תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 25 ביוני 2017

מוצרי עיצוב השיער של אמיקה מאפשר לך ליצור בקלות ובמהירות עיצובי שיער מקצועיים ובו זמנית לשמור על שיער בריא, מאת: שרית יוכפז





 
    


סדרת מוצרי טיפוח השיער : ליין האובליפיחה (גרגר אשחר רוסי)
מוצרי האובליפיחה של אמיקה מיוצרים על בסיס פירותיו של צמח המרפא המסורתי הרוסי בעל התכונות הייחודיות  והוא פרי האובליפיחה.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

פרי האובליפיחה הוא פרי ייחודי בעל יכולת עמידה בתנאי מזג אויר קשים ותנאים סביבתיים קיצונייםמקורו של פרי האובליפחה הוא בערבות הגדולים של סיביר ובהריההימלאיה  ובהרי סין ("האדמה הישנה"). פרי האובליפחה הקטן והקשה מתחזק את עצמו באמצעות חומרים מזינים אותם הוא מייצרהפרי מהווה מקור לאומגה 6,3 ווהחשוב ביותר אומגה 7. הוא עשיר בחומצות שומן ,ויטמין  סי ועודאלמנטים אלו קריטיים לייצור קולגן ופרוטאין המסייע בשמירה על עור ציפורניים ושיער בריאים.

מזה מאות שנים שמן האובליפיחה ידוע בתכונותיו המשקמות מרפאות והמגנות וכל זאת מבלי לפגוע בנפח בריאות  וחיוניות השיערלשמן האובליפיחה כושר חדירותגבוהה ולכן פעולתו על סיבי השיער אפקטיביתהן מבחוץ והן מבפניםהוא מאזן את רמת ה PH והלחות ומקבע אותם לשערה ובכך מעניק ריכוך ההופך כל סירוקועיצוב שיער רטוב או יבש  לקלנוחנעים ורך.

התוצאות מדהימותשיער חזק ובריאללא קצוות מפוצליםבעל ברק ומראה רך כמשי.


שמפו ללא מלחים וללא SLS  לשיער שמנוני עד רגיל  :
שמפו אובליפיחה טיפולי ללא מלחים לניקוי שיער שומנימתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגוןצבעהחלקההבהרה וכו'. מיוצר לפי פורמולה ייחודית ללאמלחים וללא S.L.Sמכיל חומרי הזנה ולחות מרוכזים ואיכותייםמועשר בשמן דובדבן האובליפיחה הידוע בסגולותיו המופלאות לטיפול אינטנסיבי בשומניות הקרקפתולשיפור מראה השיערמטפל וסוגר קצוות מפוצלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 80₪  ל 500 מ"ל , 120 ₪ ל 1000 מ"ל.



מסכת הזנה TRX : TRIPLE R X
מסכת ה   TRX על בסיס שמן האובלפיחה הופכת כל סוג שיער יבש ופגום לרךגמיש ונעיםמתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגוןצבעהחלקההבהרהוכו'. הפורמולה המרוכזת והעשירה משלבת אומגה 6 ואומגה 7, שמן אובליפיחה וחמאת שיאה אפריקאיתשיחד פועלים להרגעת הקרקפתהענקת לחות והזנהמקסימלית ושיקום השיערהפורמולה מספקת ריכוך ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצליםחשמל סטטי ומעניקה גמישות וברק לשיער והגנה יומיומית מנזקיהסביבה.
מחיר מומלץ לצרכן 140₪  ל 500 מ"ל .

פריימר וויזארד "הקוסם":
פריימר לשיער המבוסס על שמן האובליפיחה ומכיל ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות השיער.
  • מתיר קשריםמזין את השיערנספג בקלילותאינו מותיר תחושת שמנוניות ומהווה בסיס מושלם להגנה מחום לכל סוגי השיער ולכל סוגי העיצוב.
  • מקצר את זמן תהליך ייבוש השיער ומותיר אותו אסתטירךקורן ומוגן מפני נזקי הסביבה.
  • מגיע באריזת תרסיס קלת משקל ונוחה לשימוש.
מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגוןצבעהחלקההבהרה וכו
גודל: 118.3 מ"למחיר 120 שקלים.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



  אמיקה!
מקור המילה אמיקה הוא בשפה הלטינית -
AH-MEE-KA ופירושה – חברה!

תאהבי את השיער שלך!
 מאמינים ביופי יומיומי,  בריא וקל לתפעול וכי החיים קצרים מדי מכדי לבזבזם מול המראה.

"אמיקה" עומדת מאחורי משמעות השם ובאמת מהווה את החברה הכי טובה שלך! המוצרים שלנו יכניסו צבע ועניין לשידת הטיפוח שלך לצד איכות בלתי מתפשרת.

אמיקה ממוקמת בניו-יורק, אחת מבירות האופנה העולמיות החשובות ביותר, משם נוצר הקשר הבלתי נפרד בין איכות המוצרים שלנו והאופנתיות שלהם!

כבר מספר שנים שאמיקה הינה מותג בין-לאומי שמשווק בלמעלה מ 43 מדינות ברחבי העולם וחדר כמעט לכל שוק אפשרי בתחום הטיפוח והיופי החל ממספרות וסלונים יוקרתיים ועד לרשתות הכלבו היוקרתיות כגון ספורה, ליין קרופורד, גאלרי לפאייט בצרפת, רשת חנויות סאלי בבריטניה ועוד.
אמיקה מתמחה בתחום השיער, החל ממכשירי העיצוב ועד למוצרי הטיפוח ועוזרת לך לאהוב את השיער במקום לריב איתו כל בוקר.

מוצרי עיצוב השיער של אמיקה מאפשר לך ליצור בקלות ובמהירות עיצובי שיער מקצועיים ובו זמנית  לשמור על שיער בריא, רך כמשי, נעים ומסודר לאורך כל היום או כל הלילה. הם בעלי טכנולוגיית עיצוב חדשנית ביותר, מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכות גבוהה במיוחד.

מוצרי הטיפוח והעיצוב של "אמיקה" מבוססים על פרי האובליפיחה – זהו פרי ייחודי בעל יכולת עמידות בתנאי מזג אוויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים, ניתן למצאו בערבות סיביר, הימלאיה והרי סין. הוא מהווה מקור לאומגה 3, 6 ו-9 והחשוב ביותר אומגה 7, עשיר בחומצות שומן וויטמינים לייצור קולגן ופרוטאין המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא.

מוצרי הטיפוח השונים מיועדים לכל סוגי השיער ועונים על כל מענה, החל משמפו לניקוי יסודי, מסכת הזנה לסוגי שיער שונים, סרום מגן חום או שמן טיפולי, קרם לתלתלים, ספריי לעיצוב המותיר תחושה נעימה ושמפו יבש מהטובים שקיימים בשוק. הטכנולוגיה שלנו כל הזמן מתחדשת בהתאם לטרנדים האופנתיים ואנו ממשיכים לעבוד על מוצרים חדשים שיתנו את המענה הטוב ביותר לשיערך ויעניקו לך תוצאות מקצועיות ושיער יפה יותר.


אופנה   יופי   שיער
מיקומינו באחד ממרכזי האופנה הגדולים בעולם עזר לנו להבין שנשים שאכפת להן משערן, הן מסוג הנשים שתמיד מעודכן באופנות ובטרנדים האחרונים. בהשראת תצוגות האופנה ומסלולי הדוגמנות, "אמיקה" יוצאת בכל עונה עם צבעים והדפסים שונים. "אמיקה" שינתה את עולם האופנה בכך שהביאה את הרצון להבעה עצמית, שנשים מחפשות בבגדים, לתחום עיצוב השיער.



ניתן ללמוד  כיצד להשתמש במוצרינו בעזרת הסרטונים בערוץ היוטיוב או באתר שלנו וברשתות החברתיות.
נשמח לפרגון בדף הרשמי שלנו בפייסבוק  או באינסטגרם  וכמובן תמונה  עם המוצרים/ ביקורת על המכשיר  או המוצרים  יתקבלו  בברכה ברשתות  החברתיות.
לכל עזרה, בירור או שאלה שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00
בטלפון 03-6352635

מומלץ בחום.
מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com
קישורים לאתר ולרשתות החברתיות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה