תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2013
(51)
-
▼
אוגוסט
(6)
- קסטרו משיקה לראשונה את קולקציית הילדים היפה במסיב...
- מאת: שרית יוכפז /חדש בישראל: קבוצת הכדורגל ברצלונה...
- אופנת קסטרו סתיו חורף 2013-2014 התקיימה תצוגת אופנ...
- רנואר פותחת את עונת סתיו-חורף 2013-2014 בתצוגת אופ...
- תצוגת האופנה של רשת FACTORY 54 שנערכה במוזיאון תל ...
- התקיימה תצוגת נעלי קרוקס במתחם קריפטון .בכפר הירו...
-
▼
אוגוסט
(6)
רשומות פופולריות
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
מימין: אלישע מזרחי מנהל המותג וגולן נהרדעא אלישע מזרחי מסביר לנו על איכות תכשירי ...
-
חברת האיפור האיטלקית PUPA ממשיכה לחדש ולרגש במוצרי איפור חדשים ונפלאים עם דור חדש של סמקים PUPA LIKE A DOLL compact /...
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
קולקציית החורף 2016-17 של מאוזנר מתאפיינת בנגיעות ובטרנדים המובילים: פרטי קולאז תוכננו בקפידה על מנת לתת מענה כולל ורחב. על...
-
הצלחה ישראלית SeboCalm , המותג הישראלי ה מוביל בטיפול בעור רגיש זוכה להצלחה גם בחו"ל נועה פרו אסתרטגיה עם שרית ...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
פעמיים כי טוב: גולברי פותחת סניף במרכז בני ברק ומשלבת את מותג האיפור סאקרה אתמול בבוקר (התייצבו בכירי רשת GOLBARY ורשת S...
-
COBRA קוברה מותג בגדי ים ישראלי - בגדי ים למידות 44+ קיץ 2016 אני שמחה למצוא בגדי ים במידות גדולות -אצל...
יום שלישי, 20 באוגוסט 2013
קסטרו משיקה לראשונה את קולקציית הילדים היפה במסיבת עיתונאים בנמל תל אביב בחנות קסטרו לסתיו-חורף 13-14/ מאת:שרית יוכפז
הילדים של קסטרו - אהבה ממבט ראשון
קסטרו משיקה לראשונה את קולקציית הילדים לסתיו-חורף
13-14
לאחר פיתוח שארך יותר משנה, מגיח כעת אל אוויר העולם קו
הילדים החדש של קסטרו.
הילדים החדש של קסטרו.
קולקציה קסומה שיוצרת חווית אופנה כיפית, המוקדשת כולה לעולם מופלא של דמיון, צבע ואהבה.
הקולקציה החדשה יוצרת מענה אופנתי מושלם ואיכותי לילדים ממידת Newborn ועד
מידה 14, עם מבחר עשיר של בגדי קז'ואל ולבוש חגיגי לצד מגוון אביזרים משלימים, וגם קו מארזי מתנה לתינוקות.
לצד העבודה העיצובית שהושקעה בבניית הקטגוריה, מחשבה מעמיקה ניתנה ליצירת קולקציה שעונה לכל צרכיהם של הילדים מבוקר ועד לילה, ואת הקולקציה משלימים גם קו חליפות גן, פיג'מות, כותנות לילה וקו
הלבשה תחתונה.
הלבשה תחתונה.
הקפדה רבה ניתנה בבניית הקולקציה לשימוש בטקסטילים האיכותיים ביותר ובהתאמה לאקלים הישראלי -
כולם נוצרו במגע רך ומלטף, בעל עמידות בשימוש, כביסה קלה, ונוחות מושלמת לגוף.
הקולקציה, בעיצובם של מעצבי בית האופנה, נוצרה מתוך שפת האופנה וכתב ידה המובהק של קסטרו:
עולם ההשראות שהוביל את יצירת הקו כולל עולם קסום ומתוק של נסיכים ונסיכות, השראות מעולם הספורט, הטבע והחיות, הריזורט, אוניברסיטאות ליגת הקיסוס, ואפילו הרוקנרול.
עושר טקסטילי מאפיין את הקולקציה עם מנעד רחב של אריגים וסריגים איכותיים, צבעוניות כובשת, ושימוש במגוון טכניקות ייחודיות של הדפס, אריגה, רקמה, סריגה ועוד.
לצד השראות ייעודיות לילדים, מתכתבת הקולקציה גם עם ההשראות והטרנדים של קו האופנה
"לגדולים",
עם שימוש בטקסטורות טרנדיות לחורף 13-14 כגון ההדפס המנומר, הדפסי פרחים וכוכבים, משבצות סקוטיות, שימוש בחוטי לורקס מוזהבים, בדי טול והמראה המטאלי. אליהם מצטרפות גרסאות לקטנטנים מתוך הקטגוריות והפריטים המנצחים שהפכו לחלק מסימני ההיכר של קסטרו, ביניהם קו הג'ינס, חולצות האריג, ההתמחות במעילים ועוד ועוד. קו האביזרים מאפשר יצירת מראה כולל עם מבחר אקססוריז כגון נעליים, גרביים, גרביונים ועוד.
קו הילדים נחלק לשתי קבוצות גיל בכדי ליצור התאמה מושלמת לצרכיהם השונים של הילדים, ובהתאמה לבנים ובנות:
קו ה-Newborn והתינוקות: מיועד לתינוקות מגיל ינקות ועד כשנתיים
קולקציה שנוצרה במיוחד כדי לעטוף תינוקות ברכות מושלמת. בכל פריט מתגלה לא רק עיצוב מוקפד, צבעוניות והדפסים כובשי לב, אלא גם השקעה ומחשבה מעמיקה לפרטי פרטים על צרכי התינוקות ובייחוד הNewborn. כך למשל, כדי להגן על עורם העדין, כל הפריטים עוצבו מבדי כותנת סופר-סופט מלטפת ונושמת, נעימה למגע, קלה ועמידה בכביסה, ללא תוויות חיצוניות מגרדות, ועם תוספות שנועדו להעניק נוחות מקסימלית ומוטורית: משרוולי פריטי הNewborn בהם שולבו כפפות "בילט אין" שנועדו להגנה מפני שריטות, ועד מפתחי צוואר גמישים להלבשה קלה ונוחה, ואפילו ריפודי ברכיים לתקופת הזחילה.
בנוסף, מתוך הרצון להעניק פתרון מושלם, יצרה קסטרו גם קו מארזי מתנות לרך הנולד, הכוללים שמיכות, כריות, בובות, סינרים ועוד.
קו הילדים: לילדים בגילאי שנתיים עד 14
קולקציית הילדים נוצרה כדי להעניק לילדים אפשרות לחוות את עולם האופנה של קסטרו, דרך בגדים ואקססוריז מעוצבים שיוצרים עבורם מענה מושלם: מהיומיום, הגן ובית הספר, ועד אירועים חגיגיים. הקולקציה האופנתית מתכתבת עם השראות האופנה של קסטרו, והיא כוללת שפע של הדפסים וצבעוניות עשירה, לצד פריטים סופר-קוליים כגון ג'ינסים, מכנסי סקיני וצ'ינו מכובסים עם מותן מתכווננת, פוטרים עם "מוהיקן"
פאנקיסטי. תשומת לב מיוחדת הוענקה לעולמן של הילדות עם קבוצת שמלות קלוש "מסתובבות",
שמלות טול לנסיכות וחצאיות טוטו לבלרינות.
כל פריטי הילדים עוצבו ללא פשרות, בגזרות נוחות ובדי כותנה נעימים ומלטפים, עמידים בשימוש וקלים לכביסה.
מיתוג הקו
קו האופנה לילדים של קסטרו מותג מתוך הקונספט Imagine. במרכזו ניצב העולם הקסום והחשוב ביותר לילדים -
עולם הדמיון היצירתי והאינסופי, שבא לידי ביטוי בדמויות כובשות לב, כולן מאוירות על רקע לבן בשילוב ה-Red
Bar המפורסם של קסטרו.
ערכי בית האופנה קסטרו הותאמו לקטגוריית הילדים בשפת מיתוג חדשה שפותחה בשיתוף חברת המיתוג blend it, והיא המציבה במרכזה ארבעה ערכים: אהבה, משפחה, משחק, ומגניבות -
כולם בהשראת עולם הדמיון של הילדים. איורי חיות וסמלים המשולבים עם סמל הלוגו של קסטרו, ה-Red Bar, מובילים את שפת המותג והם מופיעים על גבי הבגדים, האביזרים, שקיות הקניות, תוויות המוצרים, האריזות, וכו'. כך למשל בגדי תינוקות Newborn ימותגו באיור של ירח וכוכבים ואיור של מוצץ, בגדי התינוקות והפעוטות ימותגו עם איור ינשוף וצב, ואליהם מצטרפים כתר לנסיכות וגיטרה לבנים, רובוט, גלגיליות, חייזר חמוד בחללית, שבלול, צפרדע ועוד.
עיצוב החנויות
חנויות קסטרו לילדים עוצבו בקונספט עיצוב חדשני אשר מייחד ומבדיל את חנות הילדים בתוך חלל חנות הנשים והגברים,
ויוצר בה חווית קניה אופנתית, נעימה ונגישה, תוך התמצאות קלה ונוחה בחנות על פי חלוקה לפי גילאים, בנים ובנות.
חללי החנויות החדשות תוכננו ועוצבו בשיתוף עם סטודיו MU, בהשראת
עולמם הקסום של הילדים והחללים הדמיוניים והאינטימיים שהם אוהבים לבנות לעצמם - מקופסת
קרטון שהופכת לממלכה, דרך בית בובות קסום ועד בית על עץ, בשילוב אלמנטים מתוך ציורי
בתים נאיביים, חבלי טיפוס, מחברים וארגזים.
בדומה לאותה קופסת קרטון שהופכת ברגע
קסום לממלכה בסלון הבית, כך היא חנות הילדים, שמאפשרת כניסה מתוך עולם הגדולים אל
תוך ממלכת הילדים, במבנה "קופסא בתוך קופסא" אותה ניתן להציב בכל מקום
שחולמים עליו. הקופסא נבנתה מברזל בלגי כמעין חממה, בהשראת ציור חזית פשוט של בית
שצייר ילד, ובה ניתן להשאיר חלקים סגורים, פתוחים ושקופים לפי הצורך, עם ריהוט ואבזור
שמשלים את עולם הילדים כגון שולחנות גן ובית ספר שמשמשים לתצוגה, לצד גופי תאורה
מכיפות פח היורדים מהתקרה לגובה נמוך במכוון, ויוצרים אינטימיות חמה שתוחמת את
החלל.
במעמד ההשקה תימכר קולקציית הילדים בחנויות הבאות:
תל אביב: קסטרו תל
אביב- דיזנגוף סנטר, נמל תל אביב-יריד המזרח, רמת גן: רחוב ביאליק, פתח
תקווה: קניון סירקין, הוד השרון: קניון שרונים, שפיים: מתחם חוצות שפיים, נתניה: קניון עיר ימים, ביג פולג, מתחם רוגובין,
חדרה: קניון לב חדרה, חיפה: גרנד קניון, קניון עזריאלי חיפה,
רמת ישי: מתחם סטריט-מול, יקנעם:
קניון G, עכו:
קניון עזריאלי עכו, טבריה: ביג פאשן, בית שאן: מתחם ביג, מודיעין:
ישפרו סנטר, מעלה אדומים: קניון אדומים, בית
שמש: ביג בית שמש, ערד: צים סנטר, באר שבע: גרנד קניון, אילת:
ביג, אשקלון: קניון גירון (חנות ייעודית), וחנות האונליין של קסטרו: casrto.com
על תהליך הרחבת המותג של קסטרו אמר היום גבי רוטר, מנכ"ל
משותף:
"בשנתיים האחרונות הרחבנו משמעותית את
שטחי החנויות כדי לאפשר את הוספת קו הילדים.
אני שמח כי במעמד ההשקה אנו פותחים בו זמנית
24 חנויות מדן ועד אילת. אנו מתכננים להמשיך במגמה זו ולפתוח עוד כ-10 חנויות
ילדים נוספות עד סוף השנה".
קסטרו הינה חברת האופנה המובילה בישראל, בפריסה ארצית של 175 חנויות. מהן: 56 חנויות משולבות (הנספרות כ-112), 26 חנויות נשים, 27 חנויות גברים, חנות תיקים ונעליים, 8 חנויות
עודפים וחנות ילדים ייעודית. מומלץ בחום.
יחסי ציבור :הילה ורני רהב וגילי שילה.
יחסי ציבור :הילה ורני רהב וגילי שילה.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה