תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 12 ביולי 2015

"פתיחת ה- Pink Room בתל אביב מאת: שרית יוכפז

One Dreamy Pink Room


בתמונה אלברט אסקולה. חיים רביבו ואסי עזר.


דמיינו לכן חלל ורוד-שחור שמשלב עוצמה, כוח ונשיות ומאפשר לכן לשים לרגע את הטלפון בצד, להתנתק מהתובעניות של חיי היום-יום ולפנק את המקדש הכי חשוב שיש – הגוף שלכן.

על קונספט כזה בדיוק חשבה אירה דולפין, בעלת ה-Pink Room כשניסתה לדמיין כיצד יראה הסטודיו החלומי שלה. לצידו של המעצב אלברט אסקולה, ובחסות חברת Reebok, נרקם החלום והפך למציאות בדמות חלל אימון אינטימי ומרווח המיועד לאפשר לנשים לנתק את עצמן מסדר היום האינטנסיבי ולהשקיע את כל האנרגיה אך ורק בעצמן.


מלבד היותו של הסטודיו סופר שיקי, אשר מתכתב עם הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב כיום, הוא מלא באלמנטים ורודים ומדליקים החל מרצועות ה-
TRX  ועד למשפטי מוטיבציה הממלאים את החלל.  אך ה-Pink Room מביא איתו ערך מוסף - את המקצועיות הבלתי מתפשרת, הניסיון הרב והקסם האישי של אירה. תוך מספר שנים אירה מיצבה עצמה כאחת ממאמנות הכושר האישיות המצליחות בזירה הישראלית, וזאת לאחר קריירת דוגמנות מצליחה תחת סוכנות יולי והשתתפות בנבחרת ישראל לאתלטיקה קלה.



הקמתו של ה-
Pink Room נבעה מצורך אמיתי שזיהתה אירה בקרב לקוחותיה – נשים חזקות, אמביציוזיות ובלתי מתפשרות שלא מוותרות לעצמן על אורך חיים בריא, ומבינות כי קריירה מצליחה לא צריכה לבוא על חשבון הבריאות שלהן וששגרת אימונים מקצועית ומסודרת עושה פלאים ושומרת עליהן חיוניות ובריאות.

הסטודיו ממוקם ברחוב אסתר המלכה בתל-אביב (פינת דיזנגוף), בלב ליבה של העיר הגועשת כדי לאפשר גישה נוחה וקלה ועצירה קטנה לפני, במשך, או בסופו של יום עמוס כדי להתרענן, להזיע וליהנות. הפעילות בסטודיו תשלב שיטות אימונים מגוונות תוך חיבור למאמנים ומאמנות שונים תחת השיטה המיוחדת של אירה וניתן לבחור בין אימון כושר אישי, אימון מיני קבוצתי של עד 4 בנות או אימון קבוצתי של עד 10 בנות בלבד, בעיקר על מנת לאפשר לאירה לתת לכל אחת יחס אישי ואימון ברמה הגבוהה ביותר – בדיוק כפי שמגיע לה.



"פתיחת ה- Pink Room הוא חלום שמתגשם עבורי, ספייס שמאפשר לי לארח ולאמן את הבנות וליצור קהילה אישית שלי שהופכת ממש למשפחה. הכושר כבר מזמן לא ממלא פונקציה אחת בלבד, הוא חלק ענק מתוך השינוי והמודעות המתפתחת לחשיבות של אורך חיים בריא ומאוזן המשלב בתוכו גם ספורט. המתנה החשובה ביותר שאני יכולה להעניק למתאמנת זו היכולת לגרום לה להבין עד כמה הגוף זקוק לזה וכמה זה כיף כשעושים את זה בדרך הנכונה. Strong is the new skinny, ובכל אחת מהלקוחות שלי אני רואה כל-כך הרבה עוצמה נשית שאני נהנת לגרום גם לגוף שלהן לשדר את אותה העוצמה. דרך ה-Pink Room אני מצליחה להעניק להן מפלט חלומי מהעומס והדאגות שממלאים את היום באימון כיפי, דינמי וכזה שמשחרר את כל האנרגיות הטובות"

Pink Room- מומלץ בחום.
אסתר המלכה 1, תל-אביב
לפרטים והזמנות 050-5952333 / אירה - 052-5613630

צילום: שוקה כהן.יח"צ

כתבה:שרית יוכפז עורכת עולם היופי אופנה קוסמטיקה ועיצוב. sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה