תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 21 במרץ 2018

עליה דרמטית של כ – 300% בביקוש למילוי קמטים בשנים האחרונות באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית וב ב - TLV מדיקל סנטר . מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
                                                  צילום -שרית יוכפז

בתמונה: מימין: ד"ר  חן עזריה  ד"ר יוסף נאסר. ועינב אדיר ועוד.. במסיבת עיתונאים.


 צילם: שוקה כהן . מימין: ד"ר מאיר כהן. עינב אדיב ברר וד"ר חן עזריה

באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית וב ב - TLV מדיקל סנטר ממליצים לא להתפתות למבצעים והבטחות שווא.

מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית ערכו סדנת הזרקות מעשית ב - TLV מדיקל סנטר, במהלכה המומחים הוותיקים לימדו את המתמחים הצעירים. לרפואה . הסדנא נערכה באדיבות אלפאמדיקס וכללה שיטות הזרקה חדשניות להצערת הפנים במראה טבעי במסגרת אירוע הפתיחה של המדיקל סנטר TLV, תל אביב.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
הוזמנתי לסדנת הזרקות מעשית של חומצה היאלורונית  כעיתונאית.לדווח לכם על החידושים.

 האיגוד דאג לחסות של חברת אלפאמדיקס
התכנסנו הבוקר לארוחה מפנקת בגג של המרפאה הכירורגית TLV בלב תל אביב עם 27 מתמחים. סדנה להכשרה ברפואה אסתטית  ההתמחות והבחינות בכירורגיה פלסטית והיא חלק מובנה בהכשרת המנתח הפלסטי. 

עינב אדיר ברר היא בעלת המרכז הרפואי, ויחד עם בעלה, ד”ר מיכאל ברר, מומחה בגניקולוגיה ומיילדות, הם מנהלים את המרכז הרפואי מדיקל סנטר TLV. באוירה נעימה ומקצועית.

במרכז  בתל אביב: 3 חדרי ניתוחים קטנים וחדרי טיפולים.
חדרי הניתוח מרווחים ומצוידים בכל הציוד הנחוץ לביצוע ניתוחים בתחום הכירורגיה הבינונית.
המרכז מאושר ע”י משרד הבריאות ופועל תחת גיבוי של בית חולים ציבורי.
צוות הניהול של חדרי הניתוח כולל את המנהל הרפואי, מנהל ההרדמה ואח אחראי חדר ניתוח.

במרכז קיימות שתי מחלקות אשפוז:

-מחלקה שמקבלת מטופלים לניתוחי יום ואשפוז עד 6 שעות.
-מחלקת אשפוז לילה - למטופלים שנאלצים להישאר במרכז ללילה שלאחר הניתוח.


הסדנא  להזרקות היאלרונית נערכה באדיבות אלפאמדיקס וכללה שיטות הזרקה חדשניות להצערת הפנים במסגרת אירוע הפתיחה של המדיקל סנטר TLV, תל אביב, 
מסיבת עיתונאים בא הועברו המסרים של האיגוד נערכה על ידי גב' נאוה ענבר,  הרופאים שנכחו:

ד"ר רון עזריה, ד"ר יוסף נאסר, ד"ר מיכאל ברר,  ד"ר מאיר כהן  ד"ר חן עזריה ועוד..
בשנים האחרונות נרשמה עליה של כ - 300% בביקוש למילי קמטים באמצעות הזרקות של חומרי מילוי כמו חומצה היאלרונית. מדובר בטיפול אסתטי שהפך להיות נפוץ מאוד בקרב עשרות אלפי נשים ישראליות וגם גברים. לצד השיפור הדרמטי במראה והביקושים להזרקות מצד הציבור, מצמיחים, למרבה הצער יותר גורמים לא מקצועיים בשטח. באיגוד וב ב - TLV מדיקל סנטר ממליצים לציבור לא להתפתות למבצעים והבטחות שווא ולבצע את הטיפול במקומות מקצועיים ואצל מומחים אמיתיים.

עינב אדיב ברר אומרת כי: "הצורך בביצוע ניתוחים שונים לשיפור איכות החיים הולכת וגוברת עם עליית תוחלת החיים . אנחנו מקבלים מטופלים מגיל 13 -80. אין גיל לרצון להראות ולהרגיש טוב . המשימה שלנו להעניק למטופלים חוויה נעימה באווירה מחבקת מצוות מקצועי ואדיב" .

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מוסיף כי: "מגמת ההזרקות למילוי הקמטים נמצאת בשנים האחרונות בנסיקה של מאות אחוזים בביקוש. המודעות לצורך גוברת וכך גם האפשרויות הטיפוליות והחומרים החדישים. כמו בכל התחום הפלסטי האסתטי. ההליך יכול לחולל שינוי גופני, להצעיר את המראה החיצוני ולהשפיע על תחושת הביטחון העצמי, אך יחד עם זאת יש לשקול את ההחלטה לעומק, לא להתפתות למבצעים ולוודא שבחרתם במומחה אמיתי לכירורגיה פלסטית".

על מדיקל סנטר
מדיקל סנטר שוכן בבית הרופאים בלב העיר תל-אביב והינו מרכז כירורגי רב תחומי המפוקח על יד משרד הבריאות ומתמחה בכל סוגי הכירורגיה. במרכז חדרי ניתוח וחדרי טיפולים בתחומי הכירורגיה.

 במרכז יחידת גניקולוגיה לביצוע דיקורי מי שפיר ,הפסקות הריון כולל ועדות היסטרוסקופיות וטיפולי צוואר . כמו גם מחלקת אשפוז לילה – מועברים מטופלים שנאלצים להישאר במרכז ללילה שלאחר הניתוח. האשפוז מתבצע בחדרי בוטיק נוחים ופרטיים הכוללים טלוויזיה, מיטות מתכווננות והכל במתחם פרטי סגור לנוחיות המאושפזים. מאז הקמתו ועד היום, המרכז צובר לו מוניטין בקרב רופאים  ומטופלים.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

על האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ - 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול
ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח www.plasticsurgery.org.il

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
באירוע :אני מצולמת עם ד"ר יוסף נאסר.


מאת: שרית יוכפז  כתבת ועורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה