תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 15 ביולי 2015

יקב רימון השיק את Pomegranate"" – מותג יוקרתי של מוצרי טיפוח טבעיים על טהרת פרי הרימון מאת: שרית יוכפז

שחקן חדש בשוק מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה;
יקב רימון השיק את Pomegranate"" – מותג יוקרתי של מוצרי טיפוח טבעיים על טהרת פרי הרימון


הליך הפיתוח נמשך כחמש שנים * המותג כולל כ-40 מוצרי טיפוח וקוסמטיקה המבוססים על רכיבים טבעיים בעלי תכונות אנטי אוקסידנטיות וללא פראבן
הסדרה החדשה תכלול מוצרים בקטגוריית פנים, גוף, שיער ורחצה ומחיריהן ינועו בטווח של 29 – 199 ₪
אבי נחמיאס מנכ"ל יקב רימון: ״הפיתוח נבע מההכרה ההולכת וגוברת בשנים האחרונות ביתרונותיו וסגולותיו של פרי הרימון במתן פתרונות אופטימאליים בטיפול וטיפוח עור הפנים והגוף״
***
יקב רימון ממושב כרם בן זימרה השיק היום את Pomegranate"", מותג יוקרתי חדש למוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים על טהרת פרי הרימון.  תכשירי Pomegranate מבוססים על זן הרימונים הייחודי של היקב, המיוצר בישראל ורשום כפטנט עולמי.

המותג, ברישיון משרד הבריאות, כולל כ-40 מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים, העשירים במרכיבי פרי הרימון וסגולותיו, בהן ריכוז גבוה של חומצות שומן המשמשות כאנטי-אוקסידנטים המונעות היווצרות של רדיקלים חופשיים ועוזרים לעכב את השפעות הזמן על הגוף. הרימון עשיר בברזל, אבץ, סידן ומינרלים שונים ההופכים אותו לחומר גלם מיוחד ועשיר בתעשיית הקוסמטיקה.


                                צילום שרית יוכפז

הסדרה החדשה תכלול מוצרים בקטגוריית פנים, גוף, שיער ורחצה ומחיריהן ינועו בטווח של 29 – 199 ₪. המוצרים יימכרו בשלב הראשון בחנויות הפארם והטבע המובחרות, באתר האינטרנט של "יקב רימון" ובמרכז המבקרים בדלתון, כמו כן, במהלך החודשים הקרובים תוקם חנות קונספט למותג.

אבי נחמיאס מנכ"ל יקב רימון: ״מחקרים רבים המצביעים על סגולות הרימון ויתרונותיו הבריאותיים בשילוב תודעה הולכת וגוברת מסביב לעולם, הובילו את היקב לפעול לפיתוח מוצרים נוספים שאינם יין המתבססים על הפרי. פיתוח מוצרי הקוסמטיקה הינו יוזמה של היקב במטרה להשתמש בתכונות הבריאותיות של הרימון לייצור מוצרי טיפוח לפנים ולגוף. יקב רימון הציב לעצמו יעד לשווק את מוצרי הקוסמטיקה בפריסה ארצית רחבה ובמקביל להמשיך בפיתוח מוצרים חדשים בקטגוריות שונות תוך שמירה על תודעת שירות גבוה במיוחד".

קבלו את הרימון: השחקן החדש בקטגורית מוצרי הטיפוח

יקב רימון החל את דרכו בשנת 2004 על ידי משפחת נחמיאס, משפחה של חקלאים ממושב כרם בן זימרה. החיבור של המשפחה לפרי הרימון הוביל אותם בתום שנות ה-90 לפתח זן רימונים ייחודי המאופיין ברמות גבוהות של סוכר ואנטי אוקסידנטים וברמת חומציות מדויקת שלאור מאפייניו הייחודיים אידיאלי לייצור יין. הזן רשום כפטנט ונתון לשימושו הבלעדי של היקב.

מיום היווסדו היקב חרט על דגלו לייצר מוצרים באיכות גבוה וללא פשרות וכיום היקב מייצר 12 סוגי יינות רימונים אשר משווקים בארץ ובעולם וזוכים להצלחה אדירה בתחרויות יין ברחבי העולם.
מומלץ בחום. 


אתר יקב רימון: http://rimonwinery.com/hebrew/
כתבה: שרית יוכפז עורכת חדשות עולם היופי אופנה קוסמטיקה ועיצוב.
צילום: יח"צ

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה