תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

השקת 2020 בחברת דיוק אופטיקס ליין משקפי השמש של GIGI BARCELONA עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית מאת: שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏7‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏

השקת 2020 בחברת דיוק אופטיקס

מימין ארז כהן 

לפי לוח השנה היינו אמורים בתקופה זו לדלג בין שלוליות, אבל הסתיו הישראלי מלמד אותנו שוב ושוב שעדיף דווקא לקנות קרם הגנה. כיאה לעונה נעימה זאת בה השמש עדיין מזכירה לנו שאנחנו במזרח התיכון, תחום האופטיקה עומל על חידוש קולקציית משקפי השמש ומסגרות הראיה לקראת 2020.
והדרך היעילה ביותר להיחשף לדגמים החדשים היא בהשקה שתיערך במשרדי חברת דיוק אופטיקס, היבואנית הרשמית של המותגים היוקרתיים ביותר ומיועדת לתקשורת בישראל.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏‏לעמוד‏, ‏הר‏‏, ‏‏אוקיינוס‏, ‏‏טקסט‏, ‏טבע‏‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏משקפי שמש‏ ו‏טקסט‏‏‏‏

אלו מביניכם שבעניין יוקרה ואלגנטיות, ישמחו בוודאי למצוא בהשקה את דגמי המותג DITA.
כשרואים את המשקפיים של דיטה, מבינים מיד מהן איכות ויוקרה. בהשראת דורות של אומנים ובעלי מלאכה קלאסיים, מעוצבים משקפי השמש ומסגרות הראייה של דיטה במעין מיזוג של מזרח ומערב בהרמוניה מושלמת של יופי ואיכות. בין אם מדובר במסגרות קלאסיות ואלגנטיות או במסגרות הוריקן טרנדיות, כל מסגרת של דיטה מיוצרת ביפן בעבודת יד מוקפדת ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר- טיטניום, זהב 18K, זהב לבן ואצטט יפני.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
עם המוסיקאי -עדי לאון  ועם בעלת מברצלונה  של מותג המשקפים ג'יג'י ברצלונה.
בהשקה אפשר יהיה למצוא גם את המותג החדשני MYKITA. בחדשנות מודרנית טכנולוגית אדירה, המציאו מחדש מייקיטה את מבנה המשקפיים כך שיהיו קלים וגמישים, ללא הלחמות וברגים ושימוש בפטנט רשום המזכיר יותר מכל את אומנות המסורת היפנית, אוריגאמי. מייקיטה ידועים בשיתופי הפעולה הפוריים עם מעצבים ידועים, דוגמת בית האופנה מייסון מרטין מרג'אלה או הלמוט לאנג. החתימה העיצובית, איכות המוצר המעולה והחדשנות האדירה הם שהופכים את מייקיטה לאחד המותגים המובילים בתעשיית האופטיקה הבינלאומית ולמשקפיים שפשוט אי אפשר בלעדיהם.
ולמי שמבקש להרכיב משקפיים עם שמות של רחובות בווניס, קליפורניה שמשדרים יוקרה וסגנון, בוודאי ישמח להעשיר את הקולקציה במותג GARRETT LIGHT שמתגאה בכך שההשראה והנשמה לקולקציות מגיעה מדמויות אייקוניות היסטוריות. די להביט בעדשות הזכוכית המקוטבות והאיכותיות המגיעות מאיטליה ומיפן כדי להבין את החזון של גארת' לייט: יצירת מותג משקפי יוקרה בעבודת יד, המשלב איכות, שירות וסגנון. בגארת' לייט ניתן למצוא, בין השאר, גם מסגרות קליפון המתלבשות על משקפי הראייה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏2‏ אנשים‏

בעלי עסקים בתחום האופטיקה ושוחרי אופנה מבינים שאי אפשר להשיק קולקציה חדשה ללא משקפי THOM BROWNE הייחודיים, פרי עבודתו של מעצב העל שהטביע את חותמו בעולם האופנה כבר ב2004. מאז ועד היום הספיק להפוך לשם נרדף לעיצוב עכשווי, השם דגש על פרופורציות קלאסיות ואסתטיקה מופלאה ומדויקת. הקולקציות המרהיבות בעיצובו מושרשות בתרבות האמריקאית וסופגות השראה משנות ה-50 וה- 60 בדיוק כפי שניתן היה לצפות מהמעצב הניו יורקי המוערך ועטור הפרסים.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏2‏ אנשים‏
ג'יג'י ברצלונה עושה לכם עיניים
רבים יסכימו שבמדינת ישראל, מעוז השמש והחופים, הרי שתחילת החורף היא רק המלצה על פי לוח שנה. ובהתאם לתפיסה זו, התחזית לחורף 2019 – 2020: חם ואופנתי. לכן, המלצה לא פחות חמה: לא להזניח את ההשקעה בלוק האופנתי גם מבחינת משקפי שמש, בייחוד כאשר מדובר במותגים ייחודיים ואיכותיים. הרי ידוע  שמשקפי השמש הם כבר מזמן לא רק פריט פונקציונאלי, אלא אאוטפיט שנועד להשלים את המראה הטרנדי וליצור רושם שקשה להתעלם ממנו.
ב21 בנובמבר תשיק חברת GIGI BARCELONA הבינלאומית את ליין משקפי השמש שלה במשרדי חברת דיוק אופטיקס, היבואנית הרשמית לישראל, הזדמנות לבעלי חנויות בתחום האופטיקה להתעדכן בהלך הרוח של המותג ולעדכן את הקולקציה.

ליין משקפי השמש של GIGI BARCELONA עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית ומציג משקפי שמש עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. בנוסף ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין ה LAB, המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה.

ליין משקפי הראיה כולל מסגרות "חצי מסגרת" ומסגרות העוטפות את כולה. ניתן למצוא בו דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד. ואם אתם חובבי וינטג', תוכלו למצוא  בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏משקפי שמש‏, ‏‏לילה‏, ‏טקסט‏‏‏ ו‏תקריב‏‏‏‏
השילוב של אופנתיות, נוחות ואיכות מאפיין את חברת GIGI BARCELONA יותר מ50 שנה ומהווה לאורך הזמן את ה"אני המאמין" שלה. החברה, בניהולה של פטריסיה ראמו בת ה26, התחילה את דרכה ב1962 במפעל למסגרות של סבה. כיום משווקת GIGI BARCELONA משקפי שמש ומסגרות ב45 מדינות בעולם ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. ראמו, שלמדה אופנה בלונדון, הכתיבה את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית משמעותית, אחת מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏נעליים‏‏‏‏

חברת דיוק אופטיקס, מהמובילות בארץ בייבוא משקפי שמש ומסגרות ראיה, שחרטה על דגלה אופנתיות, נוחות ויוקרה תשיק, כאמור, את הקולקציה של GIGI BARCELONA במשרדי החברה, בנוכחות עיתונאים ומפורסמים שונים, בתום תערוכה בת שמונה ימים בה יוצגו מגוון המותגים שדיוק אופטיקס מייבאת. 
את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
יח"צ  גולן תקשורת שיווקית נהרדעא
וארז כהן.
השקת ליין קולקציית 2020 של משקפי
@Gigi Sudios


אותם מייבאים דיוק אופטיקס


GIGI BARCELONA 
Duke Optics
גולן תקשורת שיווקית נהרדעא

sarit yochpaz-עורכת וכתבת

חדשות עולם היופי, אופנה, קוסמטיקה ועיצוב-שרית יוכפז

תגובה 1:

  1. חדשות עולם היופי, אופנה, קוסמטיקה ועיצוב-שרית יוכפז

    השבמחק