תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2017
(110)
-
▼
יוני
(11)
- המעצבת רעומה זק"ש, מציגה קולקציית קיץ 2017 מפתיעה ...
- Premier - By Dead Sea Premier משיקה לראשונה בישרא...
- מוצרי עיצוב השיער של אמיקה מאפשר לך ליצור בקלות וב...
- ליה לונדון, רשת ההלבשה התחתונה האהובה מגיעה לקניון...
- תצוגת אופנה של המעצב ירון מינקובסקי וביתו אורי למע...
- מותג האיפור הבינלאומיL'ORÉAL PARIS משיק: 3 גוונ...
- חברת אקספוז ששת הדיברות לקניית בגד ים מאת: שרית יוכפז
- מותג הספורט המוביל בעולם UNDER ARMOURחושף את הדור ...
- PLUS SIZE FASHION WEEK 2017-עולם האופנה צועד מידה...
- ליאת גלעד היא צורפת ומעצבת תכשיטים בעבודת יד, ובעל...
- מייבלין ניו-יורק, משיק את סדרת המייק-אפ האייקוני F...
-
▼
יוני
(11)
רשומות פופולריות
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה Muza הוקמה ע״י דורית ספיר רכטמן במטרה להציע פריטי לבוש ייחודיים בעיצוב אישי, וזאת לצד פריטים ייחודי...
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
לוריאל ישראל למען הקהילה: משיקה סלון טיפוח ויופי בעמותת "אהל-שרה", בבני-ברק לנשים בעלות מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרת ת...
-
רשת שילב משיקה: קולקציית האופנה החדשה לקיץ 2017 קולקציית הקיץ עוצבה בהשראת חיי היום יום של ההורים והתינוקות בישראל, ...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
-
לרגל יום האשה - הבינלאומי רציתי לעבור מהפך שינוי להתפנק. בעלי החברה אשר גלאי,צורי לוזון מייסדי החברה והמנכל"ים ...
-
רנואר פותחת את עונת סתיו-חורף 2013-2014 בתצוגת אופנה ראשונה לעונה שבפתח הקולקציה שואבת את השראתה מההשפעות התרבותיות של שנות התשעים,...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
יום שני, 19 ביוני 2017
חברת אקספוז ששת הדיברות לקניית בגד ים מאת: שרית יוכפז
ששת הדיברות לקניית בגד ים
קניית בגד ים, לא אחת,
מהווה אצל נשים רבות הסתייגות קלה, שכן מדובר בביגוד המינימאלי ביותר שתדרשי
להיראות בו בציבור. לא תמיד אנחנו מתאימות את הבגד ים למבנה הגוף שלנו, מכורח
היכנעות להיצע הגדול והלא סביר שהשוק מציע.
הצבעים, הגזרות החדשות,
הטרנדים החמים והטקסטורות מזמן הפכו את הקנייה למורכבת יותר ומבלבלת הרבה יותר.
ממחקרים נמצא כי כל אישה ישראלית רוכשת בממוצע 2 בגדי ים במהלך הקיץ וכ-30% מהן
נהנות אפילו מבגד ים שלישי.
לכן, סופה
של בחירת בגד ים במחשבה מעמיקה תחילה. אי שם בחנות בגדי הים מסתתר אחד שמתאים לך
כמו כפפה. בדרך אל האחד והיחיד - או אל השניים.
חברת
אקספוז מרכזת עבורך את ששת הדיברות לקניית בגד ים :
1.שלם
או בקיני- קבלי החלטה בטרם הגעתך
לחנות. מי שנוהגת ללכת בכל קיץ עם בגד ים בקיני, ככל הנראה ייקח לה זמן להתרגל
לאחד שלם על אף שהפך לעניין של טרנד ומזמן לא נחלתן של הנשים המלאות בלבד. לכן, אם החלטת שאת מגיעה בכדי לרכוש לך אחד
שלם- זה יקל על ייסורי המצפון שעלולים לבוא לאחר הקנייה, אם היית מסייגת על כך
קודם.
2. זהירות, בגד ים שקוף!- אף
אחת לא רוצה להיות השעיר לעזאזל שייצא מהמים ושחוף שלם ינקר את עיניו לכיווניו-
ולא מהסיבות הנכונות. תופעה שכיחה בקרב בגדי הים הזולים (לרוב) הוא היעדר בטנה
לבגד ים. הזול הוא לפעמים היקר!. חשוב לבדוק את איכות הבטנה ואם היא מצניעה את
האזורים הרגישים.
3.
הכירי במבנה גופך- אין זה
בושה לדעת מה הן מגרעותיך ומה הן החלקים החזקים בגופך. דעי להבליט את מה שנכון.
לדוגמא: לבעלות חזה גדול , מומלץ להימנע מבגדי ים עם קשירה כרוכה סביב הצוואר
ולרכוש בגד ים עם מבנה כשל חזייה. שכן
המראה של "קולר", יכול לייצר אשליה של מראה כפוף ולא מחמיא. לבעלות
רגליים רזות אך בטן יחסית מלאה, מומלץ לרכוש בגד ים שלם עם פתחים עמוקים ומפתח
הירך- סגנון 'משמר המפרץ' על מנת להדגיש את האורך של הרגל על פני התבייתות במרכז
הבטן.
4.הקפידי
על שטיפה נכונה- שטיפה היא הגורם העיקרי
שיכול להוביל להרס של בגד ים. מומלץ לשטוף את בגד הים במים קרים, ללא השרייה,
וסבון ידיים מתאים. הימנעי בכל תוקף מייבוש על חבל בחוץ בשמש או להכניס
אותו
לסיבוב במייבש.
5. גוון
בגד הים- נכון שהשאיפה של רוב הבנות
הוא להתחיל את הקיץ שזופות מבלי להתאמץ יותר מידי. אבל עד שנגיע לצבע הנכסף- מומלץ
להכיר כי גוונים בהירים יכירו לכהות עור מלכתחילה, ואילו הכהים יתאימו לבעלות העור
הבהיר.
6.טרנדיות-
כדי לא ליפול ברשת ה"טרנדים" , מוטב לרכוש בגד ים אחד בייסיק , עם צבע
חלק, אחיד ומנצח. כך, תבטחי לעצמך בגד ים פרקטי מבלי להיקלע ל"טעות מצב
הרוח" שנקלעת אליו ביום הקנייה. כמה פעמים קרה שעמדת מול הראי בחנות וחשבת
לעצמך כמה יפה הבגד אותו מדדת ושבוע לאחר מכן תהית "מה חשבתי לעצמי שקניתי
כזה הדפס"?
חברת אקספוז מציעה מגוון רחב של בגדי ים בקיני ושלמים במגוון גזרות והדפסים.
טווח המחירים: 250 ₪ - 490 ₪
צילום:אלכס ליפקין
ניתן להשיג ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן, H&O, בוניטה, את, אפרודיטה, פלפל, רשת אקספוז, פיתויים וברשתות המובחרות
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה