תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

. מאת: שרית יוכפז Golf&Kids - סתיו חורף 2015-16

     סתיו חורף 2015-16     Golf&Kid    
     Let kids be kids!




חורף. שלוליות ומגפיים. מונופול וארץ עיר על השטיח. מטריות זעירות בשלל צבעי הקשת. גרביים צמריריות ושוקו חם. ילדים רחוצים ומסורקים בפיג'מות חמות נכנסים לשמיכות פוך עבות ויוצאים ממנה למחרת בבוקר מתוקים וחמים כמו מאפה בוקר ריחני. חנוכיות וסביבונים. סופגניות ולביבות. ככה נראה חורף ישראלי.
GOLF&KIDS מלבישה את הילדות הישראלית כבר 25 שנים. ההיכרות העמוקה והארוכה הזו עם מאפייני הילדות של חורף ישראלי באה לידי ביטוי בקולקציה מדויקת שנותנת מענה מושלם לאקלים המטאורולוגי והתרבותי כאחד, במחירים תחרותיים מבלי פשרות באיכות. זו קולקציה שמציעה פוטרים חמים ליומיום של מסגרות החינוך הישראליות שלא מחוממות כמו מקבילותיהן המערביות. שהמעילים בה דווקא דקים יותר ומסורבלים פחות מאחיהם במערב. שהטקסטיל שלה מותאם למים הקשים בישראל שפוגשים בגדי הילדים בעשרות הכביסות מדי עונה.


אבל מעבר למאפיינים הפרקטיים בגולף קידס גם מבינים את שינויי האקלים התרבותי - ילדים היום יותר מאי פעם רוצים בגדים כמו של המבוגרים, או אולי אלו המבוגרים שרוצים או מוכנים להלביש את הילדים שלהם כמוהם.
הסטודיו לעיצוב של גולף קידס הוא סטודיו של אימהות ומותג GOLF&KIDS הוא מותג של ילדים. בגולף מאמינים שלילדים מגיע להיות ילדים, ולהורים מגיע לגדל ילדים לפני שהם מגדלים מתבגרים.
וכך באיזון עדין וזהיר עיצבו המעצבות שלנו, האימהות שלנו, קולקציה שנותנת מענה גם לפיה המתוקה וגם לפיראטית האמיצה. גם לילדה שנמשכת לשמלות מסתובבות ונצנצים, וגם לילדה שאוהבת חומרים מעניינים כמו דמויי פרווה רכים או דמויי עור מבריקים. במפגש הזה ניסו המעצבות לתת במה גם לטרנדים, תוך שהן מסתכלות על הטרנדים מעיניים של ילד (בדגש על מה שאטרקטיבי עבור הילדים) ובאחריות של  הורה.







קולקציית החורף של גולף קידס מחולקת למספר סיפורי השראה מרכזיים:

קולקציית ילדות:
ZONE GIRLS
סיפור אופנתי במראה ערב יוקרתי בשחור לבן ונגיעות של ליים, במיוחד לפשניסטות קטנטנות:
בקולקציה: סריגי נוצות, חצאית פליסה דמוי עור  גופיות לורקס בזהב ושמלות מסתובבות.

SPARK  
קולקציה חגיגית לילדה העדינה והנאיבית. קולקציה לפיה אורבנית - רכה ,מבריקה ונוצצת .
פריטי לבוש שרובם חגיגיים כמו: שמלות מסתובבות ,חולצות בשילוב לורקס, וסטים מפרווה ונוצות וחצאיות לורקס לצד פריטי לבוש יומיומיים בסגנון המשלים את פריטי הערב החגיגיים.

Eco
קולקציה בהשראת פרו .השבטיות האופיינית לארץ הדרום אמריקאית בקולקציה שהיא בעיקרה יום יומית ובה: סוודרים עם פרנזים, קורדרוי במראה אתני חולצות בדפוסי חיות, פונצ'ו, אורנמנטים  אתניים. מדובר בקולקציית חורף שבעיקרה חמה ורכה.

ZIG ZAG
אחרי החגים אל תוך החורף כאשר הכל קודר מופיעה קולקציה צבעונית מאוד בשלל צבעי הקשת. מטורקיז עז ועד פוקסיה -כדי להעיר את כולנו משנת החורף!
רוב הקולקציה יומיומית ונותנת מענה לכל מה שצריך בחורף: מעילים ,טייצים חמים ,סוודרים, עליוניות פרווה ומגפיים.

קולקציית בנים:
ZONE BOY
פריטים קוליים לילד המעודכן במראה חגיגי יוקרתי. רובה בשחור לבן אלגנטי במראה גברי.
בקולקציה: מכנסי סקיני עם לייקרה , ג'קט דמוי עור שחור ,טי עם צווארון גולף . 

TECHNO
קולקציית טכנו עושה העונה מחווה ל'ילד האינדיגו' – חגיגית דנים בכחול מאינדיגו כהה עד כחול שחור במגוון טיפולים בטכנולוגיות שונות של צריבה, שטיפות ועיבוד בדי דנים.
זוהי קולקציית ג'ינס או במראה ג'ינס עם שילובים של חולצות ג'ינס וטי ופולו במראה דנים. קולקציה אופנתית אך גם מאד נוחה ונינוחה.  

ACTIVE
במקביל לבנות גם האקטיב היא קולקציה יותר יום יומית ובה הרבה בגדי ספורט ולבוש ספורטיבי. הקולקציה מאד נוחה שרובה פוטרים משודרגים ואופנתיים וכן הקרדיגנים וסוודרים עבים,
בצבעים ודפוסים שבנים אוהבים. 

ROADS
קולקציה המספרת סיפור של טיולים בדרכים, מסעות ברחבי העולם ומפגשים מרתקים עם חיות הבר. הצבעים שטופים בגוונים של חאקי עם שילובים עדינים של כתום, כחול נייבי וחום במראה מאד חורפי של פריטים יום יומיים לגן ולבית הספר.


BABY LOVE
העולם העיצובי של קולקציית GOLF&BABY מתכתב עם קולקציית הילדים אך אם זאת מדובר בעולם קסום עם אופי ייחודי משלו.
NEW BORN
קולקציה שלמה שנותנת מענה לתינוק שרק נולד ועונה על כל מה שצריך לביגוד ראשון.
החל מבגד גוף מעטפה עם רגליות, אוברולים מלאים, שמיכות, כובעים וצעצועים רכים.
הקולקציה מטופלת במירב תשומת הלב עד הפרטים הקטנים כמו: בגדי גוף עם פתח רחב ונוח ללבישה, תפרים נסתרים שלא יגרו את עורו העדין של התינוק ובדים שעוברים טיפול מיוחד לרכות מושלמת.
ZONE BABY BOY AND GIRL
קולקציה המקבילה לקולקציית הילדים ובה פריטים בשחור לבן וליים. קולקציה מאד אופנתית ועכשווית לאימהות שאוהבות להלביש את התינוק קצת אחרת ובה: מכנסי שרוול , פוטרים בהדפסי גרפיטי, בגדי גוף בשחורים ואפורים. כשהכול עם קריצה תינוקית מתוקה והתאמה לנוחיותם של הזאטוטים.  
JOY בייבי בנות
קבוצה בהשראת השועלים ארנבות וכל מה שביניהם – צבעוניות שמחה של פוקסיה, טורקיז ואפור מלנז' עם דפוסי חיות גדולים במיוחד ושימוש בטכניקות שונות של הדפסה. קולקציה שבאה לספר את סיפורם של השועלון והארנבת על קרדיגנים, סוודרים, מכנסי טייץ ועוד...
WOLF בייבי בנים   
קבוצה בהשראת כלי תחבורה כבדים שבנים כל כך אוהבים כמו: משאית, טרקטור, שופל וכו...
באיורים קוליים על פריטים בצבעוניות  של כחול וירוק, במטרה לחזק את הקשר בין האם לילד בשיחות מהנות כמו: "הנה משאית, איך עושה טרקטור?"
 BABY - ECO בייבי בנות
במקביל לקולקציית הילדות מדובר קבוצה אתנית בהשראת פרו. קולקציה מאד אופנתית וחמה לאמצע החורף ובה: סוודרים ג'ינסים, אוברולים חמים, וסריגים עם דפוסים אתניים בהשראת התרבות הפרואנית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה