תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 17 במרץ 2015

FACTORY 54 מציגה: קולקציית קיץ 2015 של רשת אופנת פקטורי 54 בתצוגת אופנה מרהיבה מאת:שרית יוכפז


 קולקציית קיץ 2015 של רשת FACTORY 54 הציגה את מיטב  המגמות השולטות של מעצבי האופנה.הוצגה בתצוגת אופנה מרהיבה.התקיים בתל אביב- במשכן לאומנויות הבמה.
 בה הופיע גם הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי.




הקולקציה של FACTORY 54 לקיץ 2015 נבנתה בשיתוף פעולה עם בתי האופנה הבינלאומיים,
בהשראת דמויות שונות אשר כיכבו בשנות השבעים של המאה הקודמת. התמות והזרמים השונים
שהשפיעו ויצרו את עשור הזוהר, מציגים את מנעד הסיפורים הרחב של FACTORY 54. החל מנערי הפרחים,
 הרוקיסטים והבועטים ממרד הנעורים, דרך זמרי ולהקות הגלאם רוק וכן כך גם הגרופיות שבילו זמנן בפסטיבלי ענק. מהקצה השני של הסקאלה נשות החברה הבוהמיות, שחקני אולד הוליווד ואף נגיעות מתקופת הדיסקו הנוצצת.


מגמות קיץ 2015

נשים

האישה של FACTORY 54 מודעת לעצמה, אוהבת טרנדים אך לא נכנעת להם ויודעת
לבחור בקפידה את הפריטים שייתנו את הטוויסט למראה (נשים עובדות שמחפשות לוק יומיומי איתו יוכלו להמשיך גם לערב ועדיין להרגיש רעננות).

הפריטים בקולקציה ניחנים באווירה טרנדית ושיקית, נטולת מאמץ, מראה רענן מושרש בקווים נקיים
ומינימליסטים בדגש על פריטי מותרות, שילובים מנוגדים בין רומנטי לאדג'י שיוצרים מראה עכשווי.

בכל סיפור יש חשיבה על הפריטים המשלימים המעניקים למראה את המעטפת הקונספטואלית עד ליצירת טוטאל לוק מושלם. אביזרי האופנה העונה מהווים חלק בלתי נפרד מכל סיפור ומעניקים חותם לכל לוק.

נערת הפרחים

נערת הפרחים המרדנית, בעלת אישיות דומיננטית כובשת, מודעת לעצמה ורוצה להיות בולטת ושונה. היא בוחרת את הג'קטים הקטנים ואת השמלות והחצאיות בגזרות הפלייר וה- A בהדפסי פרחים מנופחים בצבעי יסוד עזים לצד דפוסים אבסטרקטיים. משחקי שכבות ואורכים מעניקים למראה עניין והאקססוריז תופסים מקום דומיננטי במלתחה, בבחירות נועזות, צבעוניות ועשירות.

בוהמייני

אשת בוהמה של העולם הגדול, מראה דומיננטי בשיק אלגנטי לא מתאמץ. התמקדות בחומרי הגלם והדפסים ליצירת לוק ניטרלי מופשט במהותו.

שילוב של בדים אווריריים המשדרים חופש, נוחות ונשיות מרומזת, לצד בדים חורפיים במהותם שקיבלו נופך קייצי. משחקי השקיפויות, שילובים של עור וזמש, מכנסיים וחצאיות בהדפסים דיגיטליים שיוצרים חיבור מושלם.

אביזרים במראה הזה תופסים חלק מרכזי שנותן טוויסט ללוק מושלם ומלא צבע.

גלאם רוק

  FACTORY 54 מציגה:  SUMMER 2015  קולקציית קיץ 2015 של רשת FACTORY 54 מציגה את מיטב  המגמות השולטות של מעצבי האופנה
דמות הגלאם רוק המובהקת, חושנית ותמימה, מתנהגת כפי שהיא רוצה ללא מאמץ, ראש בעננים ורגליים על הקרקע. העונה מאופיינת באווירה פראית ושילובי מוטיבים שונים, מתיקות חולמנית לצד אמירה גראפית חזקה ופרינטים דיגיטליים בשלל וריאציות. נועזת בבחירת הצבעים ובטקסטורות שהיא משלבת ובהתאמה ביניהם, שמלות נסיכה עם מעילי טייסים, מעילי עור קצרים עם כל ההדפסים הבועטים ללא חשש, וכן פריטים בגווני פסטל עתיקים בשילוב עם צבעים עזים בגווני השקיעה, כתום עז וצהוב חמה.

מראה בוגר עם טעם לוואי ילדותי.

מינימליזם נשי

סגנון נקי שמשדר עוצמה שקטה ומופנמת לצד חוזק בגזרות מהודקות. הקולקציה שואבת השראה מהנינוחות והחליפות המתואמות של שנות ה- 70, לצד הדפסים גראפיים וגיאומטריים חדים השאובים מתרבות יפן. הבדים שנבחרו משלימים את פרדוקס הרוך

והקושי, כמו בדי המשי החושפניים ועור מוברש. עבודה קפדנית על המרקמים, חקירת בדים ומשחקי שקיפויות בולטים בעיקר בגימורים המיוחדים, עם דגש על בדים טבעיים כמו משי, כותנה ותחרה המעובדים יחדיו. פלטת הצבעים ניטרלית ונשענת על הגוונים הטבעיים של חוטי הבדים, שחור, לבן, זית, עם זריקות צבע כמו כתום וורוד המעניקות טוויסט למראה.

גברים

הגבר של FACTORY 54העונה הוא צעיר אדג'י ומרדני, אשר בוחר את המלתחה שלו בקפידה עם דגש על פריטים אלגנטיים ונינוחים, גזרות מלוטשות חדורות רוח נעורים, אנרגיות אופטימיות ואישיות מרתקת וייחודית.

הגבר יוצא למסע בעולם ומחפש את הפריטים הפרקטיים שיספקו מענה לכל שעות היום. גבר המודע לעצמו, דומיננטי ואופנתי, שלא מפחד לתת ביטוי לאישיות שלו באמצעות חיבורי טקסטורות, רצף צבעים והדפסים משלימים.

ג'ונגל עירוני

מוטיב הטבע, פרפרים וגן פרחים עתיק מתבלט, לצד מוטיבי וינטג' ורקמות מורכבות בפיתוחים עשירים הנראים הן במלתחה והן באביזרים הנלווים. ההשראות הצבאיות מאזנות את היופי הפרחוני בנגיעות גבריות קשוחות, כאשר הסניקרס מפשטים את הטוטאל לוק בניגוד קז'ואלי. החולצות זוכות לחיים חדשים עם הדפסים גרפיים וצורות בלתי צפויות, עשויות משילובי משי וכותנה בפרופורציות משתנות וקיבלו את הצורה המשוחררת של הסווטשירט.

פלטת הצבעים נעה בין כחול, ירוק זית, חאקי, לבן ושחור, כך גם הפרינטים שנמצאים בסקאלת הצבעים הניטראליים.

פשוט ונקי

כשהאופנה האירופאית פוגשת את מראה הקז'ואל של האמריקאים, הגברים מרוויחים.

פריטים שאינם תלויי טרנדים, שימשיכו עוד עונות רבות לשמש אותנו. בלייזרים עם ג'ינסים, מכנסי צ'ינו עם סריגים דקים, חולצות טי עם מכנסיים מחויטים וסניקרס או נעלי בד. הדגש הוא באיכות ובקלאסיות של הפריטים. בפלטת הצבעים הכחול כהה בהחלט שולט, אבל ניתן לראות את הלבן ממלתחת הנשים עושה את הפריצה שלו לעולם הגברי, בעיקר המכנסיים הלבנים שעושים קאמבק רציני לקיץ הקרוב.

טריפ פסיכודלי

מוטיבים דומיננטיים של פרינטים אסימטריים, וגרפיקות מהטבע, בחיבור עם בגדי קז'ואל, הופכים את הגבר שמחפש נוחות לאחד שיודע לנצל זאת לטובתו.

לוק הסקייטר מקבל אדפטציה אלגנטית כאשר מניחים ג'קט מפשתן עם שורטס צבעוניים או מכנסיים בגזרות ישרות עם חולצות טי בהדפסים דומיננטיים. הסניקרס ממשיכות להיות פריט המאסט בארון הגברי.

החליפות החדשות

הסגנון המחויט מקבל טוויסט עירוני, בצבעים ובהדפסים, חיבור בין בדים טבעיים יחד עם משי או עור. החליפות התעדכנו עם שינויים קטנים המחוללים מהפך בקוויהן, בגזרותיהן ובצלליתן. הג'קט הצר מצויד בכפתור בודד מסמן קו מותן שהונמך, דשים צרים וכתפי פגודה. למכנסיים יש קפלים קטנים והם רפויים יותר בירכיים והולכים ונעשים צרים לכיוון הקרסוליים.

השילוב של נעליים בעלות מראה ספורטיבי יחד עם חליפות אלגנטיות, יוצרות מראה נכון ולא מתאמץ.


FACTORY 54 מייצגת למעלה מ- 60 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים, כמעט כולם מיובאים ונמכרים ברשת בבלעדיות.


המותגים נבחרים בקפידה בהתאם למגמות והטרנדים בעולם. בכל עונה הקולקציות נבחרות על ידי צוות הקניינים של הרשת בשיתוף פעולה מלא עם בתי האופנה הבינלאומיים, ביניהם ג'ורג'יו ארמני, מארק ג'ייקובס, ולנטינו, מייקל קורס, טורי ברץ', ורסצ'ה, קרבן, ג'וזף ועוד.מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה