תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 5 בדצמבר 2016

מעצב השיער יהודה מזרחי מכיכר המדינה מדריך חברת נובו אינטרנשיונל קרטין, ממליץ על החלקה שיקומית . מאת: שרית יוכפז

                                                
  יהודה מזרחי מכיכר המדינה 54  ת"א עם הדוגמנית לי לוי .


יהודה  מזרחי  מדריך בחברה להחלקות שיער  קרטין. ומטפל בשיער בשיטה זו-  ממליץ- ההחלקות מטפחות  את השיער מחזיר לשיער  זוהר . יופי ובריאות.

 ההחלקה  גם  עוזרת בעניין הקשרים בשיער. יהודה מזרחי  ממליץ מציין: 
"השיער ניזוק מתהליכי צבע .פסים. חמצן ולכן  כדאי לעבור תהליך זה של החלקה  שיקומית"



NOVO INTERNATIONAL KERATIN PARIS  נובו אינטרנשיונל קרטין, מהחברות המובילות בשוק בטכנולוגיית בריאות השיער.  החברה הינה פרי שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע מובילים מתחומי הטיפוח והאסתטיקה, לבין מעבדות מדע מחקר מתקדמות לפיתוחי ביו כימיה ודרמטולוגיה קוסמטית. 40 שנות יידע, מומחיות וטכנולוגיה מתקדמת מביאים את הבשורה החדשה בתחום– HAIR TREATMENT SYNERGY ,המעניקה לשיער עם כל שימוש במוצרים החייאה, שיקום, והבראה, כך שטיפולי היופי לא זו בלבד שאינם פוגעים באיכות השיער ועמידותו, אלא מאפשרים שמירה על כל מאפייניו החיוניים ואף השבחתם.

נובו אינטרנשיונל  –  החלקה שיקומית לעידן חדש


NOVO INTERNATIONAL KERATIN PARIS 
נשים רבות חולמות על שיער חלק, ובעשור האחרון תעשייה זו הפכה למשגשגת במספרות השונות בעולם ובארץ, שהחלקות ברזילאיות ויפניות הפכו למטבע לשון נפוץ. מה שמרביתנו לא יודעות הוא היקף ההשלכות הבריאותיות השליליות הנוצרות בתהליכים העוברים על השיער- חומרים מסרטנים רבים מצויים בתוך הפורמולות ובאים במגע עם שכבות העור השונות, חודרים למחזור הדם, ומעמידים את קהל הלקוחות ואף הספרים עצמם (!!) בסכנה כה גבוהה עד כי משרד הבריאות פרסם אזהרה חמורה נגד השימוש בהחלקות הקיימות כיום, המצהירות לשווא כי הן נטולות חומרים מסוכנים בכלל, ופורמלין – החומר המסוכן כל כך לבריאותנו- 
ההחלקה תוכננה באופן המתאים לבעלות שיער בהיר או כהה/ברונטי, תוך שהיא מעניקה לשיער פיסול, יישור ועיצוב, תוך חדירה לשורשי השיער ושיקומו. לאחר ביקור אצל אחד הספרים המורשים השיער יהפוך לחלק ומבריק יביא לסגירת קצוות  מפוצלים, חידוש השיער והענקת ברק וזוהר.
פיתוח ההחלקה החדשנית מבוסס על נוסחאות מיוחדות   עם ויטמינים ומינרלים הפנטסטיים לבריאות השיער, היישר מבטן האדמה ללא דישון, ריסוס, או התערבות כימיקלית סינתטית כלשהי. כך,  ההחלקה – כעת, לראשונה אי פעם –  מתאפשרת באופן נטול חומרים כימיים מסרטנים (ובראשם פורמלין): זו לא רק החלקת השיער, אלא הפיכתו לבריא יותר, בו זמנית!!!  הפיתוח, פרי שיתוף הפעולה של מדענים עולמיים, כימאים מתקדמים ואמצעים טכנולוגיים חדישים, היחיד בארץ שקיבל את רישיון ואישור משרד הבריאות הישראלי.
צילום:  דביר כחלון - לי לוי בצילומים ללאונרדו קוסמטיקה .. לי לוי   נפגשנו במספרת יהודה מזרחי

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה