תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 2 ביולי 2021

המוצרים החדשים לגבר עם הריח שאף אישה לא תוכל לעמוד בפניו.הסדרה החדשהLONDON BROTHERS BEARDS & מאת שרית יוכפז

 



המוצרים החדשים לגבר עם הריח שאף אישה לא תוכל לעמוד בפניו

עד לפני כמה שנים מודעות הגברים למוצרים איכותיים המריחים טוב, לא הייתה קיימת. גברים נהגו לחפוף את שיערם עם השמפו של המשפחה, זה שהאישה קנתה בסופר בריח דובדבנים, ותותים. עם הזמן הצורך של הגברים לעמוד בזכות עצמם, לשדרג את נוכחותם ולזכות בריח בלעדי משלהם הפכה לעובדה. היום כל ילד בן 14 יש לו מדף מיוחד בחדר האמבטיה עם המוצרים והריחות שלו.

בין הראשונים לזהות את המגמה החדשה והצורך במוצרים איכותיים לסקטור הגברי, היו חיים שיר, איש עסקים, יזם, הבעלים והמנכ"ל של רשת Cent Hair - המרכז למוצרי שיער מקצועיים לטיפוח ופתרון כל בעיות השיער באשר הן, בעל ניסיון וידע של 75 שנה בתחום, ושותפו סער בל, איש עסקים, ומזה 10 שנים מנהל שיווק של מוצרים בכלל ומוצרים לשיער בפרט. השילוב ביניהם הניב את אחת הסדרות שחוללה מהפך בעולם התכשירים המקצועיים והאיכותיים לגבר.

הסדרה החדשהLONDON  BROTHERS BEARDS & , פרי פיתוח של 6 שנים, מושקת בימים אלה והכוללת את מה שכל גבר צריך כדי לשדרג את המראה שלו, למראה סקסי, חזק ומושך.

נפגשנו עם חיים וסער מתוך רצון ללמוד על איכויות הסדרה החדשה, ומה מבדל אותה ממוצרים אחרים לגבר הקיימים בשוק.

האם יש לכם ידע בתחום מוצרי השיער?

"אני דור שלישי בתחום" אומר חיים שיר, "סבי היה מעצב שיער לפני 75 שנה, אבי הלך בדרכו, ואני נולדתי אל תוך הריחות ותכשירים, מכיר ונושם אותם מינקות. לפני 20 שנה הקמתי מפעל לייצור מוצרי שיער מקצועיים לקהל הרחב ושם אנחנו מייצרים את הסדרה החדשה לגברLONDON  BROTHERS BEARDS &, ובמקביל הקמתי את Cent Hair - מרכז למוצרי שיער מקצועיים לקהל הרחב, המציע מגוון מוצרים לשיער הן של החברות המובילות בתחום כמו שוורצקופף, לוריאל, פול מיטשל ואחרים שאנחנו משווקים מורשים שלהם, וכן מוצרים בלעדיים שהמפעל מייצר לאלפי מעצבי שיער וחברות שונות בכל רחבי הארץ. עכשיו בשיתוף עם סער בל אשר על השיווק, אנחנו מצעידים את השוק קדימה עם מוצרים איכותיים לגבר".

למה לגבר?

"לפני כ-3 שנים זיהינו את הצורך של גברים למוצרים בלעדיים משלהם וזה התחזק עם אופנת הזקנים כשכל הגברים בישראל החלו לגדל זקן ורצו לשמור עליו מסודר, נקי ומריח טוב",, אומר סער, "6 שנים שאנחנו מפתחים את המוצר תוך שימת דגש עיקרית על הריחות והניחוחות, על איכות המרכיבים וייצור מוצר בלעדי עם ריחות גבריים וחזקים.

אנחנו גאים להציג את סדרת LONDON BROTHERS BEARDS & לגבר החדש.

 

מה המסר שעומד מאחורי הסדרה?

אנחנו פונים לגבר האורבני סטייל ג'ורג' קלוני, איש עסקים בטוח בעצמו, עם חליפה ועניבה וגם כוס נספרסו ביד. גבר חדש, מודרני שמעכשיו הוא במרכז, כזה שרוצה לשדרג את עצמו בנראות השיער, בעור הפנים ובגוף. הוא רוצה להריח מריחות חזקים שימשכו את הנשים אליו, שיריחו אותו ויבחינו בו. הגבר החדש גאה להשתמש במוצרים המיועדים רק לגבר, עשויים נכון עם הריחות המדויקים לגבר המודרני החדש.

מה מעלותיה וייחודה של סדרה זו?

סדרת BROTHERS LONDON BEARDS & מנגישה לגבר הישראלי החדש את המוצרים האיכותיים ביותר. ב-60 שניות והוא משדרג את המראה למשך כל היום.

מה בסדרה? שמפו, ווקס לשיער, סבון פנים, וסבון לגוף. כולם בריח גברי וחזק שפותח במיוחד עבור הסדרה. המוצרים ללא פרבינים, ללא SLS, וללא מלחים.

סבון הפנים נקרא "6+1". 6 יתרונות במוצר אחד. מיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד, מרכיבים אנטי בקטריאליים ואנטי אייג'ינג, וויטמינים ומינרלים שונים המתאימים לעור הגברי אשר שומרים ומזינים אותו, ריח חזק שהוא כמו בושם לגוף, ו-12-B למניעת התקרחות. הסבון מנקה בפעולה אחת גם את הפנים, את הזקן, את נקבוביות העור, ומזין אותו.

את הווקס לשיער יש למרוח בבוקר והוא יישאר לאורך כל היום וישמור על מראה שיער מסודר וטבעי, וכמובן שמריח למרחקים. השמפו בעל אותו הריח כמו הווקס ומשלים אותו למראה גברי ומודרני.

ולסיום, סבון גוף המשלים את הסדרה ונועד לניקיון הגוף ולריח שסובב את הגבר מכף רגל ועד ראש.

מה גברים מחפשים במוצר טיפוח?

"לגברים אין הרבה סבלנות, הם רוצים, פשוט, איכותי, ומהיר. פעולה אחת מהירה, ויצאנו לדרך. גבר רוצה למרוח מוצר אחד בבוקר, ולדעת שהוא יראה מיליון דולר עד סוף היום. פעולה פשוטה שתשדרג אותו עד הערב. הוא לא אוהב לקרוא הרבה מלל, מחפש מוצרים עם צבעוניות פשוטה וגברית. גבר רוצה לוק גברי מוקפד שישדר סטייל וירשים ורצוי עם ריח חזק. אלו בדיוק היו הערכים שעליהם ביססנו את הסדרה החדשה לגבר". מסכם סער.

היכן ניתן לרכוש את המוצרים?

מומלץ מאד לרכוש דרך האתר הבלעדי של המותג בלבד, אבל מי שרוצה להריח את מנעד הריחות הגבריים שרקחנו במיוחד עבורו טרם הרכישה, מוזמן להגיע לאחת משתי חנויות "סנט הייר", ברעננה, ובכיכר רבין, 6 בתל אביב, להריח, להסניף ולבטח לרכוש. לא ניתן לרכוש את הסדרה באתר של Cent Hair.

 

אנחנו קוראים לכל הגברים באשר הם, בואו תהיו חלק ממהפכה עולמית של הגבר המודרני החדש, להיות מובילים וגאים בעצמכם, מודל לחיקוי לאחרים, עם מוצרים ייעודים ובריחות גבריים וחזקים.

 

את סדרת  LONDON BROTHERS BEARDS & ניתן לרכוש באתר המכירה www.beardsandbrothers.com

בחנויות "סנט הייר",

רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116

מומלץ בחום.

תל אביב, כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217  

אינסטגרם: beards_n_brothers

 

פייסבוק:

https://www.facebook.com/BeardsndBrothers/

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה