תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

סטודיו לכלות "פעם בחיים" בראשון לציון מציע קונספט ייחודי עבור הכלות המיועדות.מאת: שרית יוכפז

בעקבות פריחת ענף האירועים והחתונות





הקונספט הייחודי של סטודיו לכלות "פעם בחיים" בראשל"צ מציע מתחם כלות המשתרע על פני 3 קומות וכולל מחלקת עיצוב שמלות כלה, מחלקת איפור, מחלקת עיצוב שיער, עיצוב תכשיטים ועוד.
חיסכון של בין 2,000-4,500 שקלים!

חתונה היא אירוע של פעם בחיים וכל כלה חולמת על יום בלתי נשכח.  הקונספט הייחודי של סטודיו לכלות "פעם בחיים" הממוקם בראשון לציון שייך למעצבת שמלות הכלה רחל ארז, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ- 20  שנה בתחום ובטיפול בכלות לפני היום הגדול.

רחל שהקימה את הסטודיו לכלות מתוך אידיאולוגיה "שהוא הרבה יותר מסלון כלות", מרכז כיום תחת קורת גג אחת ושלוש קומות, את כל צרכי הכלה ביום חתונתה.  המקום שתוכנן בקפידה רבה, מביא עמו חוויה של פעם בחיים. הכלות שמגיעות לסטודיו מקבלות טיפול מקיף ומתן מענה לכל צרכיהן מא' עד ת'. הסטודיו כולל מחלקת עיצוב שמלות כלה, עיצוב שיער, איפור מקצועי, התאמת תכשיטים ועוד.

תהליך בחירת שמלת הכלה והצוות המקצועי
בסטודיו מועסקות צוות מעצבות מקצועיות שנבחרו בקפידה, כשלאחרונה הצטרפה אליהן גם המעצבת מלי פטיטו, בעלת ותק וניסיון של למעלה מ-20 שנה בעיצוב שמלות כלה איכותיות בעבודת יד ובעיצוב אישי. כל כלה מוזמנת לפגישת היכרות עם הצוות, בכדי לבחור לעצמה שמלה בהתאם לסגנונה הפרטי .  מעצבות המקום משתתפות בהשתלמויות ומתעדכנות בטכניקות ובטרנדים החמים בעולם העיצוב והיופי בכדי להציע ללקוחה את השירות הטוב ביותר שקיים ולהגשים את חלומן.  באחת הקומות בסטודיו תמצאו גם מחלקת תכשיטים אופנתיים ויוקרתיים, המשובצים באבני סברובסקי ופנינים, שיתאימו לכל אחת מהשמלות שמעוצבות בסטודיו.
בשנים האחרונות , בעקבות המצב הכלכלי , הלך הסטודיו והרחיב את שירותיו לכלות וכיום בעקבות הביקוש הרב , מציע שירותים נוספים של ייעוץ לאיפור ותסרוקת ניסיון בידי מיטב מעצבי השיער והמאפרות אשר מתמחים ומנוסים בתחום הכלות.

תהליך הכנת הכלה ביום החתונה
צוות הסטודיו מקבל את הכלה בבוקר החתונה, שם היא מתארגנת יחד עם המלוות שלה לאורך כל היום כולו ודואג לכל דרישותיה עד הפרט האחרון. סלון הכלות "פעם בחיים" מעוצב באופן מרווח, נעים ואסתטי, על מנת שהכלה והמלוות שלה תוכלנה להרגיש בנוח לבלות בו את היום המרגש. ביום החתונה תתארח הכלה ותתפנק עם ארוחת בוקר/בראנץ מזינה, מקלחת , חדרי הלבשה להתרעננות ולמנוחה ומהסטודיו תצא בהרגשה עילאית של פעם בחיים הישר לאולם שם תפגוש את החתן המיועד.

טווח המחירים עבור שרותי הסטודיו נעים בן 7500 ₪ - 10,000 ₪ וכוללים עיצוב שמלה , איפור כלה , תסרוקת , התאמת תכשיט , ארוחת בראנץ' מפנקת וחדרים להתארגן יחד עם בנות המשפחה והחברות.



סטודיו לכלות "פעם בחיים"
רח' הרצל 13 ראשון לציון טלפון: 03-9562279


בקרו גם באתר: http://www.pambahaim.co.il/


מומלץ.
כתבה:שרית יוכפז עורכת חדשות עולם היופי טיפוח אופנה קוסמטיקה ועיצוב"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה