תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2016
(123)
-
▼
אפריל
(15)
- COBRA קוברה מותג בגדי ים ישראלי - בגדי ים למידות...
- לאירוע הנוצץ בכיכר המדינה פתיחת חנות תכשיטים ש...
- תכשיטי פנדורה משיקים קולקציה טרום קיץ ומציעים מתנ...
- מותג התיקים הבלגי Kipling חוגג 20 שנה בישראל עם ק...
- חב' "טבע נאות" משיקה קולקצייה חדשה לקיץ 2016/ מאת...
- לעבור את פסח בשלום ולא לעלות במשקל ולהשאר יפות ...
- הטרנד החדש של שנת 2016 - פייס ליפט בהרדמה מקומית ...
- יריד "קמדן שוז מרקט 2016", הפעם לקניון ארנה בהרצלי...
- קולקציית הוויאנס HAVAIANAS לקיץ 2016 מומלץ. מאת: ...
- The Duchesses (הדוכסיות) מותג הבת החדש מבית EMBO...
- הליין הנגיש של המעצב ג'ורג'יו ארמני הגיע לישראל סנ...
- NAUTICA נשים חזרה לניו יורק - קולקציית אביב קיץ 20...
- שילב יוצאת בקיץ 2016 עם "טוטאל קונספט". השראות מע...
- סיור עיתונאים למפעלי קוסמטיקה. מאת: שרית יוכפז
- AHAVA מעבדות ים המלח מציגה: קולקציית המתנות לחג ב...
-
▼
אפריל
(15)
רשומות פופולריות
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
מימין: אלישע מזרחי מנהל המותג וגולן נהרדעא אלישע מזרחי מסביר לנו על איכות תכשירי ...
-
טיפול מותאם אישית הקוסמטיקאית ליאנה נחמיאס .מעניקה “טיפול מותאם אישית” . מאת שרית ...
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
מימין: שרון מרוז שרית יוכפז ויניב מקפה צבי -במתחם אורוות הסוהו. אורוות האמנים הסוהו החדש של פרדס- חנה כרכור פרדס חנה כרכור נ...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
איריס שרביט, קוסמטיקה רפואית מתקדמת משיקה: Treatment System Applications " – שיטת האפליקציות מומלץ מאת: שרית יוכפז אני עם...
-
NAUTICA נשים קולציית חורף 2015/16 התקיימה מסיבת עיתונאים ופרזנטצייה של נאוטיקה בבית קסטיאל בת"א. הוצגה קולקצייה מלאת ס...
-
קולקציית החורף 2016-17 של מאוזנר מתאפיינת בנגיעות ובטרנדים המובילים: פרטי קולאז תוכננו בקפידה על מנת לתת מענה כולל ורחב. על...
יום שני, 11 באפריל 2016
NAUTICA נשים חזרה לניו יורק - קולקציית אביב קיץ 2016. מאת: שרית יוכפז
חזרה לניו
יורק - קולקציית אביב קיץ 2016
המותג הבינלאומי נאוטיקה מציג העונה את קולקציית נשים אביב קיץ 2016
המותג
הבינלאומי נאוטיקה מציג העונה את קולקציית נשים אביב קיץ
2016 בהשראה חדשה ובמתכונת שונה מהעבר. המותג שאב עד כה את ההשראות לקולקציה מהים
וכעת, המותג חוזר אל שורשיו ומשלב את העיר בו נולד המותג – ניו יורק.
עיצובי
הקולקציה הם "השראת הים מעוצבת אל העיר". כלומר, בניגוד לעונות קודמות
בהם הים היווה את ההשראה המרכזית לעיצובי הקולקציה. העונה, נאוטיקה מתמקד גם
בסגנון האורבני והעיר מלאת החיים מתוך ניסיון להגיע לקהלים נוספים ולכבוש טרנדים
חדשים.
הפריטים
של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה
מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים
הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים, בהדפסים ובצבעים הנשיים. הקולקציה מכילה
שפע של פריטים אופנתיים, החוגגים את חיי האישה המודרנית.
בקולקציה
ניתן לראות סגנונות ומראות חדשים שמתאימים ליום ולילה. ניתן למצוא פריטים אייקוניים
מהעבר עם מבט אל העתיד בכך ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים
לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים,
שמלות אלגנטיות, שמלות בטרנד הלנז'רי, סט של חולצה וחצאית למראה קליל ולא מתאמץ,
חצאיות במגוון סגנונות ועוד.
פריטי
הבייסיק לא נותרו ללא התייחסות וקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ונשית בזכות הדגש לפרטים
הקטנים, אשר הופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: חולצות פולו עם צווארון
רוכסן ובד רך ונעים למגע, טי שירטים רקומים ועם הטבעות, שמלות קלאסיות ועוד.
צילום:שרית יוכפז
צילום:שרית יוכפז
עד
היום, המותג היה מזוהה עם צבעים בהירים וכעת המותג הרחיב את פלטת גווניו וניתן
למצוא מגוון פריטים בצבעים: שחור, ניוד, לבן ועוד.
המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע
אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים
אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה
הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.
מחירי הפריטים:
חולצות
מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי
שירטים: החל מ- 149 ₪
חולצות
פולו: החל מ – 249 ₪
שמלות:
החל מ- 369 ₪
חצאיות:
החל מ- 269 ₪
מכנסיים
קצרים: החל מ- 269 ₪
מכנסי בד: החל מ- 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪
משקפי שמש: 799-849 ₪
נאוטיקה: ניו יורק,
1983: הסיפור שלנו מתחיל כאן. לדוד צ'ו המייסד והמעצב היה חזון אחד ברור- להביא את
ההשראה של הים לסטייל יומיומי. מותג NAUTICA
נולד. בהשראת המילה הלטינית nauticus, כלומר "הספינה," השם, הלוגו והזהות
שלנו קשרו את המורשת שלנו אל הים ואל כל האנרגיה בהשראתו. אנו מאמינים כי אותה רוח של אנרגיה והשראה חיה בכל הערים השוכנות על
שפת המים. משרדי החברה הראשיים ממוקמים בניו יורק, עיר מוקפת מים, אנו חוגגים את האנשים
והמקומות ששותפים לאותה התשוקה ונותנים להם את הסגנון המעוצב בעיר בהשראת הים.
המותג אשר הושק תחילה עם שישה דגמי מעילים, היום מייצג
אינטרפרטציה חדשה לחזון של מה אנשים רוצים ללבוש. הסגנון שלנו מושך יותר ויותר אנשים
ברחבי העולם ואנו ממשיכים לגדול ביותר מ- 75 מדינות עם יותר מ- 250 חנויות למותג נאוטיקה. לא היינו מי שאנחנו ללא מים. אנחנו יותר מרק
מותג אופנה, אנו מקדישים את עצמינו לשיתופי פעולה ותרומות לארגונים אשר שומרים
ומספקים גישה למשאב הטבעי היקר ביותר שלנו. מזה יותר משלושה עשורים, אנחנו המותג המוביל באורח החיים בסגנון הימי,
אנו יוצרים סגנון איפה שהעיר פוגשת את הים. אנחנו נאוטיקה.
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר:
המותג
הבינלאומי נאוטיקה מציג העונה את קולקציית נשים אביב קיץ
2016 בהשראה חדשה ובמתכונת שונה מהעבר. המותג שאב עד כה את ההשראות לקולקציה מהים
וכעת, המותג חוזר אל שורשיו ומשלב את העיר בו נולד המותג – ניו יורק.
עיצובי
הקולקציה הם "השראת הים מעוצבת אל העיר". כלומר, בניגוד לעונות קודמות
בהם הים היווה את ההשראה המרכזית לעיצובי הקולקציה. העונה, נאוטיקה מתמקד גם
בסגנון האורבני והעיר מלאת החיים מתוך ניסיון להגיע לקהלים נוספים ולכבוש טרנדים
חדשים.
הפריטים
של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה
מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים
הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים, בהדפסים ובצבעים הנשיים. הקולקציה מכילה
שפע של פריטים אופנתיים, החוגגים את חיי האישה המודרנית.
בקולקציה
ניתן לראות סגנונות ומראות חדשים שמתאימים ליום ולילה. ניתן למצוא פריטים אייקוניים
מהעבר עם מבט אל העתיד בכך ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים
לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים,
שמלות אלגנטיות, שמלות בטרנד הלנז'רי, סט של חולצה וחצאית למראה קליל ולא מתאמץ,
חצאיות במגוון סגנונות ועוד.
פריטי
הבייסיק לא נותרו ללא התייחסות וקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ונשית בזכות הדגש לפרטים
הקטנים, אשר הופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: חולצות פולו עם צווארון
רוכסן ובד רך ונעים למגע, טי שירטים רקומים ועם הטבעות, שמלות קלאסיות ועוד.
עד
היום, המותג היה מזוהה עם צבעים בהירים וכעת המותג הרחיב את פלטת גווניו וניתן
למצוא מגוון פריטים בצבעים: שחור, ניוד, לבן ועוד.
המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע
אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים
אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה
הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.
צילום:Lשרית יוכפז
צילום:Lשרית יוכפז
מחירי הפריטים:
חולצות
מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי
שירטים: החל מ- 149 ₪
חולצות
פולו: החל מ – 249 ₪
שמלות:
החל מ- 369 ₪
חצאיות:
החל מ- 269 ₪
מכנסיים
קצרים: החל מ- 269 ₪
מכנסי בד: החל מ- 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪
משקפי שמש: 799-849 ₪
נאוטיקה: ניו יורק,
1983: הסיפור שלנו מתחיל כאן. לדוד צ'ו המייסד והמעצב היה חזון אחד ברור- להביא את
ההשראה של הים לסטייל יומיומי. מותג NAUTICA
נולד. בהשראת המילה הלטינית nauticus, כלומר "הספינה," השם, הלוגו והזהות
שלנו קשרו את המורשת שלנו אל הים ואל כל האנרגיה בהשראתו. אנו מאמינים כי אותה רוח של אנרגיה והשראה חיה בכל הערים השוכנות על
שפת המים. משרדי החברה הראשיים ממוקמים בניו יורק, עיר מוקפת מים, אנו חוגגים את האנשים
והמקומות ששותפים לאותה התשוקה ונותנים להם את הסגנון המעוצב בעיר בהשראת הים.
המותג אשר הושק תחילה עם שישה דגמי מעילים, היום מייצג
אינטרפרטציה חדשה לחזון של מה אנשים רוצים ללבוש. הסגנון שלנו מושך יותר ויותר אנשים
ברחבי העולם ואנו ממשיכים לגדול ביותר מ- 75 מדינות עם יותר מ- 250 חנויות למותג נאוטיקה. לא היינו מי שאנחנו ללא מים. אנחנו יותר מרק
מותג אופנה, אנו מקדישים את עצמינו לשיתופי פעולה ותרומות לארגונים אשר שומרים
ומספקים גישה למשאב הטבעי היקר ביותר שלנו. מזה יותר משלושה עשורים, אנחנו המותג המוביל באורח החיים בסגנון הימי,
אנו יוצרים סגנון איפה שהעיר פוגשת את הים. אנחנו נאוטיקה.
מומלץ.
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר:
צילום : אפרת אשל.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.
צילום : אפרת אשל.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה