תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 11 ביוני 2017

ליאת גלעד היא צורפת ומעצבת תכשיטים בעבודת יד, ובעליה של סטודיו LIAT GILAD jewelry מאת: שרית יוכפז



תמונה
התקיימה מסיבת עיתונאים ופרזנטציה -של אומנית תכשיטנית המיוחדת.
במשרדי לוטן תדמיות בתל אביב.

אהבתי את יצירותיה. 
מיוחד. אותנטי  ויפה. 

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
ליאת גלעד היא צורפת ומעצבת תכשיטים בעבודת יד, ובעליה של סטודיו LIAT GILAD jewelry. 




ליאת גלעד עוסקת שנים בציור, פיסול וצילום אמנותי, במקביל לתרגול רוחני ביוגה, מדיטציה ולימודי בודהיזם, המספקים עבורה מגוון רחב של מקורות השראה אמנותיים ורוחניים. עולמה הרוחני בא לידי ביטוי בתהליך היצירה, עד לפרטים הקטנים ביותר.


ליאת מטיילת בעולם כדי לשאוב מקורות השראה וסגנונות אמנותיים, ולהיחשף למגוון חומרי גלם ותכשיטים הייחודיים לתרבויות שונות ברחבי העולם, כדי לשלבם בתוך תהליך היצירה. היא מגדירה עצמה כ'מכורה לאמנות ואופנה' – קוראת מגזינים של אופנה וספרי אמנות, מבקרת באופן קבוע במוזיאונים, גלריות, תערוכות אמנות ותצוגות אופנה ובקיאה בז'אנרים ובטרנדים האמנותיים והאופנתיים העכשוויים. עם זאת, ליאת מקפידה לשמור על קו אמנותי אותו היא מגדירה כעל זמני, השואף להכתיב אופנות וטרנדים במקום להיגרר אחריהם, וליאת מעצבת תכשיטים שיכלו להתאים לנשים לפני ארבעים שנה, בדיוק כפי שהם מתאימים היום ויתאימו בעוד ארבעים שנה…

חומר גלם מופלא ההופך לפאר היצירה
סטודיו LIAT GILAD jewelry מייצר תכשיטים המותאמים לאישיותך ונשיותך, בליטוש ידני ובמהדורות מצומצמות. תהליך העבודה כולל נגיעה אישית של ליאת גלעד בכל פריט, דרך טביעת העין והחזון העיצובי שלה, המלווה את כל תהליך היצירה. בשלב גיבוש הקונספט העיצובי, מדמיינת ליאת לנגד עיניה את האישה המסוימת עבורה מעוצב התכשיט. העיסוק בזהב טהור מהווה עבורה מגע עם חומר קסום, ואת תהליך היצירה היא מתארת לעיתים כמו תהליך לידה – חומר גלם מופלא העובר תהליך ממושך ותובעני של ליטוש וזיקוק, עד הפיכתו לפאר היצירה והבריאה – לבייבי שלה.

אתניות עם מודרניותנוחות עם נוכחות
מקורות ההשראה של ליאת מגיעים מבית הוריה, מילדותה הפסטורלית במושב ומהתרבות האתנית השורשית עליה גדלה, המאופיינת בצבעוניות, ססגוניות, ושפע של טעמים, ריחות וצלילים היוצרים חוויה עוצמתית ואנרגטית הפועלת על כל החושים. טקס החינה של העדה התימנית נצרב עמוק בנפשה ושימש מקור השראה לרבות מקולקציות התכשיטים שלה, הכוללות נגיעות וקריצות לאלמנטים אתניים של 'תכשיטי סבתא' המתמזגים בתוך עיצוב חדשני, ומקורות השראה קלאסיים של מגוון תרבויות



המשתלבים בצבעוניות ובססגוניות בתוך עיצוב מודרני בעל נגיעה אוניברסלית. החיפוש אחר הקדושה שמאחורי האבנים במקורות ההשראה הקלאסיים והיהודיים, משתלב בתוך חיפוש רוחני הוליסטי וניו אייג'י, המייחס לאבני המרפא תכונות אנרגטיות  של טיהור, החלמה וריפוי. תכשיטיה של ליאת מאופיינים בנוכחות חזקה ומנצנצת, ובבולטות יוצאת דופן (כמו אישה הנכנסת לחדר עם שמלה אדומה) של אישה חופשיה וקלילה העונדת תכשיטים המשלבים נוחות יחד עם נוכחות.


אהבתי  את טבעות הנישואין אפשר לחרוט שם. תאריך- וזה מיוחד אישי ומקורי
מזכרת לכל החיים.

לעמוד הפייסבוק:

לאתר האינטרנט:


יח"צ -לוטן תדמיות
צילום: יוסי צבקר, נמרוד סונדרס
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מומלץ  .
תמונה ממסיבת עיתונאים אני  עם המעצבת  וצוות לוטן תדמיות  יעל והילה
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה