עקבי כדי לעמוד גם בתנאים הקיצוניים ביותר. שכבות הבסיס של צמר המרינו, שמקורו באוסטרליה וניו זילנד בלבד, בו משתמשת החברה לייצור פריטי הלבוש שלה, שימשו למגוון פעילויות מדהים, מצלילה בים עמוק ועד למשימות בחלל.

.Thermowave היא חברה משפחתית שנוסדה בשנת 1928, בעלת תודעה אקולוגית מפותחת, המקפידה על ערכי קיימות בכל שלבי התכנון והייצור של מוצריה. החברה מגדירה את יעדיה כך: "ליצור לבוש אולטימטיבי, מודע לסביבה, לפעילות מחוץ לבית, לכל עונה."

 

Trek Market "טרק מרקט" היא רשת ייחודית, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת. החנויות המרווחות של ממוקמות במרכזי קניות מובילים, ומעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש ומאוד ידידותי, המעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית.

www.trekmarket.co.il

 

ניתן להשיג בסניפי Trek Market "טרק מרקט" ברחבי הארץ: בכפר סבא (קניון כפר סבא הירוקה), מודיעין,  פתח תקווה (דן טאון), עין המפרץ, אילת על הטיילת, צומת צמח.




מומלץ אהבתי..

תמונות באדיבות יח"צ .

מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה