תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 26 במאי 2014

במוצר השנה זכתה AHAVA מעבדות ים המלח, חברת הטיפוח הבינלאומית,-המוצר החדש שזכה סרום להאצת הלחות והזוהר בעור הפנים המושתת על תגלית מדעית בעלת חשיבות עולמית DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE- סרום אוסומוטר מרוכז מאת:שרית יוכפז

AHAVA מעבדות ים המלח, חברת הטיפוח הבינלאומית,


משיקה סרום להאצת הלחות והזוהר בעור הפנים

המושתת על תגלית מדעית בעלת חשיבות עולמית


DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE- סרום אוסומוטר מרוכז



הסרום Dead Sea OsmoterTM Concentrate הנו מוצר טיפוח חדשני לעור הפנים המבוסס על התגלית הקניינית החשובה ביותר של AHAVA מאז הקמתה.
מושתת על מדע
ה-
Osmoter™ התגלית הבלעדית של AHAVA הינה טכנולוגיית המינרלים החשובה ביותר שיצאה ממעבדות AHAVA.
תמצית מרוכזת זו של מי ים המלח מכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום שהוכחו כמסייעים לתפקודו האופטימאלי של העור. עם מריחת המוצר על פני עור הפנים, התוכן המינראלי המאוזן של ה-
Osmoter™ מפעיל את התהליך התאי הקרוי "משאבה אוסמוטית" אשר מעצים את האפידרמיס בהגברה עדינה של רמות הליחוח וההזנה עד למראה רווי וצעיר. טכנולוגיית Osmoter™ נמצאת רק במוצרי AHAVA ובכל מוצרי AHAVA.
לדברי ד"ר זאבי מאור, סגן נשיא למחקר ופיתוח ב-AHAVA, "חשיבותו של ה-Osmoter™ אינה נובעת מהיותו מרכיב היושב מעל העור, אלא מיכולתו לזרז את האינטראקציה הבריאה עם העור. לעור שלנו חיים משלו: הוא משתנה. לכן, על מנת לחולל חידוש של ממש בטיפוח העור, עלינו ליצור מוצרים המסוגלים לחולל שינוי.
ה-
Osmoter™ מכיל את תמהיל המינרלים הנכון בכדי להמריץ את הפעילויות הטבעיות של העור. למעשה,
ה-
Osmoter™ הוא תהליך יותר מאשר מוצר".
OSMOTER™: הרמה הבאה
מדעני
AHAVA מחפשים בהתמדה אחר טכנולוגיות מתקדמות ומנגנונים אפקטיביים יותר ליצירת עור יפה. הם ידעו של- Osmoter™ פוטנציאל עצום להפעלת תהליכי הליחוח של העור וחיפשו דרך לאפשר לצרכניות לנצל את הפוטנציאל הזה בצורתו המרוכזת ביותר. כך נולד סרום DEAD SEA Osmoter™ מרוכז להאצת הזוהר והלחות (DEAD SEA OsmoterTM Concentrate Radiance and Moisture Boosting Serum).
"כתבנו פרק חדש בביולוגיה של המינרלים מים המלח והעור", מסבירה ד"ר איזבל אפריאט, מנהלת המו"פ של AHAVA. בכדי ליצור את הסרום הייחודי, מדעני AHAVA הגדילו קודם כל את רמת ה- Osmoter™ פי שלושה על מנת לחולל את ההשפעה החיובית ביותר על העור. הריכוז המשולש עולה בהרבה על השימוש והידע המקובלים. ד"ר אפריאט מוסיפה, "גילינו שלריכוז המשולש יש השפעה מגוננת על העור וגם השפעה חיובית על שתי פונקציות תאיות חיוניות הקשורות ישירות ללחות ולזוהר של העור."
להשלמת הנוסחה, מדעני AHAVA הוסיפו שמן ארגן, רכיב מרגיע ייחודי המופק במרוקו, ותמצית של אצות חומות  בשם Laminaria Digital, על מנת לשפר עוד את האנרגיה התאית ואת זוהר העור. טכנולוגיית פולימרים חדשנית עוטפת את הריכוז המשולש של ה-Osmoter™ ויוצרת סרום משיי, שקוף ודמוי ג'ל המחליק בקלות אל תוך העור. הנוסחה שנובעת מכך, העומדת להירשם כפטנט, מיטיבה עם שתי פונקציות תאיות חיוניות: מערכת מים תאית ומערכת מחזור תאית שניזוקו עקב הגיל והסביבה. 
התוצאה הניכרת לעין בעור היא לחות מיידית, זוהר וצלילות העור. מומלץ.


 
       
הנוסחה רב-תכליתית עד להדהים ומיטיבה עם עורן של נשים מכל הגילים ועם כל סוגי העור. היא מתמזגת ללא קושי בכל שגרה של טיפוח העור, ביום או בלילה. לא רק שהצרכניות העניקו דירוג גבוה לביצועים הניכרים לעין, הן גם הביעו שביעות רצון מהמרקם, הנוחות והמגע של הנוסחה. הצרכניות נהנו גם מהניחוחות הייחודיים של הסרום: יסמין, ילנג-ילנג, ורד ונגיעה של מנטה.
ד"ר אפריאט מסכמת, "אספנו ממצאים חיוביים חדשים ומשמעותיים לגבי היישום המקומי של ריכוזים גבוהים של מינרלים מים המלח על העור. ל-Dead Sea Osmoter™ Concentrate יש השפעה מגוננת על העור. זהו מוצר ייחודי בהיבטים רבים משום שהוא מחולל שינוי כה יסודי במראה הבריא הכולל של העור, בלחות שבו ובזוהר שלו".

המוצר ישווק ב 25 מדינות בהן משווק המותג AHAVA ברחבי העולם.
בישראל ישווק המוצר במחלקת הסלקטיב ברשת "סופר פארם" וב 10 חנויות
AHAVA
ברחבי ישראל מומלץ. זכה במוצר  השנה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה