תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 16 במרץ 2022

נשארתן בלי תחפושת לחג ואתן רוצות להראות מושקעות למרות זאת? המלצה של מאפר האיפור ירין שחף-נצנצים לגמרי יסגרו לכן את הפינה ויגרמו לכן להראות מיליון דולר. -שרית יוכפז


 


ירין שחף
https://www.youtube.com/watch?v=W1L_YitB1vU&t=1532s

נשארתן בלי תחפושת לחג ואתן רוצות להראות מושקעות למרות זאת?
נצנצים לגמרי יסגרו לכן את הפינה
ויגרמו לכן להראות מיליון דולר.


פורים הוא זמן מושלם בשביל להתפרע עם כל מה שנוצץ – איפור, שיער או בגד מבריק, זה לא באמת משנה. העיקר שיהיה בוהק, יחזיר אור, ויסנוור. אז איך להגיע למראה פורימי מלא בגלאם ובסטייל? כך תעשי את זה נכון.

מי אתם נצנצים?

הנצנצים עשויים ממיקרו-פלסטיק פולימרי, שמופיע כפיסות זעירות בגודל של גרגיר חול. בין אם את חובבת מראה איפור מאט או מעודן, קשה שלא להתאהב באפקט הבוהק של הזעירים הללו. הם מחזירי אור במגע עם תאורה ועושים לפנים פלאים. במרוצת השנים האחרונות הם הפכו לחלק בלתי נפרד ממוצרי האיפור  היומיומיים – שימר, ברונזר, גליטר נוצץ, איילנר נוצץ ועוד.

המרקם של הנצנצים נע בין אבקה לקרם. הם נועדו להאיר באור רך ומנצנץ אזורים גבוהים בפנים כמו מצח, עצמות הגבה, עצמות הלחיים וגשר האף, במטרה ליצור מראה קורן ומהבהב. ניתן למצוא אותם במגוון גוונים זהובים, כסופים, או פסטלים צבעוניים.

הנצנצים האבקתיים (בתפזורת) אוהבים להישאר במקום שעליו מוקמו. הם מגלים התנגדות מפתיעה לניסיונות לנקות אותם מהפנים, מהבגדים ומכל מקום שעליו נחתו. במידה והם מוצאים דרך לאזור העין הם עלולים להיצמד לגלגל העין ולא ניתנים להסרה, אלא על ידי שטיפה מסובכת בבית חולים. לפני הכל, יש להשתמש אך ורק בנצנצים על בסיס קרם או ג’ל (ולא בתפזורת אבקתית) כך שאין סיכוי שיגיעו לאזור לא רצוי. ניתן להיעזר במכחול או להשתמש בהם בעזרת כריות האצבע.

שפתיים

השיטה המהירה והקלה לאיפור שפתיים נוצץ היא על ידי מריחת ליפגלוס שקוף מובנה עם נצנצים. כדי למנוע מהנוזל השומני לזלוג אל מעבר לגבולות השפה, יש לתחום אותם עם עיפרון שפתיים בגוון טבעי. אם רוצים לקבל אקסטרה אפקט, ניתן להצמיד מעל הגלוס כמה כוכבים בצבע מטאלי.

שיטה נוספת ומורכבת יותר לאיפור שפתיים נוצצות דורשת כמה שלבים: מתחילים בשפשוף קל של השפתיים בעזרת פילינג ייעודי. לאחר מכן מושחים שפתון בצבע אהוב במרקם מאט (ניתן לערבב כמה גוונים). בעזרת מכחול שפתיים מורחים ג'ל נצנצים שקוף על השפתון. מסיימים עם תיחום בעזרת עיפרון שפתיים בגוון טבעי.

עיניים

כדי לקבע את האיפור, מורחים על גלגל העין פריימר ייעודי – שישמש כבסיס לצלליות הנוצצת. אפשר גם להשתמש בקונסילר במרקם קרמי. מניחים את הצלליות המטאליות בתנועות הטפחה. ככל שמוסיפים עוד ועוד חומר כך יגדל הניצוץ. להשלמת המראה הנוצץ מוסיפים ברונזר מוזהב במקומות הגבוהים בפנים כמו מצח, אף, לחיים וסנטר.

חג פורים שמח,

שלכם, ירין

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה