תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות

יום שלישי, 11 ביוני 2013

בושם לגבר VERSACE EROS הושק בקסיס ביפו מאת:שרית יוכפז

בושם לגבר VERSACE EROS 
אהבה, תשוקה ותאווה: אלו הם מילות המפתח בקונספט של הבושם החדש לגבר מבית ורסצ'ה. שלמות הגוף 
הגברי הממזגת רמיזה של מיתולוגיה יוונית עם פיסול קלאסי. אלו מאפייני העולם של ורסצ'ה כבר מההתחלה.

ארוס, אל האהבה, גורם לאנשים להתאהב בגלל חץ וקשת...
ארוס של ורסצ'ה, הוא בושם לגבר חזק מלא תשוקה ואדון לעצמו...
EROS - בעל הילה ייחודית, של גבריות, חושני על העור ומרגיע...נקודות המפתח בהמנון האהבה המוכרז ע"י

ארוס.. חגיגת ניצחון ראוותנית של פיתוי...בראש פירמידת הניחוח בושם המתרגם את השלמות הגברית להילה המוארת הניחוח: 
כזוהר מתפרץ של רעננות המופקת משילוב של עלי מנטה, קליפת לימון איטלקי ותפוח ירוק.
החושניות הממכרת מובאת מהמזרח, מגע מסקרן וכובש של בוטני טונקה, ענבר, פרח הגרניום וונילה.
בבסיס הניחוח.גבריות עסיסית המאופיינת במגע עצים כמו ארזים מוירגינייה ומהאטלס, וטיבר ואזוב האלון אשר ביחד מעניקים עוצמה וכוח.
"ארוס של ורסצ'ה מבטא את
 התשוקה הראשונית בין גבר לאישה, קריאת הניצחון של הפיתוי".
הבקבוק:
הצבע הדומיננטי של ארוס הוא טורקיז, גוון חזק וגברי.
ביטוי צלול וברור של אגן הים התיכון וסגנון החיים שבו, יחד עם זאת, של האומנות הרומית-יוונית ודרך התרבות הייחודית לה.
העוצמה של ארוס מומחשת ע"י המדוזה המופלאה במרכז הבקבוק.
העוצמות היווניות יוצרות תגובות רגשיות, בעיקר אלו בגב הבקבוק.
הארוס של ורסצ'ה מוטבע בזהב ומבליט את ליבת הבקבוק. המדוזה המופלאה הסמל של בית ורסצ'ה, מעניקה אלגנטיות לפקק כמו תכשיט יקר.הגימור בגוון טורקיז המשלים את סמליות הכוח והגבריות.
האריזה:
עוצמתית ופשוטה גם יחד ומצוייה באותם אלמנטים כמו הבקבוק.
המדוזה, הצורות היווניות העוצמתיות, מאוזנות במומחיות, באופן היוצר רוגע ונינוחות.
רקע בטורקיז המעביר תחושה גברית במיוחד.
קמפיין פרסומי: מזמור תהילה לגבריות עם פרסומת המעבירה את הסיפור על ההתכלות בין איתני הטבע: מים, רעם וברק, בהם, טובל הגבר.
הצורה הגברית המושלמת, מונצחת בכל תהילתה.
אייקונים של יופי מוקפים בפסלים יווניים באווירה קלאסית. ארוס של ורסצ'ה חוזר לחיים, הניחוח הגברי החש את העולם בהתפרצות אנרגטית.
הקמפיין צולם בלונדון תחת פיקוחה הישיר של דונטלה ורסצ'ה.
המחיר לצרכן: 590 ש'ח לאו.דה.טואלט 100 מ''ל ספריי


. 
הבושם מומלץ בחום.
הושק במסיבת עיתונאים במסעדת קסיס במסעדת "קסיס "ביפו.הגיעו נציגי לילית
 קוסמטיקה ובכיריהפארמים.  על התקשורת מונתה הילה רהב מנהלת יחסי ציבור קבוצת לילית קוסמטיקה. ויקטוריה ברין ומור עובדיה.
היה בוקר קסום באוירה יוונית.
ניתן להשיג את
 הבושם הנפלא ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה