תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 20 באפריל 2021

יום כדור הארץ ברשת "המשביר לצרכן" מאת: שרית יוכפז

 




יום כדור הארץ ברשת "המשביר לצרכן" מאת: שרית יוכפז

רשת "המשביר לצרכן" מובילה מזה זמן רב אג'נדות חברתיות חשובות עם תרומה לקהילה ולסביבה. לקראת יום כדור הארץ שיתקיים ב-22.4.21, מרחיבה הרשת פעילות התומכת בשמירה על סביבה אקולוגית המתחשבת בכדור הארץ.

 

הרשת מרחיבה את מגוון המוצרים הטבעיים בסניפים, שתהליך ייצורם מתחשב ומקפיד על מזעור נזקי הסביבה, מחזור אריזות, וצמצום זיהום סביבתי, ובמקביל, מקדמת מהלכים שישמשו דוגמה אישית ברצון ליצירת סביבה בריאה ונקייה יותר.

 

באופנה, בולטת נוכחותה של חברת "נשיונל גאוגרפיק" המנפיקה מגוון של מוצרים ואבזרים מבקבוקים ממוחזרים, כמו פאוצ'ים ועוד. בקבוקי הפלסטיק המשומשים עוברים שטיפה וגריסה ובתהליך מיוחד הופך חומר הגלם לסיבי בד רבים ונעימים ובאיכות גבוהה. מחזור פסולת בקבוקי הפלסטיק חוסך שימוש בחומרי גלם גולמיים מהטבע ופסולת כמובן.

המותג "נשיונל גאוגרפיק" מייצר גם מזוודות איכותיות העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים.

 

בקוסמטיקה, ניכרת מגמה עולמית של החברות המובילות לשינוי תהליכים משמעותי והקפדה על שימוש בחומרים גלם אורגניים טבעיים, במקביל לתהליך הייצור ששומר על כדור הארץ.

המותג לוריאל פריז השיק את סדרת טיפוח השיער 'אלביב' עם בקבוקים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר (RPET) הניתן למחזור, כחלק מאסטרטגית הקיימות של החברה. המותג "סיסלי", מחויב למזעור נזקי הסביבה הנגרמים בתהליכי ייצור מפיתוח מוצר ועד האריזה. ועוד חברות ומוצרים רבים.

 

במחלקות הילדים ניתן למצוא מגוון רחב של בגדים ופריטים העשויים מפוליאסטר ממוחזר 100%.

המובילים בתמהיל האקולוגי הם מותגי הילדים "אוקיידי" ו"אובייבי". לקראת הקיץ מושקים בגדי ים לבנים עשויים מפוליאסטר ממחוזר. כמו כן, מגוון רחב של חולצות T לתינוקות ולגדולים עשויות מכותנה אורגנית. בחורף: בטנת המעילים עשויה מפוליאסטר ממוחזר גם כן.

 

רשת "המשביר לצרכן" מבקשת להוביל ולשמש דוגמה אישית, והחלה בתהליך צמצום השימוש בנייר, כמו הפתקיות המחוברת למוצרים שהופכות לדיגיטליות, הליך שיחסוך את הצורך בכריתת עצים בעולם.

עיצוב הסניפים, הוויטרינות, וחלונות הראווה, גם הוא עובר שינוי אקולוגי משמעותי ומעתה ב-90% מהם מוחלפת התצוגה למסכי לד דיגיטליים וחסכוניים. בנוסף, הפחתה משמעותית של כמות ההדפסות הדקורטיביות בחללי הסניפים, למעט הכניסות שעדיין מעוטרות בחיפויים והדפסות.

 

ב"משביר לצרכן", מאמינים שביחד ניתן לקדם את נושא שימור כדור הארץ וסביבה טובה יותר לכולנו.

ביום שמירה על כדור הארץ יוצאת ה"משביר לצרכן" במיזם אקולוגי מיוחד, ומעניקה תיק בד מעוצב מתנה על כל קנייה. במשביר מקווים שתיק הבד העשוי מחומרים ממוחזרים ישמש את קהל הלקוחות בקניותיהם ברשת וביחד ניתן לקדם את נושא שימור כדור הארץ וסביבה טובה יותר.

 


הפעילות תתקיים  בכל סניפי רשת ה"משביר לצרכןברחבי הארץ וגם באתר האונליין https://365mashbir.co.il/

מאת שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה