תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 21 באוגוסט 2015

גלית סטודיו קוקיו קיים כ- 12 שנים במושבה הקסומה מטולה.מומלץ מאת: שרית יוכפז

הסיפור של הסטודיו...

גלית סטודיו קוקיו קיים כ- 12 שנים במושבה הקסומה מטולה.
גלית מעצבת בגדי נשים וילדות ויזמית סמטת האומניות במטולה.
הסטודיו נמצא בבית בן 119 שנים ברחוב הראשונים במושבה. חנות הדגל  נמצאת בראש פינה ברחוב קטן בדרך לצפת. בראיון עם גלית המעצבת היא מציינת בהומור:

"אני תמיד מתלוצצת שאני המעצבת הכי צפונית שיש. רחוב מתחתי – ארץ לבנון.


ההשראה שלי – האוויר שנשמתי בהיותי קטנה. גדלתי בסן מיגל דאג'נדה שבמקסיקו. עיירה קטנה, צבעונית, בוהמית ואומנותית. הצבעים, הריחות והסגנון נחרטו בראשי. אולי קצת הגעגועים גורמים לי ליצור באווירה צבעונית כל כך. אני לא מפחדת מקוביות, פסים , פרחים ודוגמאות ביחד. כשאני משלבת את הדוגמאות והצבעים המשפט של אימי צץ בראשי "גלית צריך להתלבש נכון, אדום עם אדום. אי אפשר לשלב קוביות עם נקודות, אוי ווי גוועלד". כנראה שגם אז מרדתי באופנה. אמנם אימא לא פולנייה, אבל הלבוש שלה מאוד מאוד שמרני.
והנה לפניכם מתכון מנצח לבגד מושלם : 2 כוסות נוחות, 1 כוס אהבה, 3/4 כפיות צבע, קמצוץ של דוגמאות, מכניסים למכונת תפירה בישראל למשך 30 דקות ומקבלים בגד מושלם. מה אתם לא יודעים על הסטודיו? לפני כשנתיים קראו לי 'נדודים'. הייתי קופרטיב עם שותפה. שותפות מקסימה שהחזיקה עשר שנים. כיום יש לי שם חדש- גלית סטודיו קוקיו.
מה זה קוקיו? ג'וק די מכוער וביישן שזוהר בלילה. פשוט מקסים. בקיצור גחלילית. אבל לא אלו שאנחנו מכירים כאן בארץ המתעופפים כמו פיות יפות. זה ג'וק עם אופי. זוהר , ממש מנצנץ.


 גלית  מייצרת בגדים לנשים בכל המידות (גם מידות גדולות), לילדות ולפעוטות. שמלת הדגל היא השמלה המתנפנפת לילדות. החיוך של ילדה שהשמלה מסתובבת סביבה גורמת לכל העולם לחגוג ביחד איתה. כאשר אני מעצבת בגדי נשים אני שמה דגש על נוחות וגזרה מדויקת שבה אנו יכולות להרגיש נשיות ויחודיות. בסטודי מייצרים פריטים מיוחדים אשר מרכיבים קולקציות בוטיק קטנות.
מומלץ בחום בית המלאכה  במטולה גלית אלגרנטי. 0503462319.
וחנות בראש פינה 04-6801018
בימי חמישי אחר הצהריים מתקיים יריד אומניות  במדרחוב במטולה  ובה מוצגים הבגדים היפים של גלית
ניתן למצוא אותה גם בפיסבוק גלית סטודיו קוקויו.







 בסמטת האומניות במטולה העתיקה. מציגה:
גלית אלגרנטי – יזמית סמטת האומניות מטולה ומעצבת בגדי נשים וילדים
גלית סטודיו קוקויו

גלית: "המשמעות של לחיות בקצה הארץ בהיבט האומנותי והעסקי משמעותו אתגר ובעיקר הרבה נסיעות .
לאחר שנים רבות של שיווק בכל רחבי הארץ
החלטנו בקיץ שעבר להזמין  את כולם לפה לסמטת האומניות במטולה העתיקה.
 הרעיון היה מבחינתנו בשלב חלום כבר כמה שנים והלידה עצמה היא מרגשת.

הסמטה, גלריית הבגדים וכן חנות ומתחם ערסלים פועלות במשך כל השבוע מלבד שבת.

המדרחוב פועל בימי חמישי בין השעות 16:00-22:00


מומלץ בחום..

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה