תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

קבוצת גולף מציגה לראשונה את האתר המכירתי של Golf&Kids www.golfkids.co.il.מומלץ. מאת:שרית יוכפז



ארבעה חודשים לאחר רכישת Adika – 


האתר מתבסס על הפלטפורמה האינטרנטית, מערכות הטכנולוגיה והממשקים המתקדמים ביותר בישראל של חברת Adika,  למכירות ברשת.
החנות האינטרנטית הינה הראשונה ממותגי קבוצת גולף בתחום הרכישה און ליין ותהווה שחקן מוביל בתחום האופנה המקוונת לבגדי ילדים בישראל

אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף: "חנות האונליין של Golf&Kids הינה אבן דרך במהלך רחב היקף שעושה קבוצת גולף יחד עם Adika בתחום הדיגיטל והמסחר המקוון ומהווה המשך רציף לשינויים שעוברת הקבוצה, כשהמטרה היא להפוך את קבוצת גולף לשחקנית המובילה בשוק הקנייה המקוונת בישראל"




לדברי דדי שוורצברג מנכ"ל גולף אונליין "החנות האינטרנטית נועדה להנגיש ללקוחות ולצרכנים את מגוון אפשרויות הקנייה. כמו כן, ייהנו חברי המועדון מצבירת נקודות משותפת למימוש באתר ובחנויות הרשת. חיבור היכולות הטכנולוגיות של Adika עם גולף קידס יאפשר קנייה קלה, בטוחה וחדשנית. הטמעת המותג בעולם הדיגיטלי נותנת מענה נוסף ומתקדם לחוויית מותג Golf&Kids וערך מוסף של חדשנות וטכנולוגיה שטרם נראו בישראל"



Golf&Kids, מותג בגדי הילדים והתינוקות המוביל בישראל, מרחיב את אפשרויות הרכישה של הרשת וניכנס בימים הקרובים לראשונה לזירת האינטרנט עם אתר סחר ייעודי מקוון, המציע בשורה חדשנית, זיקה לערכי המותג המובילים וחיבור למועדון הלקוחות של הקבוצה. האתר החדש יעלה במסגרת המהלך האסטרטגי הראשון של קבוצת גולף בתחום האונליין מאז רכשה הקבוצה את Adika והוא יבוסס על הערכים המובילים של המותג כרשת אופנה ישראלית איכותית נחשקת, לצד יצירת ערכים מובילים וחדשניים של קנייה מקוונת.

החנות האינטרנטית של רשת Golf&Kids תציע את קולקציית הסתיו, החגים ו-BACK TO SCHOOL, במקביל לכניסת הפריטים לחנויות הרשת. כמו כן יוצעו באתר קולקציות בטווח מחירים ייחודי עם תמחור חדש, לצד הצעות ייחודיות של מארזים, סטים ופריטי must have מובילים, במחירי VFM נגישים. חברי מועדון הלקוחות ייהנו מהטבות וצבירת נקודות רחבה ומשותפת הן באתר והן בחנויות הרשת. ובשונה מאתרי רכישה מקוונת אחרים ניתן יהיה להחזיר פריטים אשר נרכשו באתר בכל חנויות Golf&Kids ברחבי הארץ.

האתר מבוסס על ממשק המשתמש שהותאם במיוחד לצרכי הלקוחות, הפלטפורמה הרחבה והטכנולוגיה המתקדמים של Adika, בעלת תשתיות המכירה המקוונת והשירות המתקדמים ביותר בתחום האונליין והמדיה הדיגיטלית בישראל המשלבים בין טכנולוגיה, קריאטיב, תוכן, עיצוב גרפי, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות.
בתהליך פיתוח וחיבור ייחודי בין הטכנולוגיה והמדיה הדיגיטלית עם עולם האופנה, יציע האתר את חוויית הקנייה המתקדמת בישראל, תוך פנייה נגישה וקנייה נוחה ובטוחה, המתאפשרות בזכות מחקרים מעמיקים והבנה מלאה של צרכי הלקוחות, בדגש על האימהות במהלך קנייה מקוונת עבור הילדים ועיבוד מתקדם של עולם המדיה הדיגיטלי באתר החדש.
הצוות המיומן של Adika בתחום המסחר המקוון, פיתח ממשקים ייעודיים שהותאמו במיוחד למערכות גולף, בתקופת זמן קצרה של כשלושה חודשים בלבד ויצרו יעילות מקסימאלית. בכך יהיה תהליך הרכישה, החל משלב הזמנת הפריטים והמשלוח ועד להחלפה והחזרת פריטים, לפשוט וקל ביותר עבור כלל הצרכנים. בניית הממשק נעשתה באופן שיעזור לקונים לקבל החלטות לקנייה חכמה ויעילה תוך דגש על איכות הפריטים ויהפכו את האתר לשחקן המוביל בתחום האופנה המקוונת בישראל.

מומלץ.
כתבה:שרית יוכפז עורכת חדשות עולם היופי אופנה קוסמטיקה ועיצוב"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה