תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 29 במרץ 2022

מהו אדיאל היופי בגבר החדש. מאת: שרית יוכפז

 

                         

מהו אדיאל היופי בגבר החדש

 

ישראל: 28 מרץ 2022: בחיתוך נקי מהעבר, התפיסה של יופי ומוצרי טיפוח אישיים שהם התחומים הבלעדיים של נשים, נגזזה. גברים הצטרפו באופן נרחב למירוץ לא רק כדי להיראות ייצוגיים, אלא גם כדי לקצור את היתרונות של טיפוח רציני והיגיינה אישית עם גוזזי שיער גוף, תרסיס בשמים, ערכות ציפורניים, טיפוח עור ועוד הרבה יותר. זוהי מגמה עולמית, והמזרח התיכון אינו יוצא מן הכלל.

 

בעוד שההתלהבות להיראות טוב הוא דבר הוגן, הלחץ לעשות זאת גורם לחרדה ולחץ שגורמים לבעיות בדימוי הגוף אצל גברים. מסרים לא מציאותיים בתקשורת, ההתלהבות שברשתות החברתיות, פיזור תמונות פרופיל של מפורסמים, מגמות אופנה ודרישות בשוק העבודה הם כולם גורמים תורמים. מגפת הקורונה חיממה עוד יותר את האתגר. אבל לא הכל אבוד ואין צורך שגברים ירגישו שנשארו בחוץ ללא תמיכה מספקת.

 

דילן צ'ו, המנהל הכללי של מרידיאן אמר, "דימוי הגוף הגברי בעידן גיבורי - העל מיושם על ערך הגברים, דבר שאינו ניתן להשגה ואינו מציאותי. דימוי הגוף שלכם הוא האופן בו אתם חושבים ומרגישים כלפי גופכם באמצעות מחשבות, תפיסות, דמיון ורגשות. בעוד מרידיאן תומכת ביסוד שגרת הרווחה, הטיפוח וההיגיינה של גברים עם מוצרים איכותיים, קלים לשימוש וטיפול עצמי, אך אנחנו גם מעודדים גברים ליצור סטנדרטים בריאים יותר ולהתמקד באיך לאהוב את עצמך ואת הגוף שלך כשהלחץ והחרדה גוברים ".

 

הפרעות אכילה + פעילות גופנית

בעיות של דימוי גוף גברי יכולות להוביל להפרעות אכילה והתמכרות להתעמלות. מומחים רבים מאמינים כי כשליש מהאנשים עם הפרעות אכילה הם גברים ברחבי העולם ולא מדווחים מספיק בשל סטיגמה. התמכרות לסטרואידים בגברים צעירים, ספורטאים מובחרים, מפתחי גוף תחרותיים, גברים שמתאמנים עם משקולות, ומאבטחים הם חלק מהקבוצות הגבריות שבסיכון גבוה יותר להשתמש בסמים משפרי ביצועים ותדמית כדי לקדם צמיחת שרירים או להפחית את שומן הגוף.

 

אם אתם מתאמנים גם כשאתם חולים או פצועים ומרגישים חרדה אם אינכם יכולים להתעמל, או להציג תכונות דומות אחרות, רוב הסיכויים שתצטרכו תמיכה מקצועית כדי להגיע לשורש הבעיות הנפשיות שלכם. כמו כן, אם אתם אוכלים בכמויות באופן קבוע או מגבילים יתר על מידת צריכת המזון, בקשו הדרכה ממטפל המתמחה בהפרעות אכילה גבריות.

 

התמודדות עם הטיפול

הסטטיסטיקה מראה שרק כשליש מהאנשים שבטיפול בארצות הברית הם גברים, אפילו כשגברים הם בעלי סיכוי גבוה פי שלושה מנשים להתאבד. גברים ראויים לתמיכה כאשר יש בעיות או פגיעה נפשית. לבקש עזרה זה סימן של אומץ וכוח. תמיכה נכונה בהחלט יכולה לעזור.

 

 

תקווה שקופה

גברים צעירים באזור המפרץ מושפעים במיוחד מהצורך הגלובלי בחברה המושפעת ממראה אסתטי מושך. המהדורה האחרונה של עולם היופי המזרח תיכוני, יריד הסחר הבינלאומי הגדול בעולם הערבי ביופי ובבריאות בדובאי, זרחה לשוק הטיפוח הגברי המתבגר במהירות של האזור, אשר תחזיות יורומוניטור אינטרנשיונל ישיגו קצב צמיחה שנתי (CAGR) של 11.5 אחוזים עד שנת 2025. שוק הטיפוח של הגברים ב - GCC מוערך ב -1.1 מיליארד דולר בתעשייה שצפויה להיות שווה 12 מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית.

 

התגברות על דימוי גוף שלילי ובעיות נפשיות ניתנות לניהול בעזרת עזרה מספקת. היחסים בין גברים ודימוי גוף מורכבים מתמיד, אבל משאבים במחירים סבירים מעולם לא היו נגישים יותר. אם אתם מתקשים עם דימוי הגוף שלכם או עם הקשר שלכם לאוכל, צרו קשר. טיפול, קבוצות תמיכה וחברים ומשפחה תומכים יכולים להוות חבל הצלה כשאתם עובדים כדי להחלים.

 

אחרי הכל, אין כמו לנצח, להרגיש רענן, להריח טוב יותר, ולתת למחמאות להתגלגל פנימה.

 


לגבי מרידיאן

מרידיאן יוצרת מוצרי טיפוח לגברים שמגדילה את בריאותם ורווחתם. המותג זכה לקהל עוקבים דמויי כת בתוספת תשומת לב תקשורתית ויראלית מאז שהושק לפני שנתיים. שיטות טיפול אישי רחוקות מלהיות שטחיות, ומחקר הראה מזמן הקשר בין בריאות נפשית וטיפול עצמי. היגיינה אישית טובה תורמת למצב גוף-נפש חזק יותר ולביטחון עצמי גדול יותר. עבור מירידיאן, טיפוח אישי הוא כל הפרטים העדינים של מצוינות המוצר - טכנולוגיית פרימיום, עיצוב מלוטש וחוויה ללא כאבים מגדירים את המוצרים של מירידיאן.

לפרטים נוספים על מוצרי מירידיאן, נא לבקר באתר meridiangrooming.com.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה