תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2014
(91)
-
▼
מאי
(9)
- המותג המוביל ניוטרוג'ינה משיק את הסדרה הירוקה (Po...
- במוצר השנה זכתה AHAVA מעבדות ים המלח, חברת הטיפוח...
- מותג השיער האוסטרלי Aussie מגיע לישראל עם מסכת הקס...
- טיפים לתסרוקות כלות לקיץ 2014 מנחם חלובה, מורה ו...
- דוקטור עור משיק קרם עיניים מסדרת רטיניו פלוס במס...
- חידוש וטיפוח העור עם מוצר טיפוח קוסמטי ממעבדות שוו...
- ב-14 למאי 2014 המסך עולה: פתיחתCannes Festival פ...
- GTX היא קולקציה חדשה של בגדי ים מיועדת לנשים מאת:...
- אופנה לרגל יום העצמאות: מאת שרית יוכפז sarit0404...
-
▼
מאי
(9)
רשומות פופולריות
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
מימין: אלישע מזרחי מנהל המותג וגולן נהרדעא אלישע מזרחי מסביר לנו על איכות תכשירי ...
-
טיפול מותאם אישית הקוסמטיקאית ליאנה נחמיאס .מעניקה “טיפול מותאם אישית” . מאת שרית ...
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
חברת האיפור האיטלקית PUPA ממשיכה לחדש ולרגש במוצרי איפור חדשים ונפלאים עם דור חדש של סמקים PUPA LIKE A DOLL compact /...
-
איריס שרביט, קוסמטיקה רפואית מתקדמת משיקה: Treatment System Applications " – שיטת האפליקציות מומלץ מאת: שרית יוכפז אני עם...
-
הצלחה ישראלית SeboCalm , המותג הישראלי ה מוביל בטיפול בעור רגיש זוכה להצלחה גם בחו"ל נועה פרו אסתרטגיה עם שרית ...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
פעמיים כי טוב: גולברי פותחת סניף במרכז בני ברק ומשלבת את מותג האיפור סאקרה אתמול בבוקר (התייצבו בכירי רשת GOLBARY ורשת S...
יום חמישי, 29 במאי 2014
המותג המוביל ניוטרוג'ינה משיק את הסדרה הירוקה (Pore & Shine) לניקוי עור הפנים מהיום- נפרדים לשלום מהנקבוביות המורחבות והעור המבריק! מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com
המותג המוביל ניוטרוג'ינה
משיק את הסדרה הירוקה (Pore & Shine) לניקוי עור הפנים
מהיום- נפרדים לשלום
מהנקבוביות המורחבות והעור המבריק!
Neutrogena מותג הטיפוח והקוסמטיקה המוביל והמומלץ משיק בישראל סדרת המוצרים
לניקוי העור – הסדרה הירוקה (Pore & Shine) הסדרה מיועדת לבעלות עור שומני ונקבוביות מורחבות, המעוניינות
בהפחתת הברק וכיווץ הנקבוביות. סדרת המוצרים החדשה, מצטרפת לסדרה המצליחה של המותג
ניוטרוג'ינה הנקראת Visibly Clear אשר מספקת פתרונות
לבעיות עור שונות. תרחיצי הניקוי החדשים מעושרים במנדרינה וליים, ומעניקים מראה
עור נקי והרגשה מרעננת.
הסדרה הירוקה כוללת 2 מוצרים:
Wash
- תרחיץ פנים יומיומי
Scrub
– תרחיץ גרגרים יומיומי
התכשירים מיועדים לעור מעורב עד שומני.
התרחיצים מנקים את הנקבוביות לעומק ומעניקים לעור מראה נקי ומעודן. הנוסחה הייחודית של הסדרה הירוקה מכילה חומצה סליצילית
ומסירה באופן מידי 77% מעודפי השומן. לאחר ניקוי הנקבוביות הנוסחה מסייעת בהידוק
הנקבוביות המורחבות, אפילו החסומות ביותר, מנקה לעומק את העור ומפחיתה מהברק.
סדרת Visibly Clear כוללת 5 תת סדרות שכל אחת מהן מספקת פתרון לבעיית עור אחרת, כגון: חיסול
ראשים שחורים, סטרס קונטרול – פתרון לבעיות עור הנוצרים כתוצאה ממצבי לחץ ואיזון רמת השומן בעור.
הסדרה הירוקה מיועדת לשימוש יומי בתרחיץ
הפנים, לניקוי הנקבוביות מלכלוך ושומן. השימוש בתרחיץ מידי יום, מעניק אפקט מט
שנמשך לאורך כל היום ללא ייבוש יתר של עור הפנים. ניחוח מנדרינה ולימון טרי, המספקים
חווית ניקיון מרעננת. תרחיץ פילינג גרגירים מיועד לשימוש מדי שבוע (או באופן
יום-יומי, תלוי ברמת השמנויות של העור), כאשר המטרה הינה הסרת התאים המתים, סגירת
הנקבוביות והתחדשות עור הפנים.
מוצרי הסדרה הירוקה
נבדקו קלינית והוכח כי התכשירים מסירים 77% מעודפי השומן. בזכות טכנולוגיית המיקרו קליר- התרחיץ חודר
לעומק הנקבובית, מסיר את עודפי השומן, מסייע בכיווץ הנקבוביות ומעניק לעור אפקט
מט.
תרחיץ פנים לשימוש יומיומי
תרחיץ פילינג גרגירים לשימוש יומיומי
להשיג
ברשתות הפארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ.
מומלץ.
מומלץ.
* * *
הסדרה הירוקה מצטרפת למגוון הסדרות
המצליחות של ניוטרוג'ינה, בהן סדרת Deep Moisture שאף זכתה בפרס מוצר השנה
בקטגוריית טיפוח הגוף לשנת 2014.
אודות
המותג ניוטרוג'ינה
החברה
נוסדה בלוס אנג’לס, קליפורניה, בשנת 1930 . בשנת 1940 החלה ניוטרוג’ינה בשיווק מוצרי
הטיפוח המקצועיים. בשנת 1954 , סבוני הבר המפורסמים
של ניוטרוג’ינה חוללו מהפכה בתחום ניקוי העור בזכות היותם שקופים, נשטפים בקלות ומסייעים
לחומציות הטבעית בעור. הסבונים הפכו למוצרי BEST
SELLER בארה”ב, אז החברה זוכה לשמה הנוכחי -NEUTROGENA
ניוטרוג'ינה הוא מותג בינלאומי המוביל
בעולם בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.
את תוצאות הטיפול של מוצרי ניוטרוג'ינה ניתן לראות כבר לאחר הימים הראשונים מתחילת
השימוש בהם. כך שאת ההבטחות שהמותג מבטיח – הוא אכן מקיים. נוסף, המוצרים של
ניוטרוג'ינה הם skin friendly – כלומר כל תכשירי הסדרה מתאימים גם לעורעדין במיוחד.
נוטרוג'ינה הינה המותג מספר 1 המומלץ
ע"י דרמטולוגים בארה"ב.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה