תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 23 בינואר 2017

אירוע הגאלה בישראל יערך ב 19.2, באוניברסיטת תל-אביב, לכ 1,000 מעצבי שיער מובילים בארץ. מאת: שרית יוכפז


בתמונה: רוברט קרומניקס
מותג טיפוח השיער פול מיטשליארח בישראל את מעצב השיער האגדי הבינלאומי רוברט קרומינס
רוברט קרומיניס אומן ואגדה בתעשיית עיצוב השיער
מי שמוביל את הקו העיצובי של פול מיטשל מעל 30 שנה מהווה השראה למעצבי שיער ברחבי העולם
יגיע למופע חד פעמי בישראל:  
יעניק למעצבי שיער ישראלים השראות, טיפים וטכניקות
.

מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל,  יארח  בישראל  את מעצב השיער האגדי הבינלאומי רוברט קרומיניס, מי שמוביל את הקו העיצובי של פול מיטשל מעל 30 שנה ומהווה השראה למעצבי שיער ברחבי העולם.  קרומיניס, משמש כיום כמעצב הקריאטיבי - האומנותי העולמי, שמוביל את הקו העיצובי של פול מיטשל.
אירוע הגאלה בישראל יערך  ב 19.2, באוניברסיטת תל-אביב, לכ 1,000 מעצבי שיער מובילים בארץ.  


                                                              רוברט קרומינס 
רוברט קרומינס הוא מעצב שיער ממוצא סקוטי הנחשב לאגדה בתעשיית עיצוב השיער העולמית. הוא בעלים של רשת מספרות מצליחה בארה"ב: בסאן דייגו, בלאס וגאס, ובטולסה ונחשב בקהילה המקצועית בעל ידע, וניסיון מקצועי עם כריזמה רבה ומהווה השראה, ומודל לחיקוי למעצבי שיער ברחבי העולם.
 הוא מוביל טרנדים בעיצוב שיער תחת המוטו "אם אני יכול לעשות את זה – גם אתם יכולים". הוא רכש לעצמו מוניטין בינלאומי כאישיות מובילה בעולם השיער העולמי ששווה לעקוב אחרי פעילותה.
 יש לו מוניטין בינלאומי כאישיות בעולם השיער ששווה לעקוב אחר פעילותה. הוא משתתף בארה"ב וברחבי העולם באירועי מדיה, ומופעי/תערוכות לעיצוב שיער .
רוברט קרומינס נולד בגלזנו למשפחת מסעדנים, עבד כברמן ותמיד נתפס כשונה.  בגיל 24 הוא הבין שהוא צריך לעשות שינוי, נסע ללונדון ומשם לארה"ב עם 200$ בכיס. שהגיע לארה"ב נרשם ללימודי ספרות ומשם הכל היסטוריה.
רוברט נחשב לאמן אגדתי סמל בתעשיית האומנות החדשנית והאסטרטגית המוכחת ומשמש כאיקון בתעשיית עיצוב השיער ומשמש השראה למעצבי שיער ברחבי העולם, "המוח שלו חד כתער בעל יכולות עסקית ראשונה במעלה ועם הצלחה חסרת פשרות" חשוב לו להיות נאהב, חשוב שלמעצב יהיה לב פתוח לדעתו מעצבי השיער צריכים את האהבה יותר מאשר הלקוחות שלהם. רוברט הוא איקון אופנה ומתלבש כמו שמתלבש כדי למשוך תשומת לב תמיד יהיה עם כובע מעניין הכובע הוא חלק ממנו בלי כובע הוא מרגיש בתחפושת. הוא טס ברחבי העולם כדי להעביר את משנתו. "כאשר פול מיטשל בחר בי הוא ראה בי משהו שאני עדין לא ראיתי, שפגשתי את פול מיטשל בפעם הראשונה זה היה כמו לפגוש את ישו הוא גרם לי להאמין בעצמי, הוא הגיבור שלי"
הוא פתח את המספרה הראשונה שלו לפני 20 שנה ויש לו כיום 8 מספרות ברחבי העולם, חשוב לי לעבוד 3-4 ימים בשבוע כדי להרגיש את הלקוחות וכאשר אני שוכר אנשים לעבודה חשוב לי האהבה האמביציה שלהם.
במהלך חודש פברואר יערכו שני אירועים ב – 19-20 לחודש, בהם יתארח רוברט קרומיניס.
האירועים יחולקו לשניים: האירוע הראשון: ב 19.2  הוא  ערב גאלה מפואר,  הכולל ארוחת ערב והדגמה מקצועית של האורח. ההדגמה כוללת: גזירה, צבע, ועיצוב שיער.  
החלק השני של הביקור שיתקיים ב – 20.2 תכלול סדנת עבודה אישית של רוברט קרומיניס – עם קבוצה מצומצמת של עד 25 מעצבי שיער, שיזכו לסדנא אישית שבה הוא יעביר את הידע שלו בתחום הגזירות, הכימיה, והסטיילינג
צילום: יח"צ מח"ול.

מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

תגובה 1:

  1. מותג טיפוח השיער פול מיטשל #יארח בישראל את מעצב השיער האגדי הבינלאומי רוברט קרומיניס,# מי שמוביל את הקו העיצובי של פול מיטשל מעל 30 שנה ומהווה השראה למעצבי שיער ברחבי העולם.# קרומיניס, משמש כיום כמעצב הקריאטיבי - האומנותי העולמי, שמוביל את הקו העיצובי של פול מיטשל.#

    השבמחק