תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

רשת עונות משיקה קולקציית חורף 2016. מאת: שרית יוכפז

רשת משיקה קולקציית חורף 2016


קולקציית חורף  של רשת ONOT  מצף
קולקציית חורף 2016 של רשת ONOT מרגשת ומחדשת את המלתחה במגוון פריטים רחב, ססגוני ורלוונטי לארונה של הפאשיוניסטה הישראלית.

הקולקציה מושפעת ממספר תקופות במאה הנוכחית אשר יוצרות שילוב בין העבר לבין החדש והמודרני - לדוגמא שמלות בגזרת A משנות ה-60בוהו-שיק המזוהה עם שנות ה-70 והגראנג' של שנות ה-80. הקולקציה מורכבת מפריטים בעלי אופי בוהימייני, שמלות מודפסות, מעילי זמש ודמויי זמש, טוניקות ארוכות, סריגים במראה אוברסייז לצד פריטים אלגנטיים יותר שעדיין שומרים על מראה קליל ולא מתאמץ.
הקולקציה נחלקת למספר תתי קטגוריות:

ג'ינס – בשנים האחרונות, טובית סגל גרובר, מעצבת הרשת, שמה דגש על פריטי הג'ינס שבקולקצייה. בקולקציית החורף ישנה עליית מדרגה בפיתוח העיצובי והטכנולוגי עם דגש על מגוון צבעים וטקסטורות. העונה יככבו דגמי BOOTCUT וסקיני המעצבים את הגוף הנשי ומחמיאים לו, גזרת בויפרנדרחבה שעברה התאמה מדוייקת ביותר לגוף האישה, טקסטורות מתוחכמות, שילוב פטצ'ים וקרעים במראה וינטג', חולצות ושמלות ג'ינס ייחודיות. הג'ינס – לא רק במכנסיים!

טי-שירטס שכבר מזמן הפכו לפריטי חובה בארוננו יגיעו העונה במגוון של דגמים מתוחכמים ונוחים אשר מעוטרים בפרינטים חדשים, כמו דפוסי אותיות, צורות גיאומטריות והדפסים בשחור לבן. החולצות עשויות בדים טבעיים ונושמים, כמו בדי כותנה וויסקוזה לצד מגוון דיטיילים מעניינים המוסיפים שיק ועניין למערכת הלבוש הבסיסית שלנו.

השמלות שלנו – העונה הורחב אוסף השמלות שמוצעות במיטב הטרנדים של העונה. השמלות יגיעו בשלל גזרות תוך שימת דגש על שמלות בגזרת 
A ושמלות גלבייה ארוכות.



קולקציית הערב – PREMIUM
בעונות ממשיכים לשים דגש על פריטי הערב שבקולקציה.
בעונת חורף 2016 אוסף פריטי הערב נקי מתמיד ומשולב בריקמות בעבודת יד, שילוב של אבנים ופייטים שעוצבו בסטודיו, בדי אריג וסריג מחטבים בעלי טקסטורות מגוונות ושילוב של בדים מנצנצים.
הפריטים מתאימים ללבישה לערב מוקפד וכן בשילוב נכון למראה יומיומי מופקד.



אוסף הספורט של רשת עונות, מיועד לסוגים שונים של פעילות גופנית ועוצב כהשלמה לאורח החיים הבריא וכחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו. הקולקציה מורכבת מפיתוחי בדים מיוחדים מנדפי זיעה ומחטבים, היא אופנתית ומחמיאה וניתן למצוא בין הפריטים – גופיות ספורט, חולצות כותנה, טייץ חתכים ארוך ומדוגם ומכנסי בייסיק. את הקבוצה החדשה מלווה הלוגו I CAN FLY"" כי את יכולה לעשות הכל!

וכמו בכל שנה, עוצבו עבור קולקציית החורף מוצרי 24/7 שמלווים אותנו במהלך היום כפריטים משלימים. החל מקבוצת בגדי הספורט, ההלבשה תחתונה, צעיפים, תכשיטים, פיג'מות וגרביים. ובנוסף מוצרי קוסמטיקה כדוגמת לקים, בשמים המיועדים לתיקי האיפור ומי גוף בשלושה ריחות.

ברשת, כמו בכל עונה, חוגגים את הנשיות בכל צבע וצורה ומנפיקים כמו תמיד פריטים אלגנטיים ובסייסים כמו מעילי קווילט, שמלות ערב נוצצות וחליפות מהודרות לאישה הקרייריסטית, האפנתית והלא מתפשרת.



מחלקת האביזרים המשלימים

מחלקת האביזרים המשלימים כוללת Lingerie, לבוש לשעות הפנאי, תיקים, צעיפים ותכשיטים.
Lingerie – הרשת מציגה עונה נוספת של הלבשה תחתונה סקסית ונוחה,
התחתונים עשויים כותנה ולייקרה ומגיעים בגזרה גבוהה ונמוכה לנוחות מירבית ומעוטרים בהדפסים שנותנים את הטוויסט הנכון, בנוסף למערכת seamless תואמת בשני חלקים.
Dream set- היות וברשת מאמינים בפריטי 24/7, עוצבו מערכות לבוש לשעות הפנאי בבית ומחוצה לו. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה פיג'מות מפנקות בשילוב דפוס בצבעוניות זרחנית.
Jewelry – קוקלציית שרשראות שעוצבה במיוחד עבורינו, בציפוי זהב וכסף אמיתיים, MADE IN ISRAEL.
מוצרי קוסמטיקה – כל מה שצריך כדי למלא את תיק האיפור המושלם. העונה השיקה הרשת מי גוף ריחניים בשלושה גוונים המסמלים ריחות שונים בצירוף לבשמים חדשים המיועדים לתיקי האיפור בריחות תואמים. ניחוח הpink  משלב פרחים, פירות הדר ומייצר ניחוח רענן וצלול, ניחוח ה whiteנוטה לכיוון פירותי ומתקתק, פראי וכובש ואחרון הוא ה  Light Blueובו נגיעות של הדרים, פרחים, אמבר ומאסק לתחושה עוטפת ומלטפת.


  
טובית סגל גרובר, המעצבת הראשית, על הקולקציה: "בעיצוב הקולקציה הקשבתי לרחשי ליבה של הלקוחה ולמגמות השולטות ברחוב הגלובלי, יצרתי שפה עכשווית שכולה נוחות ופשטות. סיפור עכשווי אחיד ושלם עם פרשנות אישית, נשית, מעודכנת וקלילה"

את קמפיין הקיץ של רשת ONOT מובילה הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו זו עונה חמישית.
ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 67 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 10 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-450 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה     מ-200,000 לקוחות הנהנות מהטבות ייחודיות.
לחברה חנות אונליין 
www.onot.co.il

טווח מידות 
42-54
מומלץ אני אוהבת.

כתבה: שרית יוכפז עורכת חדשות עולם היופי אופנה קוסמטיקה ועיצוב

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה