תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 30 ביוני 2021

כיצד להזין את העור והשיער בצורה נכונה ולהראות יפות- טיפים מהרבלייף . וישי ועצבי השיער ליאור ורומה ממספרת "-איסטנבול" בת- ם . מאת: שרית יוכפז

                                                 אני עם ליאור מימין   בעלים של מספרת -איסטנבול והמעצב שיער רומה. 
                                                            בלפור בת -ים     


                            " חדשות עולם היופי, אופנה, קוסמטיקה ועיצוב"-
                                                                                        שרית יוכפז

                              נשים שעוברות החלקה  אורגנית  מומלץ להשתמש בתכשירים ללא מלחים. וכאשר 

 הולכות לים. להקפיד  להשתמש בתכשירים עם אישור ממשרד הבריאות . להסתפר  מדי פעם בקצוות  כדי  לשמור על רעננות השיער .ואיר הגיע לארץ עם צוות  המספרה מתורכיה והביא לנו חידושים הוא  עשה תוספות שיער לזמרות מפורסמות. לכן הפקדתי את שערי   להחלקה אצלו   אצל  ליאור ורומה במספרת איסטנבול -בבלפור בת ים.

 כי היה לי קשה להסתרק קשרים..ואני ממליצה יוצאת  מהבית מסודרת .שלמתי על השרות מחיר הוגן.זה לא ברטר.

וכעת כדי שהשיער ישמר יפה ולא ינזק משמש ומי ים להניח  על השיער:  מסכת  .כובע .לכסות יער ובמים בים ובברכה כובע מגן ומיד לשטוף  אחרי שהיה בים ובברכה.
 

                                             צילום: באדיבות הרבלייף




                                       כיצד להזין את העור והשיער

בצורה נכונה    

מדעי התזונה עוסקים בהזנת הגוף במזונות ובחומרים המזינים והנכונים. עורנו ושערנו ממלאים תפקידים חשובים בשמירה על בריאותנו ובתחושת הוולנס והם זקוקים להזנה איכותית על מנת לתפקד בצורה אופטימלית, גופכם יודה לכם עם עור ושיער צעירים וזוהרים, בריאות טובה יותר וביטחון עצמי רב יותר.

לעור ולשיער תפקידים מרכזיים בשמירה על בריאותנו: העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף; הוא משמש כמחסום העיקרי נגד פתוגנים הקיימים בסביבה. בנוסף, משמש כמגן מפני התאדות נוזלים, ולכן עלינו לשמור על בריאותו ולהגן עליו מפני אור אולטרה סגול. באופן דומה, השיער שלנו מספק בידוד מקור וחום ומגן עלינו מפני קרינת אולטרה סגול.

לורה צ'אקון-גארבטו, מומחית עור, הרבלייף אומרת: להזנת הגוף מבפנים ומבחוץ חשיבות מירבית במיוחד כשזה נוגע לשיער ועור. מה שאנחנו מכנים "תזונה חיצונית" הוא פשוט שמירה על עור ושיער בריאים. תזונה נכונה תסייע להם להיות מסוגלים לבצע את תפקידיהם: הגנה, ויסות חום, תפיסה חושית והפרשות. תזונה פנימית וחיצונית קשורות קשר עמוק."

לדבריה: "מצב העור והשיער מושפע מתזונה, גיל ותנאי סביבה. אינכם יכולים לשלוט בכמה מהגורמים הללו - כמו הזדקנות או אקלים - אבל אתם יכולים לנהל את מה שאתם אוכלים כדי לתמוך בבריאות העור והשיער. מגוון חומרים מזינים הכוללים חלבון, נוגדי חמצון, ויטמינים וקולגן יכולים לסייע בשיפור בבריאותם. אנשים עם עור ושיער בריאים הם לרוב בעלי הרגלים יום-יומיים בריאים!

צ'אקון-גארבטו מעניקה טיפים לצריכת מזונות מומלצים לשמירה על עור ושיער בריא וזוהר:

·        העשירו את התפריט במזונות עשירים בחלבון לתיקון התאים - כל תא זקוק לחלבון כדי להתקיים. חלבון הוא גם החומר העיקרי המשמש ל"החלפת" תאים שחוקים או מתים. השרירים, השיער, הציפורניים, העור והעיניים שלכם עשויים מחלבון. תזונה דלה בחלבון, לאורך חודשים רבים, עלולה לגרום לאובדן מיצוק העור, לנשירת שיער ולהופעה מוקדמת של קמטים. שילוב חלבון בתזונה ממקורות הכוללים עוף, בשר, דגים, סויה או טופו תעזור להתגבר על כך. שייק תחליף ארוחה הוא גם אפשרות נפלאה לצריכת חלבון.

·        הקפידו על צריכת הוויטמינים A, C ו-E - מחסור בכל אחד מהמיקרו-נוטריאנטים הללו עלולים להשפיע על בריאות העור והשיער, נוגדי חמצון אלה הוכחו ביכולתם להגן על העור מפני נזק חמצוני. אם מסיבה כלשהי אינכם יכולים לשלבם במזון בצורה מספקת, נטילת מולטי-ויטמין יום-יומי היא גם דרך מצוינת להבטיח שגופכם מקבל את מה שהוא צריך.

 

ויטמין A -ישנם שני סוגים של ויטמין A: רטינואידים וקרוטנואידים. הכבד ממיר את שני הסוגים לרטינול, שמעודד ייצור תאי עור חדשים ומונע נשירת שיער. מקורות עשירים בוויטמין A כוללים פירות וירקות עשירים בפיגמנטים צהובים עד אדומים, כמו גם ירקות עליים ירוקים.

 

ויטמין C - חיוני לגוף כדי לייצר קולגן באופן טבעי. מחסור בוויטמין C יוצר רמת קולגן לא יציבה, שגורמת למסגרת מבנית חלשה לתיקון הרקמות. בנוסף, ויטמין C מעורב ביצירת שומנים מסוימים המסייעים בתיקון האפידרמיס- שכבת העור החיצונית. מקורות עשירים בוויטמין C כוללים פרי הדר דוגמת תפוזים ולימונים, פלפלים, תותים, ברוקולי וכרוב.

 

ויטמין E- פועל כנוגד חמצון פורץ שרשרת בשל יכולתו להילחם ברדיקלים החופשיים במהירות, לפני שהם יכולים להגיב עם ליפידים אחרים, ובכך למנוע את התפשטות תהליכי החמצון בממברנות. בנוסף, ויטמין E מסייע בחיזוק תפקוד מחסום העור. מקורות עשירים בוויטמין E כוללים גרעיני חמניות, שקדים, בוטנים, דלעת ופלפל אדום.

 

·        נסו מזונות ותוספי מזון עשירים בקולגן -תהליך ההזדקנות מתחיל באמצע שנות העשרים, העור סובל מאובדן לחות הדרגתי ומתייבש יותר. כשזה קורה, הדרמיס הופך דק יותר; רקמת החיבור מאבדת את המוצקות והגמישות שלה, ונוצרים קמטים ורפיון. הקולגן בגוף האדם מהווה 25 עד 30 אחוזים מכמות החלבון הכוללת, מתוכם כ-75 אחוזים הוא הקולגן בעור. קולגן נמצא בעיקר ברקמת החיבור, והוא מעניק לדרמיס את המבנה המוצק שלו.

מזונות עשירים בקולגן כוללים ירקות עליים, ירקות אדומים וצהובים, פירות יער, פירות הדר,  דגים, עוף, חלבונים, אבוקדו, סויה, קטניות ותה לבן.

קולגן זמין גם כתוסף תזונה, בחרו קולגן שעבר הידרוליזה, סוג זה של תוסף קולגן נספג בקלות בזרם הדם ויכול לשפר את גמישות העור, צפיפות העור, לצמצם את הקמטים ולתמוך במראה עור חלק.

·        אל תשכחו לשמור על מאזן הנוזלים - כמות משמעותית של רקמת העור מורכבת ממים! כ-25 עד 30 אחוזים. לכן, חשוב לשתות הרבה נוזלים כדי למנוע עור יבש ומיובש.

באדיבות חברת הרבלייף

 

כיצד לטפל בשיער בימי לחץ וסטרס.

באדיבות ננסי ירחי מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו קוסמטיקה וישי.





 

                                                                     ננסי-צילום מוטי פישביין                        

החרדה, המתח והלחץ הנפשי הם חלק מהתופעות, עד כמה שהדבר יישמע מוזר, המצב הנפשי שלנו כמו מתח לחץ וחרדה הם מהגורמים המובילים לנשירת שיער.                                                                                     ניתן לזהות בבירור שלושה מצבים שונים של איבוד שיער כתוצאהמרמת מתח גבוהה.

לחץ נפשי גורם למספר רב מהרגיל של זקיקים לעבור למצב מנוחה (קטגן) שלב זה נמשך 3 שבועות שבסופם השיער נושר, זה מה שנקרה נשירה מוגברת.                                                                                                    ישנם מספר טיפולים לחיזוק שורש השיער. לאבד עד 100 שיערות ביום זה מצב תקין: כשמסתרקים, כשחופפים, השיער שהיה אמור לנשור נושר וזה בסדר גמור! כשמתחילים לראות במהלך היום שיערות על הכתפיים, על הרצפה, על הכרית כשמתעוררים, יש חשש לנשירת שיער...

איך הלחץ יכול להשפיע על נשירת שיער? הלחץ משפיע בתוך המוח על יצור ההורמונים, קורטיזול, אדרנלין, אנדוגניים. איזון ההורמונלי משתנה, ויכול לגרום לנשירת שיער.

בנוסף, הלחץ יכול לשנות את זרימת הדם בקרקפת, ולגרום ל "מיניטוריזצית השעיר", הוא דק ודליל יותר ונושר בקלות. אצל אנשים עם נטייה לסבוריאה, הלחץ יכול לגרום להתקף סבוריאה, קשקשים וגירודים.

מאוד חשוב לטפל בנשירה או בדלילות השיער באופן רציני ביותר: נשים וגברים לחוצים שרואים שמאבדים שיער יכולים להיות עוד יותר לחוצים וזה מעגל קסמים...

אז מה הפתרון הטוב ביותר - להתמודדות עם הלחץ והחרדה. איך אפשר לצאת ממצב שיער חלש, דליל, ועייף?                                                 

ראשית יש לבחון את סיבת מצב השיער: אם הסיבה היא סבוריאה, לטפל עם שמפו נגד קשקשים לקרקפת שומנית

אם הקשקשים דבוקים בקרקפת וגורמים לגירודים, אפשר להשתמש בשמפו-פילינג שימיס אותם קודם מהקרקפת, ויפחית אותם בחפיפה.

וישי מציעה:

"מיקרו-פיל" Micro Peel, שמפו פילינג מסדרת דרקוס,

הפורמולה מנקה ביסודיות את השיער והקרקפת ומטרתה היא להסיר את הקשקשים העיקשים הדבוקים לקרקפת, בעיה אשר נפוצה בקרב אנשים בעל קרקפת שומנית. כמו כן, המוצר מסייעת בהפחתת שמנוניות ותחושת גרד. הפורמולה מציגה תוצאות נראות לעין ויעילות גבוהה כבר בשבוע הראשון לשימוש בזכות מרכיבים פעילים המשולבים בה.


אמפולות ושמפו לטיפוח השערה: אמנקסיל פרו לנשים וגברים - טיפוח אנרגטי ללא שטיפה. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה