תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 17 באפריל 2016

הטרנד החדש של שנת 2016 - פייס ליפט בהרדמה מקומית מאת שרית יוכפז .


הטרנד החדש של שנת 2016 - פייס ליפט בהרדמה מקומית

המרכז לטיפולים אסתטיים-רפואייםL.A.FACE לעור הפנים והצוואר, נמצא במרכז תל אביב בהנהלתה של דניאלה גולן ומהווה מרכז חדשני הן לטיפולים דרמטולוגים להשבת הגמישות, החיוניות והזוהר לעור הפנים והצוואר והן לפרוצדורות דוגמת פייס ליפט בשיטות פורצות דרך.

מימין: טל וינר סמנכ"ל. דניאלה גולן מנכ"ל.ד"ר  פנינה פרקש.והעיתונאית שרית יוכפז 

הזדקנות כמו שאנחנו יודעים, באה לידי ביטוי בפנים ובצוואר יותר מאשר בכל חלקי הגוף אחרים ולא זו בלבד, הפנים הם כרטיס הביקור שלנו. אם אנו מרגישות  הרבה יותר צעירות וחיוניות  מהמראה החיצוני שלנו  ומעוניינות  בשינוי משמעותי של הרמת הפנים והצוואר, קליניקת L.A.FACE מציעה טיפולי פייס ליפט ומיני פייס ליפט (Face Lift) בהרדמה מקומית, בחדר ניתוח בוטיק המאובזר בציוד חדיש באישור משרד הבריאות ממש בלב תל אביב .
הצצה קטנה מרשימת הרופאים ומהטיפולים המוצעים גילתה  כי קליניקת  L.A.FACE הביאה לישראל את הרופאים, השיטות והטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם היישר מלוס אנג'לס בירת היופי שבארה"ב. פרוצדורות הפייס ליפט ומיני פייס ליפט מתבצעות בחצי ישיבה כשאת ערה וכך את הלקוחה נמצאת במצב בו הפנים והצוואר שלך אינם נמתחים מאד אלא נמצאים במצב טבעי כיוון שטונוס השרירים אינו במצב שכיבה. בשיטה חדשנית זו- התוצאה היא מאד טבעית, ולא נראית לעין.
לא רק זאת, הטיפול בקליניקה L.A.FACE משולב בתוכנית ליווי אישית Beautiful Minds המביאה לתוצאות טובות הרבה יותר.
כשנכנסתי לראשונה לקליניקה מיד הרגשתי איך החלל עוטף אותי ברוגע. כל החלל בנוי בצורה הספרה 8 מעגלית דבר שנותן למי שנכנסת הרגשת רוגע מידית.

הוזמנתי לפורום מיוחד שנערך בקליניקה ומהווה מסגרת לנטוורקינג נשי וחממה למפגשים מעצימים /
בנושאים הנוגעים לאתגרים העומדים בפני נשים בשלבים השונים של מעגלי החיים. הייתה הרצאה מאד מוצלחת של העיתונאית והסטנדאפיסטית אודליה יקיר ולאחריה הרצאה על הטרנדים החמים בעולם האסתטיקה הרפואית מטעם טל וינר סמנכ"לית L.A.FACE.

בפורום פגשתי גם את ד. אישה נאה ומטופחת, נושקת לעשות השביעי של חייה ונראית נפלא. שוחחנו קצת והיא שיתפה אותי בסיפורה: "אני הבטחתי לעצמי כשכאני אצא לפנסיה דבר ראשון אגשים לעצמי חלום ואעשה הרמת צוואר. הצוואר שלי היה מדולדל ונראה לא טוב וביגר אותי מאד. אני אלמנה, החלטתי שאני מגשימה לעצמי את החלום. פתאום שמעתי שבקליניקת LA FACE  עושים את זה ועוד בהרדמה מקומית שזה גם מוזיל את העלויות. באתי וקבעתי תור. מה אומר- היחס שם נפלא, פינקו אותי, דאגו לי, הרגשתי נורא נעים. החל מפקידת הקבלה וכלה בצוות הרפואי.
"ואיך היתה ההחלמה?"- שאלתי. "ההחלמה היתה מהירה יחסית, קצת מציק אבל לא בלתי נסבל. והיום אני מרגישה נהדר! אני אשה שחייה את חיי הקטנים, לא חיה בפנטזיות- אבל אישה חייבת להגשים לעצמה את החלום. אני מתסכלת על נשים ברחו ב- וחושבת לעצמי- דחילק, למה את לא עושה? היום זה עוד יותר קל בהרדמה מקומית- כמה שעות ואת בבית...השירות, היחס, המקצועיות ב LA FACE הם מעל לכל, ואין לי שום דבר רע להגיד, אני ממליצה לנשים, כדאי! זה נותן בטחון לי זה שינה את החיים כל בוקר אני אומרת לעצמי בראי איזה יופי- ואיזה כיף שעשיתי את זה!".

בעצם שאלתי את עצמי למה בהרדמה מקומית?
מסתבר שפייס ליפט בהרדמה מקומית היא השיטה הפופולארית כיום אשר עושה את התהליך הרבה יותר קל, בטוח, מהיר ובעל התוצאות המיטביות להשגת מראה טבעי. תוך כדי התהליך משתמשים בהרדמה מקומית ולאחר כמה שעות התאוששות הלקוחה משוחררת, כך נחסכים הסיבוכים של הרדמה כללית הדורשת אשפוז ארוך והתאוששות לא קלה.

משך זמן הניתוח בהרדמה מקומית: מיני פייס ליפט – שלוש שעות, פייס ליפט מלא – 5 - 4. לאחר שעתיים של התאוששות ומנוחה בקליניקה מסתבר שהמטופלת משוחררת לביתה / לבית מלון לבחירתה. זמן ההחלמה והחזרה לשגרה הוא בין 7 ל 10 ימים בלבד.

  אני לא התנסתי בטיפול זה.  זאת  נאמר לי בראיון עיתונאי.

מלבד הניתוחים של המיני פייס ליפט ניתן גם לעבור ניתוחי הרמת גבות, הרמת עפעפיים עליונות ותחתונות.
מאד ניהנתי מהפורום עצמו, ומהנשים שפגשתי. ללא ספק קליניקת L.A.FACE  עומדת בחזית הרפואה והטכנולוגיה בכל הנוגע לטיפולי אסתטיקה להצערת עור הפנים והצוואר.

אם את מתלבטת - ממליצה לך ליצור קשר ולבוא לייעוץ ללא התחייבות עם הרופאים המומחים של L.A.FACE
לאתר של L.A.FACE

לפרטים נוספים  נא לפנות: 03-6783838


http://www.la-face.com/

מאת: שרית יוכפז עורכת sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה