תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 12 במרץ 2019

היום התקיימה במסגרת שבוע האופנה של תל-אביב תצוגת האופנה של מעצבי חממת מפעל הפיס לאופנה מאת: שרית יוכפז


היום התקיימה במסגרת שבוע האופנה של תל-אביב תצוגת האופנה של מעצבי חממת מפעל הפיס לאופנה
 המעצבים שנבחרו זכו לליווי מקצועי של מעצב אופנה מוביל, יעוץ עסקי ומענק כספי בסך 120 אלף ₪ להפקת קולקציה ולהצגתה בשבוע האופנה של תל אביב 2019  מפעל הפיס ממשיך לתמוך במעצבי אופנה ישראלים וקידם את פרויקט "חממת מפעל הפיס לאופנה", זו השנה הרביעית ברציפות. במסגרת הפרויקט מפעל הפיס הזמין מעצבי אופנה צעירים (בעלי ניסיון כמעצבי אופנה של לפחות שנתיים ועד 10 שנים) להגיש הצעות לעיצוב קולקציית הלבשה חדשה, הכוללת לפחות 10 מערכות לבוש.
 ועדה אמנותית מקצועית שהתמנתה על ידי מפעל הפיס בחנה את ההצעות שהוגשו ובחרה 7 מעצבי אופנה צעירים שזכו למענק בסך של עד 120 אלף ₪ לעיצוב והפקת קולקציית הלבשה חדשה בשבוע האופנה של תל-אביב, ליווי מקצועי של מעצב אופנה מוביל וייעוץ עסקי לבניית תכנית עסקית וניהול התקציב. חברי הועדה האמנותית היו: ששון קדם, נעמה חסין, קלודט זורע, יעל שנברגר, מוטי רייף, דוד עדיקא ומיכל צ'יטיאט. 7 המעצבים שנבחרו הם:
קים דרור בעלת קימקה סטודיו, שירלי לסרי  בעלת המותג "פטי פואה", מיכל ירסאנש מנגיסטו, שאדי עבד, ערן צמח ושרה אנשין בעלי המותג Okem, שירן ראובן בעלת המותג mamo וענר שבח בעל המותג aner 5777.
 הפרויקט נחשב להצלחה גדולה וחלק מהמעצבים שזכו בשנים עברו אף הוזמנו להציג בתערוכות מובילות בחו"ל.
   משתתפי חממת מפעל הפיס לאופנה מחזור 1: הד מיינר, אלירן נרגסי, רותם וניר גואטה למותג Hannah , גל שנפלד למותג Mews , אסף ריב,  Muslin Brothers, נדב רוזנברג למותג Northern Star ורחל כהן למותג  Common Raven.
משתתפי חממת מפעל הפיס לאופנה מחזור 2: סבינה מויאל מוסייב; אלישע אברז'יל; דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז עם המותג TRES; הילי יעקבי וארי שוסטרוביץ' עם המותג HILI ARI; טלי קושניר (ט.ק); ענת משולם ודור חן עם המותג holyland civilians. משתתפי חממת מפעל הפיס לאופנה מחזור 3: שחר אבנט למותג SHAHAR AVNET, עדי בנג'ו למותג Adi Benjo, דנה כהן, מוריאל דז'דטי, אריאל בסון בעל סטודיו ARIEL BASSAN, וערן שני למותג ERRANT.
 דולין מלניק, מנהלת אגף התרבות והאמנות במפעל הפיס: " חממת מפעל הפיס לאופנה מאפשרת הפניית זרקור וסיוע לתחום שעד כה היה מיותם מתמיכה ממסדית, להבדיל מתחומים כמו תאטרון, מחול או קולנוע, זאת לצד התמיכה המקצועית והכספית שהחממה מעניקה למעצבים. תמיכה כספית בהפקת קולקציה זה רק שלב ראשון ובסיסי במהלך כולו. המטרה העיקרית היא להנחות את המעצבים ולסייע להם לבנות מותג עצמאי שיאפשר להם להישאר בתחום ולפרוח."
 מוטי רייף, מפיק שבוע האופנה של תל אביב וחבר בוועדה האמנותית של חממת מפעל הפיס לאופנה, אומר: "מפעל הפיס נותן לתעשיית האופנה בית ותמיכה הראשון מסוגו בישראל. אנחנו רואים שהמעצבים שהשתתפו במחזורים הראשונים של חממת מפעל הפיס לאופנה עובדים, מצליחים ומנהלים נכון את העסק שלהם. יש הרבה מאוד כישרונות בארץ, וחשוב שהם יקבלו את הכלים הנכונים. וזה אחד הדברים החשובים ביותר שפרויקט החממה מעניק להם".
 מעצב האופנה ששון קדם, חבר בוועדה האמנותית של חממת מפעל הפיס לאופנה, אומר: "החממה היא מתנה, קודם כל עבורנו המעצבים, שאנחנו נותנים בכזאת אהדה וכבוד למעצבים שרוצים וזקוקים למנטוריות שלנו. החיים בחממה הם צמר גפן אבל אחר כך יש את חובת ההוכחה. ושם אנחנו נהיה איתם יד ביד".
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה