תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 11 באוקטובר 2021

לרגל חודש המודעות לסרטן השד קניון עופר רמת אביב שת"פ עם קובו במסגרתו בחנות הפופ-אפ ניתן יהיה לרכוש כתרומה אחת מארבע שרשראות אותן עיצבה קובו, שיימכרו ב-19 ₪ כל ההכנסות קודש לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן השד מאת: שרית יוכפז

 


מעצבת התכשיטים אתי קובו

פותחת לראשונה חנות פופ אפ של המותג

 COCONUT LOVE  (קוקונאט לאב)

 

החנות תיפתח בקניון עופר רמת אביב

 

בחנות הפופ אפ ניתן לרכוש שרשרת מבין 4 דגמים ב-19 ₪ בלבד. כל ההכנסות תרומה לעמותת אחת מתשע 

 

מעצבת התכשיטים והפאשניסטה אתי קובי פותחת לראשונה חנות פופ אפ של מותג התכשיטים COCONUT LOVE (קוקונאט לאב)  בקניון עופר רמת אביב, שתיפעל למשך שבועיים ימים, החל מיום רביעי ה- 20.10 עד ה-3.11.2021. עד כה תכשיטיה של קובו נמכרו בלעדית באתר האינטרנט של המותג. 

 

אתי קובו (31), הנחשבת לאחת מאושיות האופנה ומעצבות התכשיטים הבולטות בישראל, בעלת 67 אלף עוקבים באינסטגרם ועם צי של לקוחות מפורסמות, מובילות דעת קהל ואושיות אופנה, החליטה שאת החנות הראשונה תיפתח בקניון רמת אביב, האהוב עליה במיוחד, בו היא נוהגת לבלות, להסתובב ולתעד אותו  בסיפוריה השונים ברשתות החברתיות.

 

חנות הפופ אפ  תוצב בקומה הראשונה של הקניון (מול חנות ארמאני ביוטי) ותכלול את כל תכשיטי המותג, ביניהם: שרשאות פנינים קלאסיות, לצד כאלה עם טוויסטים ייחודים, צמידים אייקוניים ליד ולרגל, עגילים, שרשאות למשקפיים ועוד.

 

לרגל חודש המודעות לסרטן השד ערך קניון עופר רמת אביב שת"פ עם קובו במסגרתו בחנות הפופ-אפ  ניתן יהיה לרכוש כתרומה אחת מארבע שרשראות אותן עיצבה קובו, שיימכרו ב-19 ₪ בלבד!!! - כל ההכנסות קודש לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן.

 

לדבריה של אתי קובו: "אני נרגשת לפתוח את החנות הפיזית הראשונה של המותג שלי בקניון עופר רמת אביב האגדי, ולאפשר ללקוחות לחוות, לגעת, להרגיש, למדוד ולשלב את התכשיטים". לדבריה: "הערך המוסף  והמרגש בפתיחת חנות הפופ אפ הוא מבצע ההתרמה שנערוך בשיתוף הקניון  למען עמותת 'אחת מתשע'. הלקוחות שלי ייהנו מ-4 עיצובים שונים של שרשראות שיימכרו ב – 19 ₪ בלבד!!!! וכל ההכנסות קודש למטרה נעלה".

 

לדברי טלי בר-אל מנהלת השיווק של קניון עופר רמת אביב: "בימים אלו אנו מסכמים את הפעילות החברתית שערכנו למען נערות בסיכון בקניון, במסגרתה פתחנו חנות פופ-אפ יד שנייה של מעצבים ומותגי על, שנרשמה  כהצלחה רבה בקרב קהל המבקרים וגם בתרומות שהצלחנו לגייס. אנו בטוחים שלחנות הפופ אפ של אתי קובו יגיעו מבקרים סקרנים מכל רחבי הארץ". לדבריה: "אנו נמשיך לפעול ולערוך אירועים מיוחדים, יוצאי דופן ומלאי תוכן כתרומה לקהילה כחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית של הקניון".

 

עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. כמו כן, העמותה מקיימת פעילויות הסברה, מקדמת שינוי חקיקה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה. במשך השנים זכתה "אחת מתשע" בפרסים ותעודות הוקרה רבות על פעילותה להעלאת המודעות לסרטן השד, הקמפיין להכללת תרופות מצילות חיים בסל התרופות, ויצירת רשת תמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד.

 

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים צעירות. בכל שנה מאובחנות 5,500 חולות חדשות, כלומר אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, כשרובן המכריע לא משתייכות לקבוצת סיכון כלשהי. כרבע מהנשים חולות מתחת לגיל 50. זו הסיבה שאנחנו קוראות לנשים ללכת להיבדק כבר מגיל 30, ובשל כך זו השנה השלישית שאנו מגישות בקשה לסל הבריאות להוריד את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40. זה מציל חיים".

 

COCONUT LOVE הוא מותג תכשיטים שאינו מתפשר על הסטייל והאיכות ועם זאת שומר על רמת מחירים נוחים. המותג נולד מתוך התשוקה של אתי לאופנה והרצון להנגיש לקהל לקוחותיה את השיק המוקפד שלה מבלי להידרש למותגי קוטור יקרים ובלתי מושגים. קוקונאט לאב מציעה תכשיטים עם עיצובים מהודרים בהשראה גלובלית, קלאסיים אך ספורטיביים, אלגנטים ויומיומיים כאחד. ייחודיות קולקציית התכשיטים מתבטאת בפנינים בכל הצורות, בא-סימטריה ובאבנים צבעוניות. כל מגוון החרוזים מעוצבים ויוצרו בעבודת יד על ידי אמניות מקומיות.

 צילום: יח"צ


חנות הפופ אפ ממוקמת בקניון עופר רמת אביב  בקומת הכניסה מול חנות ארמנני ביוטי

 

בין התאריכים 20.10 (יום רביעי) עד 03.11 (יום רביעי)

א'-ה' הין השעות 09:00-21:00, ו' 09:00-15:30, ש' 19:30-23:00

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה