תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 7 ביוני 2013

אירוע היופי של סופר פארם יתקיים בגני התערוכה בביתן 1 מומלץ .מאת:שרית יוכפז

הומאז' לבירת היופי העולמית

Beauty City, אירוע היופי הגדול של
סופר-פארם, חוזר זו השנה השביעית ויתקיים בין התאריכים ה-26-28.6.2013, בביתן 1, 

גני התערוכה, ת"א


סופר-פארם תקיים זו השנה השביעית את ה- Beauty city, אירוע היופי הגדול של השנה בו מציגים מיטב מותגי הקוסמטיקה בארץ ובעולם במתחמים חווייתיים, את הטרנדים החמים ביותר, לצד מבצעים והטבות ייחודיים.

האירוע יתקיים בין התאריכים ה-26-28.6.2013, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א, בהשראת פריז, כהומאז' לבירת היופי העולמית.




עופר לוי, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "ביוטי סיטי נערך זו השנה השביעית וכבר הפך למסורת ולאירוע שרבות מחכות לו. בחרנו השנה בקונספט של פריז, שכן זו העיר ממנה יוצאות הבשורות בתחום היופי והאופנה לאורך השנים וללקוחות מחכה חוויה מפתיעה ויוקרתית ביותר. ביתן 1 יהפוך לפריז בלילה, עם כל האלמנטים המוכרים והאהובים: מגדל אייפל, שער הניצחון, נוטר דאם ועוד. בתי הקפה יהיו באווירה פריזאית, עם ציירים וזמרים ואפילו תיבת נגינה".  

פרט לעיצוב הושקע רבות גם בתוכן הביוטי סיטי: הרצאות לייף סטייל, סטיילינג אישי על הבמה עם סנדרה רינגלר ותצוגות האופנה. זאת לצד ביתנים של כחמישים מותגי איפור, טיפוח ויופי ובהם: קלרינס, לנקום, אסתי לאודר, ג'יבנשי, אהבה, לייף, בורז'אה, רימל, פופה ועוד.

ערב גאלה ללקוחות VIP
בתאריך ה-25 ליוני, ערב לפני פתיחתו הרשמית של הביוטי סיטי, ייערך ערב לקוחותVIP  להשקת ביוטי סיטי פריז. הלקוחות ייהנו לפני כולם מהנחות והצעות מיוחדות בביתני הקוסמטיקה של הביוטי סיטי, קוקטייל חגיגי ומופע בימתי מרהיב.
המופע, בניחוח פריזאי ובהנחיית לירון ויצמן כולל מופע בו תשיר מרינה מקסימיליאן בלומין שירים בצרפתית בליווי סימפונט רעננה וכן תצוגת אופנה חגיגית של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בכיכובן של סלבריטאיות שונות ובהן אורנה דץ, יוליה פלוטקין, רונית יוקדביץ'ענת וקסמן, גלית גיאת, ליאל דניר ונטלי דדון.


תוכן בביוטי סיטי:
תצוגות האופנה בביוטי סיטי פריז יוקדשו לאופנה הפריזאית, שהשפיעה ועודנה משפיעה על האופנה בעולם כולו. בתצוגות, בהפקת מוטי רייף, יוצגו בגדים שנבחרו בקפידה ויוצרים יחדיו תחושה של פריז במיטבה.

וינטג' פריזאי: התפתחות האופנה הפריזאית משנות ה-20 ועד אופנת הרחוב של שנות ה-60 כולל דגמי הלבשה תחתונה (Lingerie).

קוטור פריזאי – מחווה למעצבי האופנה הגדולים של צרפת. יצירות אופנה עילית (Haute Couture) במראה הערב המתופר והאלגנטי.

סטריט שיק פריזאי – תצוגת דגמי מעצבים במראה שיק צרפתי של האופנה העדכנית היום.

בביוטי סיטי פריז תוצג תערוכה מיוחדת "ממארי אנטואנט להוט קוטור": ההיסטוריה של האופנה הצרפתית והומאז' לשמלה בשחורה בעיצוב סטודנטים של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר (פרטים על התערוכה בידיעה נפרדת). 

עוד באווירה פריזאית, מדי ערב יופיע על הבמה הרכב מוזיקלי בכיכובה של הזמרת נעה בן שושן וארבעה נגנים, המציג רפרטואר של שאנסונים, קלאסיקות ולהיטים צרפתיים מוכרים ואהובים – עם טוויסט מרענן וארבעה מאפרים מובילים ילוו את היום.


בקומה השנייה של ביוטי סיטי  ייערכו לאורך כל היום הרצאות של מיטב מומחי הלייף סטייל בישראל. השנה נוספו לנבחרת ליהיא לפיד, מיקי שמו וגדי אלימלך לצד מיקי בוגנים מיכל דליות, ענת הראל, ליאון רוזנברג מיכל צפיר, דניאל חסון, הגר שפר ועוד.











0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה