תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 28 ביולי 2015

פרויקט T-ART קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות גאים להציג שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ, פרי מפגש ייחודי בין אופנה לאמנות: קולקציית קפסולה בשילוב יצירות המופת של מיטב אמני ישראל. מאת: שרית יוכפז

פרויקט T-ART
קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות גאים להציג שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ, פרי מפגש ייחודי בין אופנה לאמנות: קולקציית קפסולה בשילוב יצירות המופת של מיטב אמני ישראל



חמישי ב־T
מידי חמישי בערב במהלך חודש אוגוסט תעניק קסטרו חסות לפתיחת המוזיאון בכניסה חופשית החל מ־21:00 ועד חצות במטרה לחבר בין אוהבי אופנה לאמנות הישראלית.


קסטרו, בית האופנה המוביל בישראל, ומוזיאון תל אביב לאמנות, גאים להציג את פרויקט
 T-ART: שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המחבר בין עולם האמנות הישראלית
ובין עולם האופנה.

במסגרת פרויקט T-Art יצרו בסטודיו לעיצוב של בית האופנה קסטרו קולקציית קפסולה של טי שרטים לנשים ולגברים המשלבות את עבודות האמנות של מיטב האמנים מתוך אוסף האמנות הישראלית של המוזיאון.
חולצת הטי שרט הקלאסית, ה"קנבס" של מעצב האופנה, הופכת בפרויקט הייחודי למחווה לעולם האמנות הישראלית. בקולקציה מופיעות מיטב היצירות של טובי האמנים הישראלים, דוגמת מיכל רובנר, אורי גרשט, ג'ניפר בר לב, דוד טרטקובר, רפי לביא, מנשה קדישמן, נחום גוטמן.


עוד במסגרת פרויקט T-Art, מוזיאון תל אביב לאמנות וקסטרו מזמינים את הקהל הרחב ליהנות מ"חמישי ב־T" – בכל ערבי חמישי של חודש אוגוסט 2015, מ־21:00 ועד חצות, יפתח המוזיאון את שעריו חינם לקהל הרחב בחסות קסטרו לערבי קונספט חווייתיים בנושאים שונים.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו אמר לרגל השקת הפרויקט:
"אני גאה להשיק את פרויקט T-Art של קסטרו עם מוזיאון תל אביב לאמנות, פרויקט שנועד לחבר בין קהל אוהבי אופנה ובין עולם האמנות הישראלי. מוזיאון תל אביב לאמנות הוא אחת הפנינים היפות בעיר, חלק בלתי נפרד מהווייב התל אביבי המעניק למעצבי הסטודיו שלנו השראה לפעול וליצור. שיתוף הפעולה עם המוזיאון משקף את ההערכה האדירה שיש לנו ליצירה ישראלית ומקומית, לעולם האמנות, לחשיבות שבמקוריות ובעידוד התרבות.
אנחנו שמחים להעניק חסות לפתיחת שערי המוזיאון לקהל הרחב ולהבטיח שתרבות ואמנות יהיו תמיד באופנה.״  


סוזן לנדאו, מנכ"לית ואוצרת ראשית של מוזיאון תל אביב לאמנות: "אני שמחה וגאה על שיתוף הפעולה הזה, הראשון מסוגו בארץ, של מוזיאון תל אביב לאמנות ובית האופנה קסטרו. פרויקט יקרב את הציבור לאמנות ישראלית ויביא קהל חדש למוזיאון. במסגרת שיתוף הפעולה, יפתח המוזיאון את שעריו לקהל הרחב ללא תשלום בכל ערבי חמישי  של חודש אוגוסט בשעות 24:00-21:00 ויציע מגוון מרתק של סיורים בתערוכות והרצאות. נשמח לראות את כולם."


על פרויקט T-Art של קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות:
לאחר שנה של תהליך יצירה משותף קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות משיקים בחודש אוגוסט הקרוב את פרויקט T-Art, פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל המחבר בין עולם האמנות הישראלית לעולם האופנה. 19 עבודות אמנות במדיומים שונים של צילום, וידאו, ציור, והדפס מאת מיטב אמני ישראל מתחילת המאה העשרים ועד היום, מתוך אוסף האמנות הישראלית של המוזיאון, מונצחים על חולצת הטי האהובה והעל־זמנית.
נוסף על קולקציית הקפסולה שעוצבה לנשים ולגברים כאחד, הקהל הרחב מוזמן ללא תשלום בכל ערבי חמישי של חודש אוגוסט, בשעות 24:00-21:00,  ל"ערבי חמישי ב־"T במוזיאון תל אביב לאמנות בחסות קסטרו שבמסגרתם יתקיימו הרצאות, סיורים, סדנאות ועוד הפתעות.




על קולקציית הקפסולה: T-Art
את קולקציית הקפסולה T-Art של קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות עיצבו מעצבי האופנה בסטודיו של קסטרו, בשיתוף עם אוצרת המוזיאון טל לניר, לאחר שבחרו 19עבודות אמנות מתוך אוסף המוזיאון של מיטב האמנים הישראלים. מתוך יצירותיו של כל אמן נבחרה עבודה המייצגת את אופיו או את ייחודו, במטרה להציג ולהנגיש את האמנות הישראלית לכל אוהבי האופנה.

האמנים המשתתפים (לפי סדר אלפביתי ): דליה אמוץ, ג'ניפר בר לב, נחום גוטמן, אורי גרשט, מיכאל דרוקס, מיכל חלבין, דוד טרטקובר,  מאיה כהן לוי, רפי לביא, מנשה קדישמן, פנחס עשת, שוש קורמוש, מיכל רובנר, שמחה שירמן ויגאל תומרקין.




בין היצירות בקולקציית הקפסולה: "איש על החוף" של אורי גרשט,  תצלום צבע הבוחן את הקשר בין יופי ומחשבה רוחנית; על טי־טוניקה לנשים,  זוכה פרס ישראל, נבחר הדפס מעבודותיו של יגאל תומרקין המשלב בין אלמנטים ציוריים ובין עולם הקולנוע ושואב את הדימוי הידוע מתוך הסרט של סרגי אייזנשטיין "אניית הקרב פוטיומקין"; "עץ תמר בטאבה" משנות השמונים של הצייר מנשה קדישמן ז"ל יופיע על טי לגברים; יצירתו של דוד טרטקובר, במחווה לטולוז לוטרק, מופיעה בצמד טי אדומות לנשים ולגברים ועבודת הווידאו "באר" של מיכל רובנר הותאמה לחולצת טי לבנה לנשים.



חלק רשימת אמנים ויצירות
דליה אמוץ
עבודותיה של דליה אמוץ זכו למקום חשוב בתולדות האמנות הישראלית, בעיקר לאחר מותה בטרם עת. יצירותיה עוסקות בהקפאת הזמן והמקום, היוצרים לדבריה, "אווירה בעלת ממשות ואור משֶלה". עבודותיה הן תמיד תצלומי חוץ, בטבע, המדגישים את המרחבים הסובבים את האמנית, וכמעט תמיד ללא נוכחות אדם.
נחום גוטמן
 נחום גוטמן, מנוחת צהריים, 1924

גוטמן היה מחלוצי הציור הארץ ישראלי שביקש לבטא עקרונות שבבסיס החוויה הציונית: ראשוניות, התחדשות, הינתקות מהמסורת המערבית עם דגש על הזיקה לנופי הארץ, ובייחוד לאנשי תל אביב וסביבתה. עבודה זו מתייחסת לעבודות קודמות של אמנים בין־לאומיים העוסקות במנוחת צהריים של פועלים. גוטמן מציג שני חקלאים ערבים נחים על האדמה ובאמצעות קווים, צבעים וצורות מדמה את הדמויות לנוף.

מנשה קדישמן

מנשה קדישמן, עץ תמר בטאבה, שנות השמונים
מנשה קדישמן, חתן פרס ישראל לפיסול, 1995, שנודע בתור צייר, החל את דרכו דווקא בעבודות פיסול ורישום ולאחר מכן אף התמחה בהדפסים. פסלו התרוממות, שניצב בכיכר הבימה בתל אביב, הוא דוגמה לפסליו המוקדמים המינימליסטיים המנסים להתנגד לכוח המשיכה. הוא המשיך במגמה זו וביקש לשלב בעבודותיו בין צורות גיאומטריות וחומרים מעשה ידי אדם ובין הטבע המקומי,


 יגאל תומרקין
יגאל תומרקין, אייזנשטיין - פוטיומקין, 1970-1969
הצייר והפסל הישראלי יגאל תומרקין הביא בשנות השישים את בשורת הפופ לאמנות הישראלית בעבודות שהתבססו על טכניקת האסמבלז'. תומרקין יצר עשרות פסלים שהוצבו במרחב הציבורי והוצגו בתערוכות רבות בישראל ומחוץ לה. למן שנת 1961 ובעשורים הבאים יצר תומרקין למעלה מ־300 הדפסים שהוצגו בתערוכות והתפרסמו בעיתונות היומית, בקטלוגים ובספרים. הדפסים אלה מושפעים לרוב מתרבות ההמונים, מתולדות האמנות ומתולדות הקולנוע.


מומלץ בחום.

כתבה:שרית יוכפז עורכת חדשות  עולם היופי אופנה קוסמטיקה סטייל ועיצוב"
צילום  :{ דודי חסון}

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה