תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2015
(122)
-
▼
מרץ
(10)
- איפור עמיד וכשר לפסח ולכל ימות השנה -מאת: שרית יוכפז
- Desheli קוסמטיקה חדשנית וטבעית המיוצרת על בסיס תא...
- צילומי אופנה לקולקציית הקיץ של "אופנת קסידי"התקיימ...
- FACTORY 54 מציגה: קולקציית קיץ 2015 של רשת אופנת ...
- רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR קולקציית הקפסולה המ...
- Gerry Weber רשת בוטיקים בינלאומית לנשים שאוהבות ו...
- שילב משיקה: קולקציית אביב קיץ 2015 מומלץ. מאת: שר...
- רשת האופנה GOLBARY ׁ (גולברי), משיקה לראשונה בושם ...
- מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מנדב את סודות הי...
- לקראת פסח - עשרות מעצבים תחת קורת גג אחת במתחם ח...
-
▼
מרץ
(10)
רשומות פופולריות
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
-
"ציירי לך גבות" רשת סקארה משיקה ליין מוצרים ייעודי לעיצוב ואיפור הגבות הכולל 5 מוצרים חדשים גולת הכותרת החד...
-
חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ Anti-wrinkle facial cream קרם פני...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
עינת דקלה מפעל הפיס מכריז על זוכי "חממת מפעל הפיס לאופנה 5" אשר יצטרפו לנבחרת בוגרי החממה שהצליחו בגדול – שחר אבנט, ה...
-
אסתי גינזבורג חושפת קיץ לוהט! תמיר ויצמן ומיקה את ערב יום ראשון (12.2) סגרו שלל הסלבס, אושיות האופנה ומובילי דעת קהל, ב...
-
* MAYBELLINE NEW-YORK משיק את סדרת: LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL סדרת שפתונים מגה נועזים במרקם קרמי ב- 4 גוונים ...
יום ראשון, 15 במרץ 2015
רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR קולקציית הקפסולה המשותפת עם המעצבת דורית בר אור.מומלץ. מאת:שרית יוכפז
רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR
קולקציית הקפסולה המשותפת
עם המעצבת דורית בר אור.
החיבור יוצא הדופן בין בית האופנה גולף על איכויותיו עם כתב ידה המזוהה של המעצבת המצליחה בארץ ובחו"ל, הולידו קולקציה עשירה ונוכחת באופנת נשים, הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית.
קולקציית הקפסולה מנגישה את השפה האייקונית של דודו בר אור לקהל הרחב בגזרות, קטגוריות חדשות ומחיר מפתיע ובר השגה. הקולקציה תוצג במעל מאה נקודות מכירה בארץ, עד גמר המלאי.
החיבור בין בית האופנה המבוסס למעצבת המצליחה היה טבעי וצמח מהמקום שמאמין שסטייל הוא תפיסת עולם ודרך חיים. החיבור בין השגה מסחרית הצומחת מתוך רשת חנויות לבין עבודת יד, רקמות עשירות ופרטים יצרה קולקציה דרמטית וחזקה, שחור המאובזר בדיטיילים בזהב עם נגיעות של אדום-כתום ותכלת המאפשרת לכל אחת שרוצה לכל אחת שרוצה להכניס סטייל ליומיום שלה.
שיתוף הפעולה בין גולף ודורית בר אור נוצר מהרצון לאפשר להשיג את הבלתי מושג, בחיבור הייחודי, הצליחה גולף להביא את עיצוביה של המעצבת הישראלית המצליחה בעולם, ולהשיק קולקציית קפסולה בהלימה לאופי המותג והמעצבת, עם קריצה למסלולי האופנה בחו"ל במעל לכמאה חנויות הרשת.
דודו: "אי אפשר להיות מחתרתית ומגניבה ולעצור שם. השאיפה שלי היא להגיע ולגעת בכמה שיותר אנשים. להשפיע. לשנות. להתפתח."
החיבור הוא סיפור של מפגשים בין עולמות; המעוגן עם הבועט; הקניון עם כיכר המדינה, אופנה ובית. אביזרים, לינג'רי, בגדי ים, אופנת נשים, מצעים ומגבות ברקמות ומוטיבים המתכתבים עם מיטב הקולקציה האופנתית של המעצבת".
אלי מיזרוח, מנכ"ל גולף: " הקפסולה המשותפת עם דודו מתחברת למדיניות האסטרטגית הכוללת אשר מטרתה להוביל את שוק האופנה בישראל. החברה חרטה על דגלה להיות חברה חדשנית ומובילה אשר מספקת לקהל לקוחותיה מגוון מוצרים באיכות הגבוהה ביותר."
מומלץ.
מומלץ.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה