תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

Bershka מציגים: קולקציה לגברים המוצעת תחת השם Misunderstood, בעיצוב אישי של פדז, הראפר האיטלקי, שופט אקס פקטור, מהאומנים המצליחים בעולם עם מליוני עוקבים - שרית יוכפז


Bershka מציגים:
קולקציית קפסולה בשת"פ ייחודי

Fedez x Bershka
קולקציה לגברים המוצעת תחת השם Misunderstood, בעיצוב אישי של פדז, הראפר האיטלקי, שופט אקס פקטור, מהאומנים המצליחים בעולם עם מליוני עוקבים
ובן זוגה של אושיית האופנה והבלוגרית קיארה פראני
אירוע ההשקה הנוצץ להשקת קולקציית הקפסולה נערך במילאנו, אליו הגיעו השניים ביחד, כשקיארה לבושה בבגדי הקולקציה 
החדשה
  
ברשקה מציגים: קולקציית Fedez x Bershka. שת"פ ייחודי בין רשת האופנה לצעירים עם פדז.
פדז (פרדריקו לאונרדו לוצ'יה), בן 27 שנולד באיטליה, הפך לאייקון המוסיקלי מהמובילים בעולם, עם 41 תקליטי פלטינום ו-20 תקליטי זהב וזוכה בתחרויות המוסיקה של MTV אירופה.
הקולקציה לגברים, המוצעת תחת השם Misunderstoood, היא פרי שת"פ של מעצבי המותג עם פדז, והיא מעוצבת בהשראות רטרו טרנד של שנות ה-90'. הפריטים  משלבים צבעוניות עזה, דפוסים וגרפיקה המועתקים מהקעקועים המקוריים של פדז, בפריטים בהשראות ספורטיביות. הקולקציה מציעה מחד את עולם הראפ, במראה, בהשפעות ובדרך הייחודית של פדז, ומנגד את הרוח הצעירה של המותג.
הקולקציה עוצבה בין מילאנו לברצלונה, שתי הבירות האירופאיות המובילות את הטרנדים של עולם האופנה. הקולקציה מבוססת על מראה הרחוב הלבוש בדגש על פריטים נוחים, הבאים לידי ביטוי בעיצובים ובדיטיילים הייחודיים, בדיוק כמו שפדז רואה אותם.
צבעי הבסיס של הקולקציה נעים בין שחור, חום ולבן, משולבים בצבעים בולטים יותר כגון ורוד, לבן, סגול וצהוב, המאפיינים את הצד הספורטיבי של הקולקציה. שילובי כותנה בחולצות טי, סווטשירטים ומכנסיים, לצד פריטי קורדרוי.

האביזרים המעוצבים גם הם בהשראת שנות ה-90': כובעים סגולים בשילוב כיתובים גרפיים, גרביים מעוצבים כך שיתאימו לכל אחד מפריטי הקולקציה. האביזרים משלבים את התמונות והקעקועים של פדז, היוצרים מראה חדש בעולם העיצובי. 
הגרפיקה של פריטי הקולקציה נוצרה בשת"פ עם EL MONGA, אומן הקעקועים הארגנטינאי הבינלאומי המתגורר בברצלונה ואחד מאנשי המקצוע הטובים בענף בעולם. לפני כמה שנים הוא גם עיצב את אחד הקעקועים של פדז המופיע על ידיו.

הציורים שלו מוסיפים צבע ומראה חדשני ייחודי לאוסף הפריטים האורבני של הקולקציה של פדז לברשקה, הפיכת קעקועים מקוריים לגרפיקות רקומות ודפוסים בפריטים השונים על גבי חולצות טי וז'קטים.   
בהשראה הזו גם נערך האירוע בסטודיו לקעקועים, בו האורחים נהנו מקעקועים זמניים בעיצובים השונים של פדז. האירוע סוקר בלייב במצלמות 360 מעלות ברחבי הרשת.

אירוע ההשקה של קולקציית הקפסולה התקיים במילאנו, אליו הגיעה ביחד עם פדז, הצלע הנשית של הפאוור קאפלס הכי שווה, קיארה פראני.
האירוע התקיים בVittorio Emanuele- במילאנו, אליו הגיעו הדמויות המפורסמות והמוכרות באיטליה, ביחד עם המשפיענים והבלוגרים המובילים בעולם האופנה.

על המוסיקה היה אמון הדי ג'יי האיטלקי Slide Up, המוביל את סצנת המוסיקה באיטליה ומנגן בפסטיבלים המובילים בעולם בהם ה-Tomorrowland, Burning Man, Coachella
ו-
Lolapalooza, ובמסיבות הנחשקות בברלין, איביזיה ועוד.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה