תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 19 ביוני 2013

קסטרו מכריזה על כניסתה לאופנת הילדים. מאת:שרית יוכפז

 קסטרו מכריזה על כניסתה לאופנת הילדים, במטרה להביא בשורה חדשה ולהעניק לילדי ישראל אופנה מובילה במיטבה

קולקציית האופנה לילדים של קסטרו מוקדשת לעולם קסום של דמיון אינסופי, ונוצרה בכדי להעניק מענה אופנתי מושלם גם לילדים, מ-Newborn ועד גיל 14.
ההשקה מסמנת התחלה חדשה ומרגשת עבור בית האופנה, והקולקציה תושק לקראת ראש השנה ופתיחת שנת הלימודים החדשה.

גבי רוטר מנכ"ל משותף בקסטרו אמר הבוקר: "אנו חושפים הבוקר לעיניכם את אחד המהלכים המרגשים של קסטרו - הכניסה שלנו אל תחום אופנת הילדים.
זהו צעד טבעי והרמוני עבור בית האופנה שלנו שממשיך להתחדש ולהפתיע מעונה לעונה.
אנו גאים להוביל את האופנה בישראל, והצבנו לנו למטרה להוביל גם בתחום אופנת הילדים, ולהעניק להם את הטוב ביותר".

"קולקציית האופנה לילדים של קסטרו תיצור עולם שלם מלא קסם ודמיון של אופנה ולייף סטייל", הוסיף רוטר, "ותכלול מגוון עשיר של בגדים ואביזרים שילדים אוהבים - והורים אוהבים לאהוב.
במשך למעלה משנה עמלו מעצבי הסטודיו החדש על הקמת הקטגוריה, ויצרו אותו בשפת האופנה וכתב היד המובהק של קסטרו,
במטרה להעניק חוויית אופנה מרגשת, איכותית ומקורית גם לילדים, ומתוך מחשבה מעמיקה וכמובן, מלאת אהבה".


מעצבי בית האופנה ישיקו מדי עונה קולקציית אופנה ולייף סטייל לילדים מגיל ינקות ועד 14, שתיצור עבורם חווית אופנה כיפית, מלאה ומגוונת: מבגדי קז'ואל ליומיום דרך לבוש חגיגי לאירועים ואפילו מתנות שילדים אוהבים במיוחד.
את קולקציית הלבוש מלווה גם קולקציית אקססוריז מדויקת הכוללת נעליים חגורות, כובעים ועוד.
קו האופנה לילדים של קסטרו עוצב תחת הקונספט Imagine, והוא מושק באמצעות הסלוגן "תתחילו לדמיין...". במרכזו ניצב העולם הקסום והחשוב ביותר לילדים - עולם הדמיון היצירתי והאינסופי, שבא לידי ביטוי בדמויות כובשות לב, כולן מאוירות על רקע לבן בשילוב המיתוג של ה-Red Bar המזוהה של קסטרו.

בחודש ההשקה ייפתחו כ-25 חנויות ילדים אשר ישולבו ברובם בתוך חנויות קסטרו ויתפרשו על פני 100 מ"ר בממוצע, בהשקעה של כ- 18מיליון ₪.

על השקת קו אופנת הילדים של קסטרו
קסטרו מכריזה על כניסתה לאופנה הילדים, במטרה להביא בשורה חדשה ולהעניק לילדי ישראל אופנה מובילה במיטבה.

ערכיו של בית האופנה קסטרו הותאמו לקטגוריית הילדים בשפת מיתוג חדשה המציבה במרכזה ארבעה ערכים: אהבה, משפחה, משחק, ומגניבות - כולם בהשראת עולם הדמיון של הילדים.
איורי חיות וסמלים המשולבים עם סמל הלוגו של קסטרו, ה-red bar, מובילים את שפת המותג ויופיעו על הבגדים, האביזרים, שקיות הקניות, תוויות המוצרים, האריזות, וכו'. שפת המיתוג החדשה פותחה בשיתוף חברת המיתוג blend it.

קו אופנת הילדים של קסטרו יציג עולם שלם וקסום של אופנה ולייף סטייל לתינוקות מגיל Newborn ועד ילדים בגיל 14, ותציע להם קולקציה עשירה ומגוונת - מבגדי קז'ואל ועד אופנה חגיגית לילדים. את הקולקציה עיצבו מעצבי הסטודיו של בית האופנה, לפי ערכי המותג ובהתאמה לכתב ידה ושפתה של קסטרו. הקו נחלק לשתי קבוצות גיל בכדי ליצור התאמה לצרכיה השונים של כל קבוצה, ובהתאמה לבנים ובנות. קבוצת התינוקות מגיל 0 – עד 24 חודשים, נחלקת ל-2 קבוצות: Newborn עד 6 חודשים ומ-6 עד 24 חודשים, ואילו קבוצת הילדים פונה לגיל שנתיים עד 14.

קונספט המיתוג של קו אופנת הילדים של קסטרו נוצר מתוך ההבנה כי חווית דמיון מפותחת אצל ילדים בונה זהות עצמית, מעניקה יכולות יצירתיות, יכולות מחשבה ודרך להכיר את עצמך ואת הסביבה.
עולם הדמיון אצל ילדים הוא דרך ביטוי לרגשותיהם וכך סביבון הופך לחללית, כובע הוא כתר של מלכת הלבבות, קופסת קרטון היא רובוט וחולצה קשורה על מטאטא הופכת לפיראט
.

כקונספט המייצג מותג אופנה צעיר, יצירתי ומוביל, הוא מעניק ללקוחותינו חוויה מרגשת. כך בשפת קונספט הילדים נוכל לראות איורי דמויות מעולם הילדים, איורים תמימים ונקיים המופיעים על רקע לבן. בכל איור משולב הלוגו של קסטרו - RED BAR. האיורים יהוו את שפת החלוקה הפנימית של

הקולקציה, כך למשל בגדי תינוקות Newborn ימותגו באיור של ירח וכוכבים, בגדי התינוקות והפעוטות ימותגו עם איור הינשוף והצב, ובנוסף להם נראה גם כתר לנסיכות וגיטרה לבנים, רובוט, גלגיליות, חייזר חמוד בחללית, שבלול, צפרדע ועוד.

חנויות קסטרו לילדים יעוצבו תחת קונספט עיצוב חדשני אשר יבדיל את קו הילדים מקטגוריית הנשים והגברים בחנויות.
לקוחות קסטרו ייהנו מחווית קניה אופנתית, נעימה ונגישה, תוך התמצאות קלה ונוחה בחנות על פי חלוקה לגילאים וחלוקה לבנים ובנות.
קולקציית האופנה אשר תיחשף ותושק לקראת החגים תציג את התמהיל האופנתי המתאים ביותר לאורח החיים והאקלים הישראלי, תוך דגש על אופנתיות ואיכות.
קסטרו הינה חברת האופנה המובילה בישראל, בפריסה ארצית של 171 חנויות. מהן: 54 חנויות משולבות (הנספרות כ-108), 26 חנויות נשים, 27 חנויות גברים, 2 חנויות תיקים ונעליים, ו-8 חנויות עודפים.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה