תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 11 במרץ 2022

לראשונה: Digital Craft ישראלי בדובאי - בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, תציג תוצרים של הטכנולוגיה החדשנית במסגרת תערוכה שתקום בביתן הישראלי באקספו - דובאי מאת: שרית יוכפז

 

                                                       צילום ירדן צרפתי.

 

פרויקט בהובלת משרד החוץ בירושלים

האקדמיה בצלאל הוזמנה על ידי משרד החוץ להציג בביתן הישראלי באקספו 2020 דובאי, תערוכה בנושא הדיגיטל קראפט שמובילה המחלקה לצורפות ואופנה.

האירוע יתקיים ביום שישי, 11 במרץ 2022 במסגרתו יוצגו עבודות במתחם הביתן, יוקרנו סרטים של המחלקה והסטודנטיות ישתפו ויציגו לקהל את תהליכי העבודה. התערוכה תוצג גם ביום שבת, 12.3.22.

למחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, יש היסטוריה ארוכה של למעלה מ-100 שנים של יצירה במיומנויות של קראפט מקומי והיא מולטי דיסציפלינארית יחידה במינה בארץ ובעולם ומאפשרת התמחות בתכשיטים, אביזרים ואופנה.

המהפכה התעשייתית 4.0 מאופיינת על ידי הדפסה תלת ממדית וייצור דיגיטאלי. למרות שטכנולוגיות אלה קיימות כבר מסוף שנות ה 90, רק בשנים האחרונות ישנה חדירה של הטכנולוגיות האלה לתחומים שונים של תעשייה וייצור ולמעשה מחליפות טכנולוגיות ייצור מסורתיות בדיגיטליות.

שלי סתת קומבור, ראש המחלקה לצורפות ואופנה: "אנחנו על סף של מהפכה טכנולוגית מדהימה שהולכת לגעת בכל תחום של החיים שלנו והולכת לשנות מהקצה אל הקצה את כל החוויה האנושית שלנו את העולם הפיזי. השינויים האלה הולכים להיות קיצוניים ומורכבים מכל שינוי טכנולוגי שחווינו עד היום." ומוסיפה כי "קשה מאוד ומאתגר לחזות את ההשפעה שתהיה בפועל אבל דבר אחד ברור יותר מכל, התרומה שלנו למהפכה זו חייבת להיות מקיפה ולכלול את המגזר הפרטי והציבורי כאחד. התהליך הזה חייב להתחיל במחקר ופיתוח בעולם האקדמי ותוצאות המחקרים האלה יוטמעו בכל מנעד הספקטרום האנושי."

 

אלעזר כהן, נציב ביתן ישראל: " לאורך ששת חודשי האקספו ביתן ישראל אירח זמרים, להקות ומגוון אירועי תרבות מגוונים. אירועים אלו הציגו את האומנות הישראלית וסייעו לקרב לבבות בקרב למעלה ממיליון מבקרים שכבר ביקרו בביתן ומדינת ישראל. שיתוף הפעולה עם בצלאל הוא ברוח דומה, ואני משוכנע שההנאה תהיה הדדית, הן מצד הסטודנטים המציגים, והם מצד הקהל שייכנס בשערי הביתן וייחשף ליצירה ישראלית צעירה ומרגשת".

 

המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל לקחה החלטה אסטרטגית לפני 8 שנים לחקור ולפתח מתודולוגיות טכנולוגיות חדשות אל מנת שנוכל להגיע מוכנים לעתיד של תחומי היצירה שלנו. התוצאה של המחקר הזה היא פיתוח תחום חדש של DIGITAL CRAFT. המתודולוגיה הזו מבוססת על הבנה רחבה שטכנולוגיות הדפסה בתלת ממד משנות את כללי המשחק לכל התחומים הקשורים בעיצוב ובקראפט, הן בתהליכי ייצור והן בהגדרה וייצור של חומרי גלם חדשים.  פיתחנו קורסים חדשים ומיומנויות יצירה של מוצרים עם קראפט דיגיטלי.

האקדמיה בצלאל גאה להיות המוסד הראשון שמציג תערוכה בביתן הישראלי בה יוצגו עבודות נבחרות מתחום ה DIGITAL CRAFT שנעשו במחלקה על ידיי סטודנטים מהשנים השלישית והרביעית במשך 6 השנים האחרונות.

הפרויקטים המוצגים עשו שימוש בטכנולוגיות הכי חדשניות בתחום ההדפסה התלת ממדית ובשילוב של חומרים וטכנולוגיות מסורתיות. אנחנו גאים מאוד להציג  באירוע הזה ומחכים לחשוף  את הרעיונות החדשים האלה בפני מבקרים וקולגות מכל העולם.

 

התערוכה התאפשרה בסיוע ביתן ישראל לאקספו דובאיי, פרויקט בהובלת משרד החוץ בירושלים.  נציב הביתן - מר אלעזר כהן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה