תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2013
(51)
-
▼
יוני
(14)
- מותג האיפור הפריזאי בורז'וואה חוגג 150 שנה להיווס...
- ויקטוריה סקרט- ביוטי ואקססוריז חנויות קונספט בנמל...
- קסטרו מכריזה על כניסתה לאופנת הילדים. מאת:שרית יוכפז
- "דרמה-טק" מציגה את ™ V-tight - וג'יג'י מעבדות מצ...
- בושם לגבר VERSACE EROS הושק בקסיס ביפו מאת:שרית ...
- "מוצרי השנה " שהוכתרו בקטגוריית מוצר השנה כתכשירי ...
- תערוכת סטודנטים של מכללת תלתן הקשר בין אומנות לקני...
- מראה איפור לקיץ משיקה חברת האיפור PUPA מאת:שרית...
- ללין השיקה קטגוריית מוצרי התינוקות במסיבת עיתונאי...
- המעצבת הרב-תחומית מיכל נגרין מציעה לקראת סיום שנת ...
- הפקת איפור בתי ספר לאיפור של רווית אסף. מאת:שרית י...
- רשתות אופנה ומותגי אופנה משיקים קולקציית שמלות ערב...
- אירוע היופי של סופר פארם יתקיים בגני התערוכה בביתן...
- טיפים לאיפור אף באדיבות רשת yossi bitton מאת:שרי...
-
▼
יוני
(14)
רשומות פופולריות
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
מימין: אלישע מזרחי מנהל המותג וגולן נהרדעא אלישע מזרחי מסביר לנו על איכות תכשירי ...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
חברת האיפור האיטלקית PUPA ממשיכה לחדש ולרגש במוצרי איפור חדשים ונפלאים עם דור חדש של סמקים PUPA LIKE A DOLL compact /...
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
קולקציית החורף 2016-17 של מאוזנר מתאפיינת בנגיעות ובטרנדים המובילים: פרטי קולאז תוכננו בקפידה על מנת לתת מענה כולל ורחב. על...
-
הצלחה ישראלית SeboCalm , המותג הישראלי ה מוביל בטיפול בעור רגיש זוכה להצלחה גם בחו"ל נועה פרו אסתרטגיה עם שרית ...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
פעמיים כי טוב: גולברי פותחת סניף במרכז בני ברק ומשלבת את מותג האיפור סאקרה אתמול בבוקר (התייצבו בכירי רשת GOLBARY ורשת S...
-
COBRA קוברה מותג בגדי ים ישראלי - בגדי ים למידות 44+ קיץ 2016 אני שמחה למצוא בגדי ים במידות גדולות -אצל...
יום שלישי, 11 ביוני 2013
בושם לגבר VERSACE EROS הושק בקסיס ביפו מאת:שרית יוכפז
בושם לגבר VERSACE EROS
|
אהבה, תשוקה ותאווה: אלו הם מילות המפתח בקונספט של הבושם
החדש לגבר מבית ורסצ'ה. שלמות הגוף
הגברי הממזגת רמיזה של מיתולוגיה יוונית עם
פיסול קלאסי. אלו מאפייני העולם של ורסצ'ה כבר מההתחלה.
ארוס, אל האהבה, גורם לאנשים להתאהב בגלל חץ וקשת...
ארוס של ורסצ'ה, הוא בושם לגבר חזק מלא תשוקה ואדון לעצמו... EROS - בעל הילה ייחודית, של גבריות, חושני על העור ומרגיע...נקודות המפתח בהמנון האהבה המוכרז ע"י
ארוס.. חגיגת ניצחון ראוותנית של פיתוי...בראש פירמידת
הניחוח בושם המתרגם את השלמות הגברית להילה המוארת הניחוח:
כזוהר מתפרץ של רעננות המופקת משילוב של עלי מנטה, קליפת לימון
איטלקי ותפוח ירוק.
החושניות הממכרת מובאת מהמזרח, מגע מסקרן וכובש של בוטני טונקה, ענבר, פרח הגרניום וונילה. בבסיס הניחוח.גבריות עסיסית המאופיינת במגע עצים כמו ארזים מוירגינייה ומהאטלס, וטיבר ואזוב האלון אשר ביחד מעניקים עוצמה וכוח. "ארוס של ורסצ'ה מבטא את התשוקה הראשונית בין גבר לאישה, קריאת הניצחון של הפיתוי".
הבקבוק:
הצבע הדומיננטי של ארוס הוא טורקיז, גוון חזק וגברי.
ביטוי צלול וברור של אגן הים התיכון וסגנון החיים שבו, יחד עם זאת, של האומנות הרומית-יוונית ודרך התרבות הייחודית לה. העוצמה של ארוס מומחשת ע"י המדוזה המופלאה במרכז הבקבוק. העוצמות היווניות יוצרות תגובות רגשיות, בעיקר אלו בגב הבקבוק.הארוס של ורסצ'ה מוטבע בזהב ומבליט את ליבת הבקבוק. המדוזה המופלאה הסמל של בית ורסצ'ה, מעניקה אלגנטיות לפקק כמו תכשיט יקר.הגימור בגוון טורקיז המשלים את סמליות הכוח והגבריות.
האריזה:
עוצמתית ופשוטה גם יחד ומצוייה באותם אלמנטים כמו הבקבוק.
המדוזה, הצורות היווניות העוצמתיות, מאוזנות במומחיות, באופן היוצר רוגע ונינוחות. רקע בטורקיז המעביר תחושה גברית במיוחד. קמפיין פרסומי: מזמור תהילה לגבריות עם פרסומת המעבירה את הסיפור על ההתכלות בין איתני הטבע: מים, רעם וברק, בהם, טובל הגבר. הצורה הגברית המושלמת, מונצחת בכל תהילתה. אייקונים של יופי מוקפים בפסלים יווניים באווירה קלאסית. ארוס של ורסצ'ה חוזר לחיים, הניחוח הגברי החש את העולם בהתפרצות אנרגטית. הקמפיין צולם בלונדון תחת פיקוחה הישיר של דונטלה ורסצ'ה.המחיר לצרכן: 590 ש'ח לאו.דה.טואלט 100 מ''ל ספריי
.
הבושם מומלץ בחום.
הושק במסיבת עיתונאים במסעדת קסיס במסעדת "קסיס "ביפו.הגיעו נציגי לילית קוסמטיקה ובכיריהפארמים. על התקשורת מונתה הילה רהב מנהלת יחסי ציבור קבוצת לילית קוסמטיקה. ויקטוריה ברין ומור עובדיה.
היה בוקר קסום באוירה יוונית.
ניתן להשיג את הבושם הנפלא ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ. |
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה