תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 2 בדצמבר 2016

רשת האופנה לעסקים יונידרס מתרחבת ופותחת סניף חדש בחדרה מומלץ מאת: שרית יוכפז



רשת האופנה לעסקים יונידרס מתרחבת ופותחת סניף חדש בחדרה
באירוע: נערך סיור מקדים לעיתונאים והסבר מפי מנהלת השיווק של הרשת, דינה חזוט, אודות התרחבות רשת האופנה והאתר המכירתי החדש.
רשת האופנה לעסקים Unidress 9to6 מתרחבת ופותחת סניף נוסף בחדרה במתחם A  בחנות המשתרעת על 150מ"ר. ההשקעה של הרשת בפתיחת הסניף נאמדת בכ-500 אלף ש"ח.
יונידרס 9-6, הינה רשת חנויות המתמחה בביגוד לעבודה, הרשת פונה למגזר העסקי, וניתן למצוא בה ביגוד מקצועי ופורמאלי, בטווח מידות רחב (34-60).
ההשקעה בסניף החדש בחדרה מגיעה לאחר החלטה אסטרטגית של החברה להתרחב ולפתוח סניפים נוספים במטרה לתת כיסוי גאוגרפי הולם לעובדי הלקוחות האסטרטגיים . החנות החדשה מצטרפת לצמיחה המשמעותית של הרשת שחלה בשנה האחרונה, עם הקמת החנות האינטרנטית, בה הושקעו 2 מיליון שקלים. רשת Unidress 9to6 מונה 11 סניפים ברחבי הארץ.
חברת יונידרס, אשר הוקמה ב- 1973 ע"י גיורא סמואל ז"ל, הינה החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-70, ומשווקת את מיטב הבגדים, תוך התאמה מקסימאלית לתנאי האקלים וקוד הלבוש הישראלי.
sharon@november.co.il


הסניף בחדרה משתרע על 150 מ"ר. וההשקעה בו נאמדת בכ- 500 אלף ₪.   סמנכ"ל השיווק של הרשת דינה חזוט הציגה בפני המוזמנים את הסניף החדש וסיפרה על ההתרחבות של הרשת ועל האתר האינטרנטי שהוקם. " כל אדם שעובד יוכל למצוא אצלנו בגדים מתאימים. הפלח האחרון בו אנו מתמקדים כעת הוא אנשי המקצועות החופשיים"- אמרה דינה. הביגוד ברשת הוא מקצועי ופורמאלי וטווח המידות רחב בין 34-60. היא ציינה שמכיוון שהרשת מתמחה בבגדים עסקיים הרי שמדובר בבגדים קלאסיים, שמישים, על עונתיים מבדים חזקים במיוחד, כדי שיחזיקו מעמד. ישנם גם שיתופי פעולה עם מעצבים כדי ליצור קולקציות פרמיום ייחודיות ואופנתיות. כמו עם ליאת אשורי וקארן אוברזון. הרשת מתעדכנת תמידית ומכניסה צבעים וגזרות בקו נקי ואחיד כדי שכל אחד יוכל למצוא את הפריטים לו הוא זקוק. הבגדים גם מותאמים לתנאי האקלים בארץ ולקוד הלבוש הישראלי.


הקולקציה החורפית ברשת היא קולקציה קלאסית, פרקטית ועמידה. מגוון הפריטים רחב וכולל חולצות מכופתרות בבדים נוחים כמו פשתן וכותנה בשילוב לייקרה. חולצות חלקות או בעלות עיטור עדין. מכנסיים מבדים נופלים ומבדי כותנה. חליפות סלים פיט ועוד. הדגש הוא על פריטים נעימים ואווריריים, בעלי "אורך חיים" ושמחיריהם נוחים. לקוחות הרשת מגיעים מכל המגזרים. "קופות חולים, תעשייה אווירית, רשתות בתי מלון, חברות רכב" ועלינו, אמרה דינה, לקחת בחשבון את העובדה שהבגדים הייצוגיים נמצאים בשימוש מתמיד וצריך לקחת זאת בחשבון. "המוכרים בחנויות ישאלו היכן את עובדת כדי להבין את סביבת העבודה ועל איזה צורך של עמידות, הבגד צריך לענות". 



חברת יונידרס, אשר הוקמה ב- 1973 ע"י גיורא סמואל ז"ל, הינה החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-70. הסניף בחדרה הוא הסניף ה-11 וההשקעה בו מגיעה לאחר החלטה אסטרטגית של החברה להתרחב ולפתוח סניפים נוספים במטרה לתת כיסוי גאוגרפי הולם לעובדי הלקוחות האסטרטגיים . החנות החדשה מצטרפת לצמיחה המשמעותית של הרשת שחלה בשנה האחרונה, עם הקמת החנו
ת האינטרנטית, בה הושקעו 2 מיליון שקלים.

קרדיט צילום- אסף לב
לאתר החברה

עד ה15/12 מתקיים מבצע של 1+1

מומלץ.
בכתובת: האומן 17 מתחם A אזה"ת חדרה
https://fashion.unidress.co.il/

סניף חדרה

כתובת: רחוב האומן 17 מתחם A, אזור תעשייה חדרה
שעות פתיחה:א-ה’ 9:00-18:00 ו’ 9:00-13:00
טלפון : 04-6407310
פקס : 04-8421317

חנות יונידרס חדרה- נמצאת במתחם A, אזור תעשייה חדרה.
בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של ביגוד מקצועי, ייצוגי, בגדי עבודה, ביגוד ליום יום ולשעות הפנאי.
קולקציית הביגוד כוללת ביגוד לגברים ולנשים, במגוון מידות רחב ובשלל צבעים.
החל מחליפות מחויטות, חולצות ומכנסים, טריקו, פולו, דגמ”חים, מעילים, וסווטשירטים.
בנוסף ניתן למצוא בחנות יונידרס חדרה מוצרי הנעלה והלבשה תחתונה.
 מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה