תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 20 במאי 2014

מותג השיער האוסטרלי Aussie מגיע לישראל עם מסכת הקסם עטורת הפרסים 3 Minute Miracle מומלץ מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com



מותג השיער האוסטרלי Aussie מגיע לישראל עם מסכת הקסם
עטורת הפרסים 3 Minute Miracle.
התקיימה אתמול פרזנטציה ומסיבת עיתונאים - ב"כחול" בחוף תל ברוך 
ארגנה הילה רהב וגלית אמיגה סער 


                                               שרית  יוכפז   עם גלית אמיגה  סער.

הקנגרו קופץ לישראל..
מותג טיפוח השיער המוביל באוסטרליה Aussie הושק בישראל בארוע מפנק ב"כחול" שבחוף תל ברוך בתל אביב
באו להתפנק מאווירה אוסטרלית וליהנות ממסאז'ים אורחים רבים ביניהם: יאנה יוסף, הילה נחשון שבעלה אייל הוא הבעלים של המקום,  דנה פרידר, שרי גבעתי, אנה אהרונוב, הזמרת מיי פיינגולד, ימית סול, סיון קליין ואור דניאל שהגיעה בסיום האירוע הישר מטבריה

בעמדת הדי.ג'יי כיכבה נטלי דדון שהודתה שהתמכרה למסכה של AUSSIE  וביקשה מהמארגנים ארגז מוצרים.

האורחים נהנו מפירות טריים, סלטים, סושי, נשנושים  ואלכוהול מקייטרינג מונייה וממזג אויר קייצי במיוחד בשעות אחה"צ. על חוף הים הוקמו עמדות מסאז'ים מפנקות לטובת האורחות.
האירוע נמשך עד שעות הערב המוקדמות והסתיים בבופה של יוגורטים, שעליו אף אחת לא פסחה. 




על AUSSIE:
שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו...”הפילוסופיה של Aussie. כל בקבוק של Aussie עמוס במסתורין ובחוכמה עתיקה שביחד יחוללו פלאים  לשיער מפוצל, שטוח וחבוט. שיער צולע ומסורק למוות, או שיער שאיבד שליטה לחלוטין. בדיקה של מוצרי Aussie מראה שהמרכיבים שלהם –שמן אבוקדו זו דוגמא אחת -  יכולים להרגיע את השיער שלך אפילו אם את לא רגועה.
ה-  Minute Miracle Reconstructor 3 הוא המוצר הנמכר ביותר של Aussie. מדובר בנוסחה ייחודית המכילה תמצית שיח מנטה אוסטרלי שמרככת את הקרקפת וחודרת לעומק על מנת לשקם שיער פגום מפנים ומבחוץ. המלאך השומר של השיער שלך תוך 3 דקות. כל זה אומר שאת יכולה לנצל את הזמן שלך כדי לעשות כיף: את יכולה לרקוד את המקרנה, לקפוץ בנג'י, לשיר קריוקי או לעשות כל מה שמעניין אותך, הכל במקום לבזבז זמן בדאגה לשיער שלך.
.

שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו...
הפילוסופיה של Aussie
אם היו שואלים אותך לפני 20 שנה מהו הדבר הגדול ביותר שיצא מאוסטרליה, היה קשה לחשוב על משהו מרגש מעבר לכמה סיפורים מסמרי שיער על הכריש הלבן הגדול. כיום, היבשת הרחוקה מרגישה קרובה מתמיד והאוסטרלים אוזרים אומץ באוכל, ביין, באופנה
ו.... במוצרי שיער מדהימים.
Aussie. אולי שמעתן על המותג הקטן והמיוחד שלנו שהתפוצץ בלונדון ובכל בריטניה. עד לפני כמה שנים Aussie היה מותג עלום שם וכעת אנחנו מתגאים במכירה של כ-50 מיליון בקבוקים. אנחנו יכולים לשמוע אותך אומרת "כל הכבוד לכם, אבל איך אני קשורה לסיפור הזה? אין לי שיער של גולשת, אני אפילו לא מסוגלת לעמוד על גלשן".

צילום שרית יוכפז

אנחנו לגמרי מסכימים שהחיים הם לא רק שיער, אבל השיער הוא מקום טוב להתחיל ממנו. בקרוב תוכלי לחוות את כל מה שלערבות אוסטרליה יש להציע. הקנגורו שמקשט את הבקבוקים שלנו יופיע על מדפים בפארם הקרוב אליך ממש עוד מעט עם מבחר של 11 מוצרים בסך הכל.
הדיבור הוא שכל בקבוק של Aussie עמוס במסתורין ובחוכמה עתיקה שביחד יחוללו פלאים  לשיער מפוצל, שטוח וחבוט. שיער צולע ומסורק למוות, או שיער שאיבד שליטה לחלוטין. בדיקה של מוצרי Aussie מראה שהמרכיבים שלהם –שמן אבוקדו זו דוגמא אחת -  יכולים להרגיע את השיער שלך אפילו אם את לא רגועה.
הנה המוצרים שכדאי לך לעקוב אחריהם:
Miracle Moist Shampoo and Conditioner
מחוללים מהפך בשיער יבש וצמא. שופעים בנוזלים מרווים שהופכים שיער שחוק ותשוש למהמם תוך רגע.
Frizz Miracle shampoo and conditioner

מסייע להחליק את השוונצים ולשלוט בקרזולים. משאיר אותך עם שיער נעים כמו משי תוך שהוא מגרש ממנו לתמיד את החשמל הסטטי.

Mega shampoo and conditioner
ליהנות מחוויה יומיומית נהדרת. שמפו ומרכך שישמרו על השיער שלך קופצני וגמיש עם ברק מדהים שאין כמוהו.
Luscious Long shampoo and conditioner
לשיער ארוך ומפתה, מוסיף רכות וחושניות לשיער ארוך ולצלצם מצבי רוח הפכפכים. עם תערובת Mountain Blue שהיא שילוב של שני סוגי אקליפטוס (למרות שהיא נשמעת כמו תערובת של שני סוגי קפה).


ויש לנו את 3 Minute Miracle
ה- 3 Minute Miracle Reconstructor הוא המוצר הנמכר ביותר של Aussie. מדובר בנוסחה ייחודית המכילה תמצית שיח מנטה אוסטרלי שמרככת את הקרקפת וחודרת לעומק על מנת לשקם שיער פגום מפנים ומבחוץ. המלאך השומר של השיער שלך תוך 3 דקות. כל זה אומר שאת יכולה לנצל את הזמן שלך כדי לעשות כיף: את יכולה לרקוד את המקרנה, לקפוץ בנג'י, לשיר קריוקי או לעשות כל מה שמעניין אותך, הכל במקום לבזבז זמן בדאגה לשיער שלך.
 אנחנו בטוחים שאת תאהבי את המבחר של Aussie. את מבינה, יש למוצרים האלו אופי משובח. השורה שמופיעה על האריזה מסכמת את הפילוסופיה שלנו: "שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו".

המבחר:שמפו. מרכך ומסכת קסם 3 דקות  .

מומלץ בחום. ניסיתי מעניק לשיער מראה יפה ומטופח.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה