תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות

יום ראשון, 15 במרץ 2015

רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR קולקציית הקפסולה המשותפת עם המעצבת דורית בר אור.מומלץ. מאת:שרית יוכפז

רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR  
קולקציית הקפסולה המשותפת
עם המעצבת דורית בר אור.


החיבור יוצא הדופן בין בית האופנה גולף על איכויותיו עם כתב ידה המזוהה של המעצבת המצליחה בארץ ובחו"ל, הולידו קולקציה עשירה ונוכחת באופנת נשים, הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית.


קולקציית הקפסולה מנגישה את השפה האייקונית של דודו בר אור לקהל הרחב בגזרות, קטגוריות חדשות ומחיר מפתיע ובר השגה. הקולקציה תוצג במעל מאה נקודות מכירה בארץ, עד גמר המלאי.

החיבור בין בית האופנה המבוסס למעצבת המצליחה היה טבעי וצמח מהמקום שמאמין שסטייל הוא תפיסת עולם ודרך חיים. החיבור בין השגה מסחרית הצומחת מתוך רשת חנויות לבין עבודת יד, רקמות עשירות ופרטים יצרה קולקציה דרמטית וחזקה, שחור המאובזר בדיטיילים בזהב עם נגיעות של אדום-כתום ותכלת המאפשרת לכל אחת שרוצה לכל אחת שרוצה להכניס סטייל ליומיום שלה.





שיתוף הפעולה בין גולף ודורית בר אור נוצר מהרצון לאפשר להשיג את הבלתי מושג, בחיבור הייחודי, הצליחה גולף להביא את עיצוביה של המעצבת הישראלית המצליחה בעולם, ולהשיק קולקציית קפסולה בהלימה לאופי המותג והמעצבת, עם קריצה למסלולי האופנה בחו"ל במעל לכמאה חנויות הרשת.




דודו: "אי אפשר להיות מחתרתית ומגניבה ולעצור שם. השאיפה שלי היא להגיע ולגעת בכמה שיותר אנשים. להשפיע. לשנות. להתפתח."




החיבור הוא סיפור של מפגשים בין עולמות; המעוגן עם הבועט;  הקניון עם כיכר המדינה, אופנה ובית. אביזרים, לינג'רי, בגדי ים, אופנת נשים, מצעים ומגבות ברקמות ומוטיבים המתכתבים עם מיטב הקולקציה האופנתית של המעצבת".




אלי מיזרוח, מנכ"ל גולף: " הקפסולה המשותפת עם דודו מתחברת למדיניות האסטרטגית הכוללת אשר מטרתה להוביל את שוק האופנה בישראל. החברה חרטה על דגלה להיות חברה חדשנית ומובילה אשר מספקת לקהל לקוחותיה מגוון מוצרים באיכות הגבוהה ביותר."

מומלץ.

0 תגובות:

פרסום תגובה