תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

תצוגת האופנה של רשת FACTORY 54 שנערכה במוזיאון תל אביב לאמנות הוצגו מיטב המגמות השולטות של מעצבי האופנה הבינלאומיים. מאת:שרית יוכפז

רשת FACTORY 54 פותחת את

עונת סתיו חורף 2013-14

בתצוגת אופנה מרהיבה המרכזת את מיטב הטרנדים של מעצבי האופנה הבינלאומיים והמובילים לעונה

בתצוגת האופנה כיכבה הדוגמנית שני פרידן, אליה התלוו 40 דוגמנים ודוגמניות, אשר צעדו במסלול מפותל שהינו קונספט בינלאומי בו כל הכיסאות הינן שורה ראשונה ושניה

הגיעו סלבס. ביניהם:הזמרת ריטה. אביב גפן. סנדרה. דוגמניות. עיתונאיות ומובילי דעת. היה אלגנטי ומרשים .יחסי ציבור לאירוע המרשים :   רני והילה רהב
בתצוגת האופנה של רשת FACTORY 54 שנערכה במוזיאון תל אביב לאמנות הוצגו מיטב המגמות השולטות של מעצבי האופנה הבינלאומיים עם דגש על צבעוניות ססגונית, בדים איכותיים ומלטפים ודיטיילים מוקפדים. השראות הגראנג' של שנות ה – 90 המאופיינות בהדפסים ומשבצות הטארטן, צבעי פסטל וגווני כחול לצד הלבן והשחור הקלאסיים, השראות גבריות הבאות לידי ביטוי בחליפות לנשים ומראה האוברסייז בעיקר במעילים ובלייזרים גדולים. הצבע הלבן מככב במגוון טקסטורות לצד שילובים נועזים של בדים בוהקים והדפסים דומיננטיים בהשראת תקופת הבארוק.





סיימון אלמלם, מנהל הקריאטיב והקניין הראשי של FACTORY 54 רקח לוקים של MIX& MATCH היוצרים מראה אקלקטי והרמוני.  התצוגה באה להמחיש כיצד מומלץ לשלב את הפריטים המוצעים ברשת העונה לקבלת מראה אופנתי, שיקי ועדכנ, על פי הטרנדים המובילים בחורף הקרוב: הדפסים אול אובר, מראה הפאנק של סוף שנות ה- 70 ותחילת שנות ה- 80 וצבע הבלו נייבי. כמו כן, הג'ינס בעונת החורף הינו פחות מאובזר ומקושט, ניתן לראות חזרה לשנות ה- 50', למראה הנקי, הגולמי.





מותגים בינלאומיים מובילים רבים כיכבו על המסלול ביניהם: אלכסנדר וונג, ג'וסי קוטור,   ג'אסט קוואלי, מארק ג'קובס, מייקל קורס, מיסוני, פול סמית', רד ולנטינו, טורי ברץ, ורסוס ועוד.
לראשונה כיכבו על המסלול הפריטים של המותג הצרפתי הנחשק CARVEN בעיצובו של גיום הנרי, המתהדרים באלגנטיות ורכות ושיק פריזאי. גם המותג הבריטי האיקוני JOSEPH הוצג בהופעת בכורה בתצוגה עם פריטים המונוכרומטיים והאוברסייז המאפיינים את סגנונו במראה אורבאני, עכשווי, נקי ושיקי כאחד.
הפריטים שהוצגו בתצוגה ניחנים באטיטיוד שיקי נטול מאמץ, לא מגונדר מדי, מושרש בפריטים קלאסים עם חשיבות רבה לאיכות האריג וההתאמה המושלמת. המראה שהוצג מתנער מפרטים מיותרים ומתהדר בקווים נקיים ומינימליים עם דגש על פריטי מותרות הכרחיים עם פרטים והתאמה מושלמים.






על FACTORY 54
FACTORY 54 מייצגת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים, המותגים נבחרים בקפידה בהתאם למגמות והטרנדים בעולם. בכל עונה קולקציות נבחרות בשיתוף פעולה מלא עם בתי האופנה, ביניהם ג'ורג'יו ארמני, מארק ג'ייקובס, ולנטינו, מייקל קורס ורוברטו קוואלי, מרביתם נמכרים בבלעדיות ברשת.

רשימת הסניפים:
רמת אביב: איינשטיין 40 , תל אביב | קניון ארנה: השונית 2, הרצלייה |
נמל תל אביב: האנגר 9, תל אביב | נתניה: מתחם פולג |

אילת ליד טיילת נפטון | ONE PLAZA , באר שבע


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה