תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 5 ביוני 2013

טיפים לאיפור אף באדיבות רשת yossi bitton מאת:שרית יוכפז

לקראת ביקורה של ברברה סטרייסנד:
על אף הכל...
טיפים לאיפור אף לפי מבנה הפנים
באדיבות רשת מתחמי האיפור YOSSI BITTON במרכז ת"א, חיפה וראש פינה
המאפר Yossi Bitton כבר סופר את הימים לקראת ההופעה החודש של ברברה סטרייסנד האגדית, ובהשראת הזמרת שהפכה את האף לסימן ההיכר שלה, מזכיר לנו איך מאפרים נכון את האף בהתאם למבנה הפנים. לגזור, לשמור ולהצליל

YOSSI BITTON ¯ רשת למתחמי איפור בת"א, חיפה וראש פינה ¯ מותג B COSMIC

המאפר הבינלאומי יוסי ביטון, מי שעומד מאחורי רשת Yossi Bitton - מרכזי איפור מקצועי בחוצות המפרץ חיפה ובמרכז תל אביב, מלמד אותנו איך מאפרים את האף בהתאם למבנה הפנים, כך שנהנה מפרופורציות  טובות יותר למראה הכולל, ואפשרות להחבאה של אף נשרי. הטיפים מתאימים לכל מי שאינה מרוצה לחלוטין ממבנה האף, שלפעמים רחב או צר מדי, לפעמים ארוך או קצר ולפעמים ממש "נדחף" בגלל עצם בולטת או מראה "נשרי" – שגם זוכה לחיבה של "אישיות", כמו שהוכיחה הזמרת ברברה סטרייסנד - שהפכה את האף הנשרי לסמלה המסחרי. אז לפני שאנחנו רצות לפלסטיקאי, קבלנו כמה טיפים שמתקנים ומטשטשים פגמים ומאפשרים ליהנות ממראה פרופורציונאלי של הפנים? כל זאת ללא תורים, ללא ניתוח ועם הרבה זוהר וסטייל אופנתי.

באדיבות המאפר הבינלאומי יוסי ביטון, בעלי רשת Yossi Bitton למרכזי איפור ומותג  B COSMIC
    בהיר מרחיב וכהה מצר על ידי שימוש במשחקי גוונים כהים ובהירים תוכלי ליצור אשליה שתעניק לך את מבנה האף הרצוי.. סוד הקסם טמון בשימוש במייק אפ בגוון כהה בכמה דרגות מגוון המייק אפ שלך, בנוסף לשימוש במייק אפ הרגיל.
    תיקון אף במבנה רחב- לצורך זאת נשתמש במייק אפ בגוון כהה ביחס לזה שהשתמשנו עבור יתר הפנים, נניח את המייק אפ משני צדי האף (כנפות האף) ונמזגו בעדינות עם גוון המייק אפ ביתר הפנים. המייק אפ הכהה יצור מעין הצללה בשני צדי האף ויעניק מראה של מבנה צר יותר. ניתן להבהיר ולהאיר מעט את גשר האף בצללית בהירה. את המלאכה נשלים ע"יהנחת סומק בלחיים המתחבר להסמקה כהה יותר בכנפות האף.
    תיקון אף במבנה צר- לצורך זאת נשתמש במייק אפ בגוון בהיר ביחס לזה שהשתמשנו עבור יתר הפנים. נניח את המייק אפ על כנפות האף ונמזגו בעדינות עם גוון המייק אפ ביתר הפנים. על כנפות האף נניח צללית  בהירה בטון אחד מגוון הפנים ונמזגה עם ההסמקה בלחיים.
     תיקון אף במבנה ארוך או נשרי- נניח מייק אפ בגוון כהה על קצה האף ונטשטש מעט לצדדים, נמזג בעדינות עם גוון המייק אפ של יתר הפנים.
    תיקון אף עם עצם בולטת- נניח מייק אפ בגוון כהה על גבי הבליטה ונמזג בעדינות עם גוון המייק של יתר הפנים. נאפר את יתר הפנים, העיניים והשפתיים, בגוונים רכים ולא חדים מדי. נניח הסמקה על הלחיים ונפזר מעט לכוון כנפות האף.

Yossi Bitton | רשת מרכזים לאיפור מקצועי ומותג B COSMIC
מרכזי הרשת מחכים לכן בחוצות המפרץ – חיפה, בשד' בן גוריון במרכז תל אביב ובראש פינה
לפרטים נוספים: 1-800-303-313 ובאתר הבית - www.ybmakeup.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה